Vittuuko tarvii aina mäkättää jostain... >:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
|O

Mua pistää niin hermoon mutsi ku olla ja osaa. Se ei muuta osaa tehdä ku keksii aina jostain pään aukomista ja mäkättämistä!

Käväs tuomassa 20 eurosen, ku pyysin -ja äärimmäisessä hädässä sen tein, siltä en meinaan lainaa helpolla. No, tuumin siinä ääneen että kissanhiekkaakin tarttis ostaa, niin sehä innostu...

"Tulis vähä halvemmaks ku veivaisitte noi kissat helvettiin, kyllähän niihin rahaa saa palamaan" -venyttävällä äänellä

Niin varmaan joo, mut ne kun nyt sattuu olemaan perheenjäseniä siinä missä muukkii. :headwall:

Sanoin sille, että yks vitun kissanhiekkapussi maksaa kokonaiset 3 euroa ja siitä riittää hiekkaa kolmeks viikkoo!

"No ei tarvii suuttua, en mä mitenkään saarnannu"

Ai ei vai! Kyllä mä jumankaut mutsini tunnen.

Aina se löytää jostain mäkätyksen tai haukkumisen aihetta! Raivostuttavaa! |O

Sorry purkaus, mie täällä kiehun taas vaihteeks ton takia. miten kummassa se aina saaki mut pahalle tuulelle... :/

Mä ajattelin, että aika paljon kirosanoja.... Molemmilta. KAnnattaa varoa, ettei tuollainen vihan ja ärsytyksen ketju jatku jos sinullakin on tytär. Nääs kohtelu ja tavat menevät suvussa, perheitttäin, JOs on paska äiti, on yleensä paska tytärkin, ja sitä rataa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On tullut tytär äitiinsä!!!!

Just niin. :headwall:

Mulla ei kuule ole tapana hakata ja alistaa ja mollata lapsia. Tai arvostella niitä vielä aikuisiälläkin! Takasin olen alkanut sanomaan vasta nyt kolmekymppisenä - aattelepa sitä! Olen ajatellut että vittuuko mä sitä koko elämääni pelkään. Vastaan samalla mitalla takasin - suhtautukoot sit miten huvittaa!

Ja hännänhuippuna; mullei ole tapana viskoa kissanpoikasia seinään niin että ne halvaantuu ja joutuu lopetettavaks!

Et silleen. Mä en ole lähelläkään niin ku se!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras nyt:
Mä ajattelin, että aika paljon kirosanoja.... Molemmilta. KAnnattaa varoa, ettei tuollainen vihan ja ärsytyksen ketju jatku jos sinullakin on tytär. Nääs kohtelu ja tavat menevät suvussa, perheitttäin, JOs on paska äiti, on yleensä paska tytärkin, ja sitä rataa.

No sinähän sen tiiät, good for you!

Yhteistyössä