Meikäläinen lähtee mettään telttailemaan neljäksi päiväksi

"vieras"
[QUOTE="vieras";28956585]Ei kannata suoraan puroissa pestä, koska niistä otetaan juomavettä retkeilyalueilla. Kylmällä vedellä pesu onnistuu, kun pesee hiukset eri aikaan kuin kropan. Ei jäähdy liikaa ja tilkan voi aina kaasulla tai tulella lämmittää. Ei ole vesi sen kylmempää kuin kylmä vesi hanasta. Joskushan sillä joutuu kotonakin pesemään, kun on lämmin vesi jonkun rikon vuoksi tauolla.[/QUOTE]
Ja vähintään naisilla alapää pitää säännöllisesti pestä, ettei saa virtsatietulehdusta ja jalat pitää pestä, koska ihon vaurioituminen, rakot ja tulehdukset iskevät likaisiin jalkoihin herkemmin. Hiekka ja lika hankaavat jalkoja, joten sukat pitää myös pestä säännöllisesti. Käsihygienia on myös hyvin tärkeää. Jos on niin onnekas, etteivät hiukset likaannu pahasti, niin hyvä. Minulla päänahka lähtisi varmaan irti, jos en viikkoon pesisis hiuksia. Kannattaa suosia merinovillaa alusvaatteissa, niin säilyy hajuttomampana.
 
[QUOTE="vieras";28956121]Otat puolen litran pullon urheilukorkilla pesemistä varten ja pienen keinokuituretkipyyhkeen plus kosteuspyyhkeitä.[/QUOTE]

Juomakelpoista vettä ei kannata tuhlata peseytymiseen. Järvet, lammet ja purot vaan hyödyksi! Suomen metsistä ei vesi lopu. Ai että, mä kyllä nauttisin.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mä en ymmärrä miten jotkut ei viihdy/osaa olla metsässä. Musta mikään ei ole parempaa kuin nukkua luonnonhelmassa, kalastaa, marjastaa ja retkinuotiolla kuunnella kivoja juttuja. Saat olla vaikka missä rymyvaatteissa, kukaan ei ihmettele. Ihanan vapauttavaa.
Ei kai kaikkien täydy pitää samoista asioista? Mua ei kiinnosta telttailla. Joutuu kärsimään kaikenlaisista asioista. Huonot peseytymis mahdollisuudet yms.
Enkä muutenkaan viihdy metsässä monia päiviä. Mökkeily on kivaa.
 
Hmm, ei ois mun juttu. Mutta toivottavasti on hauska ja opettavainen reissu.
Kohta on paikallisella Vapepalla etsintätehtävä :)
Nähtiin viimeksi siellä ja siellä...päällä on sellaiset ja sellaiset vaatteet...kadonnut metsään luultavasti tälle alueelle. Tottelee nimeä BootyPeppi. Osaa piiloutua metsään ja voi tavattaessa olla kiukkuinen. Partiot liikkeelle!
 
[QUOTE="vieras";28958332]Nähtävästi avuttomuuden takia naiset on vapautettu intistä. Pari viikkoa 30 asteen pakkasessa, telttamajoitus ja yöunet nelisen tuntia per vuorokausi: ei ole naisista samaan mihin miehet pystyvät...[/QUOTE]

Mua ei vain kiinnosta telttailu. En sanonut että en pysty siihen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28958332]Nähtävästi avuttomuuden takia naiset on vapautettu intistä. Pari viikkoa 30 asteen pakkasessa, telttamajoitus ja yöunet nelisen tuntia per vuorokausi: ei ole naisista samaan mihin miehet pystyvät...[/QUOTE]

Avuttomat akat ei kykenis synnyttämään, joten pidä sinä teinipelle suus kiinni kun aikuiset puhuu!
 
[QUOTE="vieras";28958292]Saako kysyä, että mitä opiskelet? Kuulostaa kivalta, tosin yöt voi olla jo kylmiä notta lämmintä päälle![/QUOTE]

nuorisoalaa, mulla on untuvamakuupussi eli pärjään kyllä hyvin sen kanssa.
 
[QUOTE="EVVK";28958375]EVVK mitä joku bootypeppi tekee.[/QUOTE]

Keskustelupalstan tarkoitus on herättää keskustelua mistä vaan mieleenjuolahtavasta aiheesta. Jos joku ei kiinnosta, pakko ei missään nimessä ole lukea, eikä varsinkaan kommentoida väenväkisin. Ikävää ettet tätä ole aiemmin tiennyt.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
"vieras"
Minustakaan ei tuohon jatkuvasti olisi, mutta olosuhteiden pakosta menisin tietenkin. Tuohan kuuluu Bootyn opintoihin. Mä tykkään Bootysta ja uskon, että hänestä tulee hyvä työntekijä nuorison pariin ;)
 

Yhteistyössä