Meihelleni siveysvyö?

  • Viestiketjun aloittaja Erin68
  • Ensimmäinen viesti
kaidalla tiellä
Heippa! Ketju on jo vähän vanha mutta siveysvälineet ne voi ja kukkuu hyvin :) Se on tuonut meille sellaista sopivaa pientä piristystä ja arkihupia elämään :) Se on meillä sellainen arjen seksilelu joka on jäänyt tavaksi joten miehelläni on aina penis lukittuna kunnes on aika hurjastella aviovuoteessamme ;) Muoviset oli ihan surkeita leluja joten tilattiin sellainen hiukan parempi Saksasta, teräksinen "munalukko". Steelworxx oli merkki muistaakseni :) Miestäni se ei ole muuttanut pätkääkään, korkeintaan se vonkaa pesää hiukan enemmän kuin ennen ;D Ei elämää pidä ottaa liian vakavasti eikä ketään pidä pakottaa lukitsemaan sukupuolielimiään =) Hupinsa ja arjenilonsa jokaisella ;)

Samoin meillä. Vaimo on pitänyt minua Neosteelissä jo iät ja ajat. Enkä enää ilman osaisi ollakaan!
Aamukahvipöydässä vaimo kertoi työjuttuja, jostain potilaan katetroinnista. Minä ja suuri suuni kysyin että miltä semmoinen tuntuu kun terskan päästä työnnetään muoviletku virtsarakkoon asti?
Vaimo mietti hetken, hymyili ovelan näköisenä, ja sanoi sitten, että "Illallahan se sulle selviää" . "Minä otan töistä vähän tarvikkeita kotiin. Sinä otat sillä aikaa käsille nilkka ja rannehihnat ja suupallon" Hiukan vatsanpohjassa vääntää nyt, että mitä mahtaa olla tulossa?
 
Viimeksi muokattu:
MiesJKL_
Hei!

Oli kyllä mukava lukea muiden mielipiteitä siveysvyön käytöstä. Itsellä ollut jo kauan mielessä että voisi ostaa siveysvyön ja luovuttaa avain naiselleen. Tosin pitkään sinkkuna olin ja siveysvyön osto jäi vain ajatukseksi. Vihdoin kuitenkin löysin naisen joka on myös halunnut miehensä lukita aina siveysvyöhön, mutta ei elämän aikana kukaan ole halunnut käyttää. Joten lupauduin ostamaan siveysvyön ja olen aivan innoissani kun saan luovuttaa avaimet naiselleni. Toivon siveysvyön tuovan sen oman luottamuksen ja uskollisuuden suhteeseemme sekä nautinnon. Asumme eri puolilla suomea joten siveysvyöstä on hyötyä. Olen aina nauttinut alistuneena olemisesta ja naiseni on aina nauttinut vallan käytöstä. Katsotaan siis kuinka käy.
 
voi itku
Kolmen päivän kursseilla Helsingissä ja viimeinen hotelli-ilta edessä. Pari päivää jo pidetty kiihkeää silmäpeliä yhden upean daamin kanssa auditoriossa. Nyt on ihan pakko säätää misua hiukan iltaruokailussa.
Mutta, mutta... Tuollainen alapäänahka on yksinkertaisesti PAKKO saada kokoelmaan. Alkaa paieetkin olla jo sitä luokkaa että näen jo silmissäni miten survaisen pohjaan asti tuohon ihanaan mirriin ja annan koko kuuman lastin valua sisälle sykkivään vakoon.

Paitsi että pikkuveitikka on lukittu ruostumattomaan teräksiseen vankilaansa jonka ovea vartioi messinkilukko ja avain on vaimollani kotona! Ja vankila on sen verran ahdas ettei pikkuveijari mahdu edes seisaalleen.... Liemet kyllä on valuneet jo toista päivää yhtä mittaa!
Pahinta on että tuo ihana palkintonarttu luulee etten ole edes oikeasti kinnostunut hänestä! Enhän voi esitellä pelkkää teräksistä kilpeä ja pahoitella että vaimoni valjasti minut tällaiseen, Sorry!
 
