Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mutta pakko myöntää, et 11 vuotta myöhemmin se sanoo ennen kuin lähdetään kauppaan, et pistäks pikkasen ripsaria ensin... :xmas:
Julmaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mutta pakko myöntää, et 11 vuotta myöhemmin se sanoo ennen kuin lähdetään kauppaan, et pistäks pikkasen ripsaria ensin... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Musta taas ois ihan jees, kun ois vähän lämmikettä enemmän luiden ympärillä. Tikkujalat hävettää, siksi minen tiukkoja housuja käytäkään :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Musta taas ois ihan jees, kun ois vähän lämmikettä enemmän luiden ympärillä. Tikkujalat hävettää, siksi minen tiukkoja housuja käytäkään :snotty:
Mä taas haaveilen siitä, et mä viel joskus mahtuisin mun vanhoihin farkkuihin, joiden vyötärökoko on 27 ja niitä on kavennettu :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Höpöhöpö, lakkaa haaveilemasta ihan levottomia :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Höpöhöpö, lakkaa haaveilemasta ihan levottomia :kieh:
Ei mun haaveet oo levottomia, vaik mun jutut oiskin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ei mulle saa nauraa! Mä olen vakavasti otettava immeinen |O
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Samaten pitäisi myös kieltää minihameet ja muut hehkeät vaatteet, seksikkäät alusasut jne.
Kuitenkin samantien kun ukko on loukussa niin nainen kaivaa esille tuulipuvun ja mummoalkkarit... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Niin minäkin, tällainen pieni tosikko. Jonka röökinpolton vähentämisestä ei sitten muuten tullutkaan yhtään mitään, kun sen säryn takia vedin kessua melkein kaksin käsin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Samaten pitäisi myös kieltää minihameet ja muut hehkeät vaatteet, seksikkäät alusasut jne.
Kuitenkin samantien kun ukko on loukussa niin nainen kaivaa esille tuulipuvun ja mummoalkkarit... :xmas:
No eeikää![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Samaten pitäisi myös kieltää minihameet ja muut hehkeät vaatteet, seksikkäät alusasut jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mulle ei auttanut edes se kallis Champix kuuri, silti meni melkeen aski päivässä ja 100? siihen lääkkeeseen :kieh: Aattele ny kui paljo tupakkia sillä satasella sais |O
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:niin niin ja entäs hiustenpidennykset, rakennekynnet ja sun muut sellaiset. mies raukka saa slaagin kun naikkonen herää joku aamu hiukset tyynyllä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Samaten pitäisi myös kieltää minihameet ja muut hehkeät vaatteet, seksikkäät alusasut jne.
niin niin ja entäs hiustenpidennykset, rakennekynnet ja sun muut sellaiset. mies raukka saa slaagin kun naikkonen herää joku aamu hiukset tyynyllä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:No hyi, minen noihin tollasiin kuureihin ton röökin lopettamisen kanssa usko yhtään.. enkä noihin nikotiinivalmisteisiin. Sehän vaan siirtää sen, vetelet sitten jotain nikkispurkkaa kun et röökiä polta :/
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:niin niin ja entäs hiustenpidennykset, rakennekynnet ja sun muut sellaiset. mies raukka saa slaagin kun naikkonen herää joku aamu hiukset tyynyllä
+ irtokynsiä siellä sun täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:niin niin ja entäs hiustenpidennykset, rakennekynnet ja sun muut sellaiset. mies raukka saa slaagin kun naikkonen herää joku aamu hiukset tyynyllä
+ irtokynsiä siellä sun täällä.
Mulle tuli tästä mieleenyks vanha baari tappelu, missä oli oikeen kissa tappelu eli raapimista ja hiusten vetämistä. Sinnä kun toinen otti oikeen kunnolla hiuksista kiinni, niin sille jäikin vaan peruukki käteenNe muijien ilmeet oli ikimuistoset. Toinen ihan nolona, kun tukka lähti päästä ja toinen ihan kauhuissaan et mitä siihen kouraan oikeen jäikään :xmas: