Meijän neiti 7kk teki ekat pissat pottaan,mä oon niiiin iiiiiloinen!

Tänään ostin potan ihan perus otrhexin lähinnä nyt koekäytössä eli tarkoitus se tuolimalli käyttöpotaks hankkia..

päivällä ruoan jäkeen vaan kokeiltiin istua hetki ja kivaahan se oli..
nyt illalla sitten hieman jo pidempään istuttiin ja revittiin ja rypisteltiin gigantin mainosta...ja viuuuu mikä yllätys oli tälle mammalle potassa oli pikkuinen pissi...tästä on hyvä jatkaa :)
 
tänä aamuna puuron jälkeen istuskeltiin ja leikittiin potalla ja kakkahan se tuli.Hajusta vasta huomasin näin tapahtuneen..Ei ähistämistä ollenkkan,siis helppoa näyttäisi pottaan tekeminen olevan.Tekee yleensä aamusella puuron jälkeen kakan muutenkin,mut en arvannut et ihan oikein pottaan :) heti ruoan jälkeen nostan potalle ja tänään ollaan kolmet pissitkin metästetty :) ja niitä ollaan sitten neidin kanssa ihmetelty...
 
Meillä kans alko hienosti pottailu 9kk iässä,saatiin saalista lähes joka istumakerta...mut sit katos poitsulta uutuudenviehätys,eikä jaksa enää samalla tavalla istua aloillaan :D

Mut mun mielestä on pääasia et potta tulee tutuksi ja se mitä sen kanssa kuuluu tehä,et sit kun ruvetaan oikeesti opetteleen kuivaks,niin ei tuu yllätyksenä =)
 
Me aikanaan esikoisen kans aloitettiin pottailu 5-kuisena kokeilumielessä ja heti saatii tulosta aikaan. Varsinaisesti sit 7-kuisena taivoitteellisemmin opeteltiin. 1,5-vuotiaana poika oliki sit jo kuiva. :) Nyt kuopus on puolivuotias ja taitaa hänen kans mennä vähän myöhemmäks tuo opettelu. Ei oikeen kahen pienen kans oo aikaa keskittyä pisujen metsästykseen! :)
 
meillä myös orthexin potta ja neiti (11kk) alkaa HETI huutamaan, kun nostan hänet siihen istumaan |O hoh hoijaa...
Joten meillä ei edes tule potalla istumisesta mitään,saati että kerettäis oottaa tulosta sinne pottaan... :(
 

Yhteistyössä