onnellinen nainen
meillä siveysvyö 24/7 käytössä ja mulla lupa mennä ja tulla miten haluan.
mieheni oppinut olemaan nöyrä palvelija mulle. :)
saan olla muiden kanssa niin paljon kuin haluan ja taloutemme raha-asiat ovat täysin minun hallinnassani.
mies myös nauttii osastaan ja saahan hän käsihoidon multa joka kuun viimeinen päivä.
asunto on aina todella siisti ja mieheni käyttäytyy aina moitteettomasti. :)
 
Kalliimpi
Hyvä niin. Muista lisätä sääntöihin että avausmaksu on viisi euroa ja sen jälkeen euron minuutti. Ei kestä valvotut pesut liian kauan. Tai oli se aukaisun syy mikä tahansa =) Katsoo vaan kellosta että kauanko menee, ja pikkurahat pois. Ainakaan meillä tuolla ei pääse tienaamaan. Mies alkaa saatuaankin aika pian pyydellä takaisin lukkoon. Ja mikäs siinä helpottaa minua kun ei tarvi patistella.
Kylläpä teillä menee halvalla! Minä perin pelkästä avauspyynnön harkitsemisesta 20 e suostuin siihen tai en. Avausmaksu onkin jo 50 e eli yhteensä 70 e. Jää turha pyytely pois!
 
Viimeksi muokattu:
Ihan oikeasti
Onko tällaiset siveysvyöt oikeasti parantaneen elämäänne makuuhuoneen puolella? Voin kyllä hyvin kuvitella että todella parantaa, jäähän siinä itsetyydytykset pois syrjähypyistä nyt puhumattakkaan ja sitä kautta "tarve" kasvaa.
Suoraan sanoen meillä parannustarvetta olisi ja jos tästä löytyisi ratkaisu niin ottaisin asian meillä esille!
 
Vaimo
Onko tällaiset siveysvyöt oikeasti parantaneen elämäänne makuuhuoneen puolella? Voin kyllä hyvin kuvitella että todella parantaa, jäähän siinä itsetyydytykset pois syrjähypyistä nyt puhumattakkaan ja sitä kautta "tarve" kasvaa.
Suoraan sanoen meillä parannustarvetta olisi ja jos tästä löytyisi ratkaisu niin ottaisin asian meillä esille!

No meillä ainakin parani makuuhuone asiat ja muutkin. Kyllä se niin on, että kun on avain kaulassa niin mieskin käyttäytyy ihan erilailla kun olemalla " vapaa". Kiinostus minua kohtaan on kasvanut ja on kiva kiusotella miestäni vaikka shoppailessani, vaikka, että odota siinä sovituskopin vieressä, käy maksamassa ja jne.... Kllä hän sen tietää, että kun on "kiltisti" niin lukko voi aueta ja saada sitä ihanaa...
Tämä kiihottaa meitä molempia vaikka en pidäkkään häntä lukittuna 24 / 7. Yleensä kokopäivän aamusta iltaan joka päättyy ihanaan rakasteluun.
Onhan se mennyt niinkin joskus, että nuoletan itseni hänellä koska tiedän hänen laukeavansa nopeasti :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihan oikeasti
No meillä ainakin parani makuuhuone asiat ja muutkin. Kyllä se niin on, että kun on avain kaulassa niin mieskin käyttäytyy ihan erilailla kun olemalla " vapaa". Kiinostus minua kohtaan on kasvanut ja on kiva kiusotella miestäni vaikka shoppailessani, vaikka, että odota siinä sovituskopin vieressä, käy maksamassa ja jne.... Kllä hän sen tietää, että kun on "kiltisti" niin lukko voi aueta ja saada sitä ihanaa...
Tämä kiihottaa meitä molempia vaikka en pidäkkään häntä lukittuna 24 / 7. Yleensä kokopäivän aamusta iltaan joka päättyy ihanaan rakasteluun.
Onhan se mennyt niinkin joskus, että nuoletan itseni hänellä koska tiedän hänen laukeavansa nopeasti :)

Kiva kuulla! Tuo pointti herkästä laukeamisesta oli hyvä huomio, joutuuhan mies olemaan ilman ollessaan lukittuna, mutta toisaalta siihenkin varmaan keinot löytyy.
Itse en myösköön tullut ajatelleeksikaan että tilanne todella voisi muuttua myös muun käytöksen suhteen, kuten nyt mainitsemasi esimerkit.
Kumpi teillä otti asian esille, sinä vai miehesi?
 
