Meikäläinen kyllä yllätty suuresti ku kysyin muksuilta, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana :)

Meillä kykllä 11 ja 8-vuotiaat keksi. Lumilaudat oli niillä ne isoimmat toiveet. Toisaalta, monella tuon ikäisellä jo on lasketteluvermeet. 11-v toivoi lisäks puhelinta ku tällä hetkellä on samsungin halvin mahdollinen puhelin. 8-v toivo lisäks bmx pyörää :O

[QUOTE="vieras";25264751]:)

Minkä ikäisiä? Meillä 12v ei ole keksinyt mitään toivetta, mutta 10v on toivonut jo kuorma-autolastillisen![/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Meillä oli kaikilla muilla paitsi 7 vuotiaalla ihan kohtuu toiveet. 3 lahjaa sai just ja just kiskomalla niiltä ulos. No n 10 pakettia jokaiselle tulossa, useampi kirja ja pari konvehti/karkki rasiaa mukana.

Hankalia lahjottavia toiset... Kun Mossad täytti 13 v, kysyin lahjatoivetta.

"George Bush-meikkipää vaihtoturbaaneilla! :saint:"
:laugh:

Samaa luokkaa olivat toiveet nytkin.

[QUOTE="miima";25265140]Meilläkin oli 7-vuotiaalta vaikeinta saada niitä toiveita tingattua, pari irtosi ja loput sävelsin itse.[/QUOTE]

Meillä 7v toivoi käytännössä koko lego lehden kannesta kanteen ja vielä totes että onneksi äiti ja isä ei osta lahjoja vaan pukki tuo ja sen ei tarvi ostaa niitä. Joopa. No käytiin sit keskustelua että maailmassa on paljon lapsia ja kaikille pitäs riittää jotain.

[QUOTE="vieras";25265141]Meillä 4v toivo karkkipussia ja kun kysyin mitä muuta niin vastas että mmmm oota kun mää mietin sit saa idean ja nostaa 2 sormea pystyyn ja sanoo että 2 karkkipussia.[/QUOTE]

:heart: :D

tuo melkeen jo loukkasi =)
Hyvää joulua sullekkin :p¤

[QUOTE="vieras";25265123]vaikee uskoa et ap:lla on lapsia,tuntuu ite olevan vielä samalla tasolla[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Eipä sitä tiiä vaikka pukki tois ensi vuonna =)

[QUOTE="eee";25266600]Onko sulla Tatuoitu jätkä joku ihan pieni vauvakin siis? :) Minkä ikäinen?[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä