Meikkaatko huolella joka ikinen päivä?

• Viestiketjun aloittaja "suhmura"
  • Ensimmäinen viesti
"Bella"
Nuorenpana käytin meikkiä. Nykyään olen liian laiska. Aamulla ei ole aikaa laittaa hiuksia. Mulla on sellaiset hiukset että niitä ei tarvitse laitella. En omista tyylikkäitä vaatteita. Se ei ole mun tyyliä.

En todellakaan meikkaa, mutta vaatteet ovat aina omasta mielestäni hienoja/tyylikkäitä.

En voi kuvitella, että menisin jonnekin esim. collegehousuissa, crocseissa, tuulipuvussa, ylikulutetuissa farkuissa, perseen peittävässä topissa tmv.

Pin
Joo meikkaan lähes aina. Välillä kevyemmin ja välillä vähän enemmän. Pukeudun myös vähintään perussiisteihin vaatteisiin vaikka lähikauppaan. Meidän pihalle saatan korkeintaan mennä kykkimään kukkien kanssa lököhousuissa ja kumppareissa siivousnuttura heiluen.

Juu en. Meikkaan vain kun menen juhliin/muihin rientoihin ja sillonkin aika maltillisesti. En vaan viitsi arkena enkä edes osaa kovin hyvin meikata. Vaatteet tarpeen mukaan. Hiukset töissä kiinni, vapaalla millon mitenkin.

slkdfjslkg
En huolella, mutta kasvot pohjustan ja puuteroin, kulmat korostan ja sipaisen ripsiväriä sekä aurinkopuuteria. Kotona ollessa en meikkaa, kylään, kauppaan tai mihin tahansa lähtiessä ehostaudun vähän.

Rupsahtanut
En meikkaa, vaikka pidän meikeistä. Kulmakarvat on luonnontilassa, paksut ja epäsiisitit. Vaatteina käytän lököhousuja, joissa on mukava olla, ihan sama olenko kaupassa käymässä vai kotona. Mua ei niin nykyisin kiinnosta mitä muut musta ajattelee, ennen lapsia olin tosin tarkka omasta ulkonäöstäni. Koruja en ole käyttänyt vuosiin, vaikka mulla on kyllä kivoja koruja. Niitä olisi kuitenkin heti joku lapsi nykimässä. Tukka on ponnarilla, tai jotenkin vaan sidottu ettei tule silmille.

En meikkaa, juhlissa käytän hillitysti meikkiä.
Siistit vaatteet ja hiukset ok yleensä ja muutama koru.

Viimeksi muokattu:
Työnkuvaan kuuluu, että töissä täytyy olla huolitellun näköinen, johon kuuluu myös hiusten ja meikin laitto. Vapaapäivinä en meikkaa ellei ole jotain "tärkeää" tilaisuutta, hiuksetkin on vapaina aina sotkunutturalla rennosti.

Yhteistyössä