Viimeksi muokattu:
Vaimo
Kiva kuulla! Tuo pointti herkästä laukeamisesta oli hyvä huomio, joutuuhan mies olemaan ilman ollessaan lukittuna, mutta toisaalta siihenkin varmaan keinot löytyy.
Itse en myösköön tullut ajatelleeksikaan että tilanne todella voisi muuttua myös muun käytöksen suhteen, kuten nyt mainitsemasi esimerkit.
Kumpi teillä otti asian esille, sinä vai miehesi?
No kaikki alkoi vitsistä minun puoleltani. Alkukesästä olimme ulkona paljon mieheni kanssa ja huomasin hänen katselevan nuorien tyttöjen perään hieman liian pitkään, totesin siinä, että tarvitset siveysvyön jos tuo jatkuu. Asia jäi vähäksi aikaa ja aloin kiusottelemaan lisää kun olin tullut tietsikan äärelle hänen jälkeensä ja huomasin historiasta mitä hän siellä katselee.
Sitten kerran kun olimme iltaa viettämässä ja hieman humaltuneena otin asian taasen esille ja hänen reaktionsa oli "jaa oletko sitä mieltä ?"- Sanoin, että olen. Hänkin sanoi, että se ehkä autaisi häntä keskittymään paremmin töihinsä ja jne...
Siitä se lähti....... taasen katsoin historia tietoja ja huomasin hänen alkaneen jo tutkia asiaa enemmän, miten, millaisia ja jne....
Ja kerran sitten ilmoitin: tilaa se omalla nimelläs nyt. Niin tapahtui......i
 
Viimeksi muokattu:
Ihan oikeasti
No kaikki alkoi vitsistä minun puoleltani. Alkukesästä olimme ulkona paljon mieheni kanssa ja huomasin hänen katselevan nuorien tyttöjen perään hieman liian pitkään, totesin siinä, että tarvitset siveysvyön jos tuo jatkuu. Asia jäi vähäksi aikaa ja aloin kiusottelemaan lisää kun olin tullut tietsikan äärelle hänen jälkeensä ja huomasin historiasta mitä hän siellä katselee.
Sitten kerran kun olimme iltaa viettämässä ja hieman humaltuneena otin asian taasen esille ja hänen reaktionsa oli "jaa oletko sitä mieltä ?"- Sanoin, että olen. Hänkin sanoi, että se ehkä autaisi häntä keskittymään paremmin töihinsä ja jne...
Siitä se lähti....... taasen katsoin historia tietoja ja huomasin hänen alkaneen jo tutkia asiaa enemmän, miten, millaisia ja jne....
Ja kerran sitten ilmoitin: tilaa se omalla nimelläs nyt. Niin tapahtui......i

No niin, ensiaskeleet asian tiimoilta on sitten otettu. Hiukan vihjaillen tosin, mutta kuitenkin!
Oletko huomannut mitään negatiivisia puolia siveysvyön käytössä? Kertomasi kuulostaa kaiken kaikkiaan niin lupaavalta.
Lähinnä olen ajatelluta samanlaista mallia kun sinulla on käytössä. Ei 24/7.
Töissä, omilla reissuillaan jne saisi käyttää siveysvälinettä, kotona saisi olla pääsääntöisesti ilman.
 
Viimeksi muokattu:
meillä
No niin, ensiaskeleet asian tiimoilta on sitten otettu. Hiukan vihjaillen tosin, mutta kuitenkin!
Oletko huomannut mitään negatiivisia puolia siveysvyön käytössä? Kertomasi kuulostaa kaiken kaikkiaan niin lupaavalta.
Lähinnä olen ajatelluta samanlaista mallia kun sinulla on käytössä. Ei 24/7.
Töissä, omilla reissuillaan jne saisi käyttää siveysvälinettä, kotona saisi olla pääsääntöisesti ilman.

meillä ainoa miinuspuolinen asia oli vessa. Sekin sitten muuttui positiiviseksi kun muutaman kerran siivottuaan oppi istumaan pöntölle : )
 
