Meikin vaikutus (testi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meikitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meikitön

Vieras
Hei naiset.

Olen tapaillut pitkään miestäni. Tein hänelle taannoin "testin" nimeltä the power of makeup.

Koen, että en ole luonnonkaunis. Mun iho on epätasainen, ripset vaaleat ja olemattomat, kulmakarvat eivät näy , välillä finnejä jne.

Käytän laittautumiseeni aikaa. Saan sillä parhaat puoleni esiin , tekoripsillä ilmettä, ihon virheettömäksi, kulmakarvat näkyviksi ja eritoten tunnen itseni kauniiksi niin.

Mies sanonut pitkään mm näin :
" Et sinä meikkiä tarvitse". "Nainen ilman meikkiä on kauneinta". "Luonnollisuus on parasta".

Minä rohkenin tähän ja päätin , että selvä, minä olen ilman mitään.

Lopputulos oli seuraava:

"Oho, sinulla on finni". "Näytät väsyneeltä". "Voisit edes piirtää kulmakarvat". "Meinaatko lähteä noin"?

Mitä helvettiä? Minun piti todistaa, että mitä tämä mun kohdallani tarkoittaa. Ja hei minä tiedän, että on luonnostaan kauniita naisia , se on ihan super! Mutta minä en ole. Minulla ei ole sitä lahjaa annettu. Täällä joku ajattelee, että huijaan, sekin on fine. se on sinun mielipiteesi.

Kiinnitin huomioni myös siihen, että useasti kuulee sanottavan juurikin, että "meikittömyys on kaunista". Silti jos minä tai naapurin Pirkko laittaa esim instagramiin laitettujen kuvien joukkoon täysin naturellin otoksen, niin se ei kerää yhtäpaljon tykkäyksiä. Jos minä laitan itseni nätiksi, saan kuvaan noin 50 tykkäystä. Jos taas laitan meikittömät kasvoni, niin vastaava luku on 5 tykkäystä .

Haluaisin herättää tästä keskustelua.

Oma mies kyllä kehuu kauniiksi minua juurikin silloin kun olen omasta mielestäni hirveimmilläni, ei meikkiä kun jotkut ripsarin jäänteet vaan.. Ei mitään muuta.
Sitten kun meikkaan ja laittaudun niin ei se ikinä silloin sano kauniiksi o_O:eek:
Mikä sitä vaivaa?

tenor.gif

Repesin kun kerroit että tulee tykkäyksiä sen ja sen verran sellaisista, ja tällaisista ei. En ymmärrä tuollaisista mitään.

Nyt on aika vahvistaa itsetuntoa. Olet varmasti paljon muutakin kuin ulkonäkö? Älä unohda hyviä ominaisuuksiasi.
Älä ajattele mitä muut ajattelevat. Meikkaa jos s-i-n-u-s-t-a siltä tuntuu tai ole meikkaamatta. Äläkä vertaa itseäsi muihin.

Tsemppiä!(y)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Repesin kun kerroit että tulee tykkäyksiä sen ja sen verran sellaisista, ja tällaisista ei. En ymmärrä tuollaisista mitään.

Nyt on aika vahvistaa itsetuntoa. Olet varmasti paljon muutakin kuin ulkonäkö? Älä unohda hyviä ominaisuuksiasi.
Älä ajattele mitä muut ajattelevat. Meikkaa jos s-i-n-u-s-t-a siltä tuntuu tai ole meikkaamatta. Äläkä vertaa itseäsi muihin.

Tsemppiä!(y)
Tremiäää sinnekin perspannoihin. Kiva hei.

tenor.gif

Tsemppiä!(y)

Meikki on naisten taikatemppu napata miehiä vuoteeseensa. Miehet sitten taas osaa tehdä haudinit, kun tämä totuus paljastuu

Oletko kokeillut huumeita?
En, ellei punaisen kolmion lääkkeitä lasketa. Kerran kokeilin juoda panacodia isoon särkyyn niin oksensin kaaressa. Puolikkaan diapamin sain kun rikoin polveni rinteessä ja se leikattiin, putosin pamista lattialle muutaman minuutin päästä!:LOL:
Siinä on mun huumekokeilut.:barefoot:

• Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä