meikeistä tietävät-rajauskynäasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuhrusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuhrusilmä

Vieras
Suositelkaa mulle nyt hyvää silmien rajauskynää,joka kestää koko päivän,eikä tuhri yläluomea,kun silmät on auki.Pitäsikö olla vedenkestävä vai minkälainen?Tussikin on,mutta sillä tulee jotenkin arkikäyttöön liian vahva viiva,tavallinen kynä pitäis siis olla...Ja löytyiskö ihan marketista,vaikka prismasta joku hyvä?

Kynät on ihan persiistä. Suosittelen nestemäisiä kajaleita, vaikkakin ne sinusta liian vahvoilta tuntuu arkikäytössä. Mutta mitä jos ostaisit esim mustan tilalle harmaata tai ruskeaa, niin ei olis niin voimakkaan näköinen?

Mäkään en tykkää yläluomella käyttää kynää, ihan yhtä suttaamista.
Suosittelen siveltimellä laitettavaa nestemäistä rajausta. Voi tuntua alussa hankalakäyttöiseltä, harjoittele vaikka kämmenselkään.
Värejä on vaikka mitä jos musta liian "jyrkkä".

Alkuperäinen kirjoittaja nestemäiset ykkösiä:
Kynät on ihan persiistä. Suosittelen nestemäisiä kajaleita, vaikkakin ne sinusta liian vahvoilta tuntuu arkikäytössä. Mutta mitä jos ostaisit esim mustan tilalle harmaata tai ruskeaa, niin ei olis niin voimakkaan näköinen?

Kestääkö ne sitten paremmin ku kynät?Itse en osaa sanoa tuon tussin perusteella,kun se ei ikinä ole koko päivää ollut,että kestääkö hyvin.Tuossa vois olla ideaa,et ostaakin ruskeen.Onko sitten väliä,onko se esim.tuommoinen tussi,vai pitääkö olla vielä erilainen?

Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
mulla on lumenen rajauskynä.. on tarpeeks pehmee ni tarttuu hyvin :) ja kestää... ei tuu liian kova arkimeikki.!

Pysyykö tämä jos on hiostavaa?Kun töissäni välillä hikoilen ja on lämmintä,niin silloin tuntuu,että se rajaus löytyy tuolta kulmakarvojen alta... =/

Alkuperäinen kirjoittaja tuhrusilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja nestemäiset ykkösiä:

Kestääkö ne sitten paremmin ku kynät?Itse en osaa sanoa tuon tussin perusteella,kun se ei ikinä ole koko päivää ollut,että kestääkö hyvin.Tuossa vois olla ideaa,et ostaakin ruskeen.Onko sitten väliä,onko se esim.tuommoinen tussi,vai pitääkö olla vielä erilainen?

Pysyy tuhraantumatta koko päivän! Itse en muita käytä kuin nestemäisiä, missä kapea pieni sivellin. Tussista en osaa sanoa mitään.

Mulla on nestemäinen kajali ja tussi ja molemmat todellla hyviä käytössä. Tussilla tulee tosi ohut rajaus ja nestemäisellä kajalilla vahvempi (näin siis mulla). Kyniin en palaa enää koskaan.

Yhteistyössä