Viimeksi muokattu:
avaimet hallussa
Meillä siveysvyö on ollut käytössä jo reilu vuoden verran. Lukitsen mieheni yleensä menkkojen ajaksi. Jos tottelee hyvin ja palvelu pelaa, niin pääsee viikon päästä vapaaksi. Lukittuna mieheni joutuu tekemään kaikki kotityöt ja lisäksi palvelemaan minua, esim. jalkahoidot ja hieronta.
 
siivooja_m
Olen jokusen kerran lukenut tätä viestiketjua se on ollut melkoisen mielenkiintoista. Ilmeisesti noita avaimenhaltijoita on naisissa melkoisen monta ainakin enemmän kun ajattelin.

Mielenkiintoista siinä on se, että ei ole kyse mistään niinkään alistussuhteesta vaan paremminkin ihan jostain muusta. No mikäpä siinä on jos sillä saa aktiitettejä paremmaksi ja parannettua "elämänlaatua".
 
siivooja_m
Minulla on ihan yksinkertainen kysymys tuosta siveysvyön käytöstä ja hygienianhoidosta sen kanssa. Mainoksissa kerrotaan kuinka yksinkertaista ja helppoa on kalun puhdistus ja pitkäaikainen käyttö sen vuoksi.

Lähinnä minua kiinnostaa miten onnistuu puhdistus esinahan alta jos ei sitä saa kunnolla vedettyä taaksepäin ja sitten ihan oikeasti pestyä sitä sieltä hankaamalla. Pitääkö vyö poistaa tuollaisessa tapauksessa.
 
Steelheart
Tuosta hygieniasta hieman 5 vuoden kokemuksella. Pidempiaikaisessa käytössä siveysvyö on poistettava pari kolme kertaa viikossa kunnollista pesua varten. Tarkoitan sekä siveysvyön että kalun perusteellista puhdistusta. Onnistuu hyvin esim. saunapäivinä, jolloin avaimenhaltija on mukana valvomassa, ettei hygienian hoidosta tule ihan jotain muuta hoitoa :)
 
Pari09
Meidän suhteessamme on myös ollut käytössä tuo steelworxxi jo niin monta vuotta etten ole niitä enää laskenut. En enää edes muista miksi sitä alettiin lopulta käyttämään 24/7. Mieheni kuitenkin itse ei enää omien sanojensa mukaan edes osaa olla ilman sitä vaan olo on kuulemma jotenkin "outo" ilman sitä. Kaikkeen tietysti tottuu. Itsekkin koen sen käytön jotenkin luonnollisena vaikka sen merkitys minulle onkin lopulta vähäinen. Muistan kyllä kuitenkin muistuttaa siitä että se laitetaan heti seksin ja peseytymisen jälkeen takaisin... (punastus)

Meidän seksielämämme on aika hyvää vaikka se onkin laimentunut vuosien saatossa mutta silti teemme sitä kerran pari viikossa mikä taitaa olla aika normi määrä noin keskiverrollisesti. Joillekkin sen käyttö varmasti voi tuoda enemmän ongelmia kuin tuloksia... mitä sillä nyt sitten kukin haluaa saavuttaakkaan. Itselleni se on ehkä lähinnä pelkkä hassu "leikki". Mieheni taas väittää että se hallitsee hänen himojaan pitäen ne kurissa ja ne ajoittain iskevät "panetuskohtaukset" katoavat jo muutamassa minuutissa. Jos munat eivät olisi lukossa niin himotuskohtaus katoaisi vasta siementen roiskahtaessa ulos... ehkä tästä joku voisi saada pienen hillitsijä yliaktiiviselle miehelleen joka tiedostaa käyvänsä liian kovilla kierroksilla seksuaalisesti niin että se saattaa häiritä normi elämää?
 
tuhma poika
Herätelläänpä tätäkin keskustelua pitkästä aikaa. Niinhän se on että "poissa sormista, poissa mielestä". Vai kuinka? ;-)

Kiinnostaisi kuulla kommentteja, onko kellään kokemusta Neosteelin shemale-mallista? Miten siinä viihtyy ja onko tyttömäisen tasainen profiili?
 
lukittuna
Minulla on ihan yksinkertainen kysymys tuosta siveysvyön käytöstä ja hygienianhoidosta sen kanssa. Mainoksissa kerrotaan kuinka yksinkertaista ja helppoa on kalun puhdistus ja pitkäaikainen käyttö sen vuoksi.

