meikittömyys. mitä mieltä esim. naisista, joilla facessa meikitön profiilikuva?

  • Viestiketjun aloittaja "havupuu"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mun facebook-profiilikuvassa ei naama edes kunnolla näy, kun katson hieman alaspäin koiraan, mutta meikitön mä siinäkin taidan olla, sillä en meikkiä juurikaan käytä, joskus saatan ripsiväriä laittaa, mutta aika harvoin, saan siitä vaan herkästi päänsäryn, kun sitä ripsaria menee silmään, kun huomaamatta hieraisen silmiä.
 
"vieras"
Meikitön kuva mullakin koska yleensä olen meikitön. Mulle on ihan sama onko profiilikuvassa meikkiä tai ei, hämmästyn vaan jos kuten joku jo sanoikin paljon meikkaava on ilman meikkiä tai meikkaamaton kamalassa sotamaalauksessa. Toki vaihtelun vuoksi voi välillä tuollaisia "pelleily"-kuviakin laittaa. Kamala ongelma nyt jostain facekuvasta... en ymmärrä. Otin kuvan jos näytän itseltäni sellaisensa kun yleensä olen -> laitoin profiilikuvaksi. Ja öhöm, sama meikitön kuva on myös deittiprofiilissa eikä se näytä viestien määrää vähentävän. Olkaa jokainen sellaisia kun olette!
 
"Meikäläinen"
Mulle on ihan sama mitä muut naamaansa laittaa tai jättää laittamatta, mutta itse tykkään meikata joka ikinen päivä! Se on vaan niin, kun olen siihen tottunut niin ei osaa olla enää ilman edes kotona. Joskus tosi harvoin jos venyy meikkaus niin on ihan väsynyt olo, mutta kun meikkaa pirteämmän näköiseksi itsensä niin tulee pirteempi olo!
 
En ajattele mitään. Ei kaikki edes meikkiä tarvitse ollakseen kauniita. Itseasiassa meikki jopa pilaa monen kasvot. Mulla on semimeikitön kuva FB-profiilissa siinä mielessä,vet mulla on ripsipidennykset ja värjäytyi kulmat siinä kyllä, mutta ei muuta, varsinaista meikkilisää.
 
"vieras"
En meikkaa ja johtuu kyllä eniten laiskuudesta :D en viitsi. Pitäisi sitten muistaa ja jaksaa pestäkin ne meikit pois, liikaa vaivaa. Että ehken sen facebook-kuvan meikittömyyden syy on siis laiskuus.
 
[QUOTE="havupuu";28479946]ovatko nämä naiset mielestäsi rohkeita, hulluja, välinpitämättömiä, laiskoja..?
säälitkö vai ihailetko?[/QUOTE]

No voi sun... Kysyykö joku tätä ihan tosissaan...? Ja onko kysyjä ihan aikuinen vai vasta "hapuileva teini" ...?
Se käyttääkö joku meikkiä tai ei on täysin hänen oma asiansa. Samalla tapaa kuin se värjääkö hiuksiaan vai ei. Pitääkö pitkää vai lyhyttä tukkaa... minkä värisiä vaatteita tykkää käyttää vai käyttääkö kaikkia värejä sekaisin.
Mitä ihmettä se mulle kuuluu. Ja miksi ihmeessä asiasta pitäisi mulla olla joku mielipide. Tai miksi ihmeessä yhdistäisin meikittömyyteen jotain luonteenpiirteitä? Ei käytä meikkiä = hullu...?! Tosissaan ?!??
 
asdasd
Asian vierestä vähän, mutta on jotenkin huvittavaa että nainen voi sanoa samaan lauseeseen "mä en käytä meikkiä ollenkaan, vähän ripsaria/kajalia/puuteria" Ei se tee siitä yhtään vähempää meikin käyttämistä jos käytät vaan vähän, käytät kuitenkin.
 
jos iho olis semmonen luonnostaan heleä ja hyvä eikä kiiltäis ja punottais nii miks meikkiä laittaisin. Samoten jos olis tummat ja pidemmät ripset niin en tarttis mitään. Silloin ku oli ripsien pidennys niin en laittanu ku hipasun meikkivoidetta ja puuteria ja menoks.. enää ei voi.
 
"Vieras"
En henk.koht. ymmärrä, miksei joku nainen meikkaa lainkaan. Ei se minua haittaa, jos ei tykkää meikata, niin sitten ei meikkaa, mutta itse en ymmärrä miksei joku halua meikata ollenkaan. Ei herätä sen kummemmin minkäänlaisia tunteita suuntaan tai toiseen.
 
vieras.
No facen profiilikuvassa ei ole edes omaa kuvaa, ja jos olis niin ihan meikkaamaton olis, koska en meikkaa muutenkaan paitsi vähän johonkin juhliin tms. Näytän paremmalta ilman, kun on luonnostaan tummat kulmat ja ripset, vaikka muuten aika vaalea olenkin. Joten meikin kanssa näytän jotenkin luonnottomalta. Vähän ehkä ripsaria voi laittaa ja puuteria tasoittamaan ihoa. Ja kun muutenkin isot silmät, miks niitä pitäis vielä oikein korostaa jotenkin erityisesti. Miehet huomaa ne muutenkin, vaikka ei nykyään niin tarviskaan.
 
"hmm"
en ole kyllä mitenkään kiinnostunut siitä meikkaako joku toinen vai ei, mutta toivoisin että itse pystyisin tuntemaan oloni mukavaksi ilman meikkiä kodin ulkopuolellakin.
 
"Mariska"
Jos meikkaa vähän, niin ei sitä välttämättä edes kuvasta huomaa.

Luulisin, että näytän itse aikalailla meikittömältä mun profiilikuvassa tällä hetkellä, tosiasiassa mulla kyllä on bb-voide, poskipunaa ja ripsaria, mutta sen verran huomaamaton meikki ettei sitä juur valokuvassa kyllä erota. Mun arkimeikki - varsinkin kesällä - on tosi huomaamaton. Mutta aina jotain pientä kuitenkin, että iho väri on vähän tasaisempi jne.
 
Lady Gardenea
[QUOTE="Mies";28480702]Vain rumat naiset joutuu meikkaamaan.[/QUOTE]

Tästä olen eri mieltä. Kevyt meikki arkena on ok. Mulla on hieman huono iho niin olis suotavaa laittaa meikkiä. Mutta mä en jaksa herätä aikaisemmin työpäivinä. Nuorempana käytin meikkiä kevyesti.
 

Yhteistyössä