Meikkaaminen pitäs kieltää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Ihan oikeasti.. missä, oliko se saudi-arabiassa kun oli se ettei saa meikata ennenku on naimisissa? Pitäs ottaa ehdottomasti käyttöön muuallekin :attn:

Ja kyllä, tuli mieleen kun oli toi mikä lie sheer cover-mainos.. karseeta vedätystä. Peittää muka kaikki virheet.. sit pokaat itselles ukon, joka saa tyyliin sydärin ku näkee sut joskus ilman ihkua sheer coveria :o Sen pitäis olla sit nopeutettu ja helpotettu avioero, kun on huijaamalla naimisiin menty |O

Jaa. Mulle rittäis että kielletään ripsarien käyttö kun mulla räpsähtää aina silmä kiinni kun laitan ripsaria ja sitten onkin silmänympärys toooosi kauniin näköinen. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ja kyllä, tuli mieleen kun oli toi mikä lie sheer cover-mainos.. karseeta vedätystä. Peittää muka kaikki virheet.. sit pokaat itselles ukon, joka saa tyyliin sydärin ku näkee sut joskus ilman ihkua sheer coveria :o Sen pitäis olla sit nopeutettu ja helpotettu avioero, kun on huijaamalla naimisiin menty |O

:laugh:
Joo ja ne ahteria kohottavat sukkahousut ja topatut tissiliivit kans :D

Täysin samaa mieltä mut tuosta mainoksesta mulla ei ole hajuakaan. Mä puotin aamulla puuterin lattialle ja tietty se hajos sellaiseks silpuks ettei siitä ole enää mihinkään ja nyt täytyy ostaa uusi :headwall: Jos se kiellettäs mun ei tarttis mennä ostaan uutta :xmas: No ainakin meidän matto on hyvin puuteroitu kun se hemmetin jauhe levis joka paikkaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
:laugh: Ei mun ukko oo vie sydäriä saanut, vaikka joskus sillon kun tavattiin mulla oli aina naamassa kilo Blascoa :saint:

Ou nou, kuinka säkin saatoit sen huijata alttarille naamioimalla itses :'(

Aattelepas, et moon kaiken lisäks lihonut n 20kg meidän tapaamisen jälkeen :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
:laugh:
Joo ja ne ahteria kohottavat sukkahousut ja topatut tissiliivit kans :D

Todellakin |O

Niinpä. Parempi että mun ahteri roikkuu suunnilleen polvitaipeissa kuin että se pitäisi sullo tiukkiin sukkiksiin. Johan siinä olis pers'uloke metrin pituinen. :o

Aattelepas, et moon kaiken lisäks lihonut n 20kg meidän tapaamisen jälkeen :kieh:

Sun miehelläs on varmaan aika huono näkö.. sun pitäis viedä se silmälääkäriin, niin paljastuis karmea totuus sillekin :whistle:

mulla on yksi kaveri joka oli monta vuotta yhdessä yhden miehen kanssa ja joka aamu nousi tunti aikaisemmin kun mies ja laittoi meikkiä, ja illalla odotti että mies nukahti ja sitten vasta pesi meikit pois. Mies ei ikinä nähnyt sitä ilman meikkiä. Sillä oli niin huono itsetunto :(

Tää oli kyllä lukiossa, miehellä oli oma asunto mutta mun kaveri asui kotona ja usein se oli kyllä miehen luona yötä vaikka ne ei oikeasti asunut yhdessä, ja olivat yhdessä varmaan 5-6 vuotta.

Sun miehelläs on varmaan aika huono näkö.. sun pitäis viedä se silmälääkäriin, niin paljastuis karmea totuus sillekin :whistle:

On se tainnut paljastua, sain nimittäin joku aika sitten lahjaksi uuden fillarin ja salikortin :laugh: En kyl oo salilla vie kertaakaan käynyt

*muoks* Ukolla on silmät kyllä leikattu :D

Aiheen vierestä, mutta exä sai kerran kauhean mustasukkaisuusraivarin, kun löysi mun laukusta lapun jossa luki "Joe Blasco". Olin kirjoittanut nimen ylös, kun kaveri oli kehunut niitä meikkejä. Exä alkoi raivota, että olenko baarissa pettänyt sitä, kun tuollaisia lappuja löytyy... En voinut nauruhirnumiseltani muuta, kun yrittää sanoa hänelle, että se on meikin nimi ja kuinka tyhmänä hän mua pitää, että joudun siis kirjoittamaan "sivusuhteen" nimen ylös, kun en muuten sitä muistais! Meni monta vuotta ennen kun pystyin kulkemaan Blascon meikkiständien ohi ilman naurua.

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
mulla on yksi kaveri joka oli monta vuotta yhdessä yhden miehen kanssa ja joka aamu nousi tunti aikaisemmin kun mies ja laittoi meikkiä, ja illalla odotti että mies nukahti ja sitten vasta pesi meikit pois. Mies ei ikinä nähnyt sitä ilman meikkiä. Sillä oli niin huono itsetunto :(

Tää oli kyllä lukiossa, miehellä oli oma asunto mutta mun kaveri asui kotona ja usein se oli kyllä miehen luona yötä vaikka ne ei oikeasti asunut yhdessä, ja olivat yhdessä varmaan 5-6 vuotta.

Luulin pitkään, että tällaiset ovat vain urbaanilegendaa, kunnes yksi miehen kaverin vaimo kertoi toimivansa samoin... Kyllä jotkut naiset ovat uskomattomia !

No oon mä niistäkin.. *aina alipainoinen* :ashamed:

No, mulle kaikki valitti aina ennen, että oon ihan karseen näkönen, ku olin muiden mielestä liian laiha, mutta kyllä mä vaan viihdyin liian laihana paremmin :ashamed:

No, mulle kaikki valitti aina ennen, että oon ihan karseen näkönen, ku olin muiden mielestä liian laiha, mutta kyllä mä vaan viihdyin liian laihana paremmin :ashamed:

Musta taas ois ihan jees, kun ois vähän lämmikettä enemmän luiden ympärillä. Tikkujalat hävettää, siksi minen tiukkoja housuja käytäkään :snotty:

Mun ukko ei juossut karkuun, kun näki mut ekan kerran ilman meikkiä. Päinvastoin. Sanoi, että olen paremman näköinen ilman...

Mutta pakko myöntää, et 11 vuotta myöhemmin se sanoo ennen kuin lähdetään kauppaan, et pistäks pikkasen ripsaria ensin... :xmas:

Yhteistyössä