Lähinnä minua kiinnostaa miten onnistuu puhdistus esinahan alta jos ei sitä saa kunnolla vedettyä taaksepäin ja sitten ihan oikeasti pestyä sitä sieltä hankaamalla. Pitääkö vyö poistaa tuollaisessa tapauksessa.

Minä olen onnistunut hoitamaan pesut ilman, että siveysvyötä tarvitsee poistaa.
Minulla on cb-6000, hieman iso joten pesu onnistuu kätevästi ilman sen pois ottoa.
Taroitus olisi hankkia pienempi cb-6000s, mutta kyllä tämäkin estää kaiken mahdollisen
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Tein illalla miehelleni testin "varjonaisen" innoittamana. Elikkä käskin hänen ajella kaikki karvat pois jalkovälistään. Taisi olla aika paha paikka, sillä mies alkoi heti selitellä, kuinka hän voi pitää kyllä siveysvyötä karvoituksen kanssa, eikä pieni nipistely haittaa mitään, saunaankaan ei kuulema enää ilkeäisi mennä muiden kanssa karvattomana.
Koska neuvottiin olemaan ehdottomia vallan suhteen, toistin vaatimukseni ja lisäsin vielä, että koko leikki loppuu lyhyeen jos toiveitani ei täytetä.
Miehestä kyllä näki, ettei se ollut ajatellut ihan tällaista, mutta niin se vain meni illalla suihkuun ja suoritti "parturoinnin".
En olisi kyllä uskonut! Suuseksiä harrastettiin puolin sekä toisin päivän päätteeksi ja hauskaa oli. Lukko pistettiin kyllä paikoilleen sen jälkeen. Pitää keksiä jotain kivaa viikonlopuksi... onko muilla avaimenhaltijoilla ideoita?
Minusta tämä kommentti oli todellakin hyvä koska juuri noin tehden homma oikeasti toimii. Avaimenhaltijan pitää todellakin olla täysin tinkimätön asian suhteen ja oikeasti vaatia kaikki mitä itse haluaa.

Itse en valitettavasti ole löytänyt tuollaista Avaimenhaltijaa, joka oikeasti haluaa ja ottaa homman haltuunsa. No en kyllä usko, että tuollaisia naisia paljonkaan löytyy vaan mieluummn annetaan miehelle periksi.
 
Viimeksi muokattu:
Rouva 52
Minusta tämä kommentti oli todellakin hyvä koska juuri noin tehden homma oikeasti toimii. Avaimenhaltijan pitää todellakin olla täysin tinkimätön asian suhteen ja oikeasti vaatia kaikki mitä itse haluaa.

Itse en valitettavasti ole löytänyt tuollaista Avaimenhaltijaa, joka oikeasti haluaa ja ottaa homman haltuunsa. No en kyllä usko, että tuollaisia naisia paljonkaan löytyy vaan mieluummn annetaan miehelle periksi.



Keksi uuden tavan saada palleihin pakotusta. Joka ilta viime viikon aikana avasin lukon puoleksi tunniksi sillä vaatimuksella, että mies seisottaa munaansa koko ajan ilman laukeamista. Itse seurasin vieressä, kun mies hyväili kalunsa jäykäksi ja piti seisokkia yllä omalla kädellään. Mitään kunnon vatkaamista ei ole lupa tehdä, vaan juuri sen verran hyväilyä, että muna seisoo kivikovana. Tippakaan spermaa ei saa tulla, eikä edes pidätettyä orgasminnytkähtelyä sallita. Rangaistus tulee heti, jos temppuilee.
Kun puolituntia seisomista on takana, muna jäähdytetään kylmällä vedellä. Seisokki sulaa pikkuhiljaa ja vyö lukitaan uudelleen seuraavaan iltaan asti. Seisottaminen kasaa kuulemma palleihin uskomattoman kovan pakotuksen ja paineen. Seuraava yö on miehen kertoman mukaan hankalaa, koska muna pyrkii kovenemaan ihan itsestään. Tiukka vyö pitää huolen siitä, ettei kunnon seisokkia tule.
Lauantain saunassa mies saa ensin nuolla minulle orgasmin ja sen jälkeen hyväillä itselleen yhden laukeamisen Sekään ei saa tapahtua rajulla vatkaamisella, vaan hitaalla hyväilyllä.
Se on mahtava näky, kun koko viikon seisotuspaineet laukeavat pitkin pesuhuoneen lattiaa. Tämän jälkeen mies pesee munansa ja vyö lukitaan uudelleen. Myös spermojen huuhtelu lattialta kuuluu miehen tehtäviin.
Saatan ottaa sohvalla telkkaria katsellessa vielä toiset kielipesut, jos oikein kiimaiselta tuntuu.

Illalla on taas munan ilmakylpyä ja seisotusta luvassa.
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Keksi uuden tavan saada palleihin pakotusta. Joka ilta viime viikon aikana avasin lukon puoleksi tunniksi sillä vaatimuksella, että mies seisottaa munaansa koko ajan ilman laukeamista. Itse seurasin vieressä, kun mies hyväili kalunsa jäykäksi ja piti seisokkia yllä omalla kädellään. Mitään kunnon vatkaamista ei ole lupa tehdä, vaan juuri sen verran hyväilyä, että muna seisoo kivikovana. Tippakaan spermaa ei saa tulla, eikä edes pidätettyä orgasminnytkähtelyä sallita. Rangaistus tulee heti, jos temppuilee.
Kun puolituntia seisomista on takana, muna jäähdytetään kylmällä vedellä. Seisokki sulaa pikkuhiljaa ja vyö lukitaan uudelleen seuraavaan iltaan asti. Seisottaminen kasaa kuulemma palleihin uskomattoman kovan pakotuksen ja paineen. Seuraava yö on miehen kertoman mukaan hankalaa, koska muna pyrkii kovenemaan ihan itsestään. Tiukka vyö pitää huolen siitä, ettei kunnon seisokkia tule.
Lauantain saunassa mies saa ensin nuolla minulle orgasmin ja sen jälkeen hyväillä itselleen yhden laukeamisen Sekään ei saa tapahtua rajulla vatkaamisella, vaan hitaalla hyväilyllä.
Se on mahtava näky, kun koko viikon seisotuspaineet laukeavat pitkin pesuhuoneen lattiaa. Tämän jälkeen mies pesee munansa ja vyö lukitaan uudelleen. Myös spermojen huuhtelu lattialta kuuluu miehen tehtäviin.
Saatan ottaa sohvalla telkkaria katsellessa vielä toiset kielipesut, jos oikein kiimaiselta tuntuu.

Illalla on taas munan ilmakylpyä ja seisotusta luvassa.
Kyllä tuolle siveysvälineelle tuntuu löytyvän hyvinkin paljon käyttöä kun on mielenkiinnolla lukenut näitä viestejä. Itseäni tässä asiassa kiinnosta paemminkin tuo "vallananastus" joka tuntuu olevan hyvinkin todellista ja miehen alistaminen täysin omiin tarpeisiinsa.

Visi kuvitella monenkin naisen haluavan päästä siihen asemaan, jossa voisi oikeutetusti nauttia palvnasta ja palvelemisesta. Samalla voisi olla ja tehdä itse juuri niinkuin haluaa ja mistä nauttii.

Ajan myötä olotilasta luutavasti tuleekin ihan normaali käytäntö ja mikäpä sen mukavampaa. Moni nainen ei vain ole asialle niinkään vihkiintynyt ja itse mieluummin siivoaa ja palvelee miestä kuin itse olisi palvelun kohteena. Tässä kai tulee tuo historia esille, että nainen on nyrkin ja hellan välissä. Miksi ei voisi olla toisin kun se aluksi olisi yhteisestä sopimuksesta muuttuen elämäntavaksi.

Olisi kva kuulla ja saada viestiä jos vielä löytyy joku nainen jota asia viehättäisi ja olisi halua kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä