Meihelleni siveysvyö?

  • Viestiketjun aloittaja Erin68
  • Ensimmäinen viesti
kraak 68
Minullakin on kokemusta siitä että ,runkkaus on aiheuttanut parisuhde-ongelmia ja ajatella että se on ollut osasyynä jopa avioeroon omalla kohdalla.Tosin vaimo olikin uskoon suuntautuvaa tyyppiä ja katsoi runkkauksen olevan aviorikos.
No,ei siitä runkkauksesta mihinkään ole päässyt,se vainoaa jatkuvasti ,vaikka sitä ei haluaisikaan tehdä.Siksi olisi kiva löytää avaimenhaltija-nainen joka panisi minutkin lukkojen taa.
 
Siveysvyön käyttäjä
Meillä vyö hankittiin vaimoni ehdotuksesta ja vyö käytiin ostamassa yhdessä seksiliikkeestä. Liikkeen naismyyjä kysyi mitä meiltä on mielessä ja vaimoni kertoi myyjälle mitä olimme hakemassa ja miksi. Myyjä esitteli myymälässä olevat vyöt vaimoni ja myyjän keskustellessa vyön käytöstä päätyivät siihen, että minulle sopiva vyö olisi CB-3000. Tunsin itseni nöyryytetyksi. Lähtiessämme liikkeestä myyjä toivotti minulle hyvää vyön käyttöä ja onnitteli vaimoani hyvästä valinnasta miehen kurissa pitämiseen. Vaimoni mielestä vyötettynä olen huomaavaisempi, hellempi ja tottelevaisempi, tämän seurauksena vyön käyttö muuttui huomaamatta ja vastustamattani 24/7 käytöksi. 24/7 käyttö on ollut meillä vallitseva käytäntö yli kaksi vuotta. Vyö poistetaan tällä hetkellä vaimoni harkinnan/halujen mukaan (keskimäärin kerran viikossa) ja vaimon päätöksellä erikseen sovittujen tilaisuuksien ajaksi.
 
vyön käyttäjä
Elän itse aika kokonaisvaltaisessa D/s 24/7 suhteessa ja suhteeseen kuuluu myös päivittäinen siveysvyön käyttö. Siveysyvyö tuli kuvioihin jokunen aika sitten, koska Naisystäväni (DOM) asuu eri paikkakunnalla. Näinollen käytän vyötä usein vähintään 5-7 päivää kerralla. Peseytyminen onnistuu hyvin (kun sen tekee huolellisesti). Tietenkin olisi suotavaa, että "vyön" saa pois pesun ajaksi vähintään kerran viikossa.

Mutta sitten se itse kysymys. Uskon että olen löytänyt itselleni oikean kokoiset osat (CB3000), kivesten ympärille kiinnitettävä rengas jne. Päivisin vyön käytössä ei ole mitään ongelmaa, mutta öisin herään noin tunnin välein (erektioon). Ja se aiheuttaa luonnollisesti kipua (mutta menee ohitse noin 3-5 min sisällä). Onko kenelläkään vyön käyttäjällä kokemusta, tottuuko "keho" tähänkin tilanteeseen, käyttäytyykö penis jollain tapaa erilailla ajanmyötä vai onko edessä jatkuvat tunnin väliset heräämiset öisin ;) Vai onko kenties kuitenkin kyse siitä, että esim kivesten ympärille kiinnitettävä rengas on liian "tiukka". Toisaalta jos se on yhtä kokoa löysempi, saa renkaan kenties keploteltua pois päältä.

 
erektio
Se erektio on normaalia ja olisin huolestunut jos sitä ei minullakin esim olisi öisin. Penis itsekseen ottaa seisokin kesken yötä ja se on ihan normaalia kaikilla miehillä. Ikä tietenkin vaikuttaa asiaan, vanhemmiten muutenkin ei niin seiso kuin parikymppisellä.
Ei se ole kuin normaalia kehon toimintaa ja sitä ei pysty estämään mikään maailmassa...paitsi kuohinta.
 
sivhos
Eikös siveysvyön voi valmistaa lujasta pienisilmäisestä ketjupunoksesta?Siihen ei ihan hepposet hohtimet pysty ja pesupuolikin hoituisi aika näppärsti.Samalla kiimana sojottava tötsä saa raitista ilmaa haukattua.
 
cbcbcbcbcb
Valitettavasti joudut tottumaa noihin herätyksiin. Isompi lukkorengas helpottaa kuitenkin kipua. Laitetetta ei saa irti, jos säädöt on oikein, mutta kalun saa vedetyksi ulos. Siihenkin on konstinsa. Googlessa on aiheesta keskusteluryhmä. Tänne ei voi laittaa osotteita, mutta se pitäisi löytyä suomi24:stä


Alkuperäinen kirjoittaja vyön käyttäjä:
Mutta sitten se itse kysymys. Uskon että olen löytänyt itselleni oikean kokoiset osat (CB3000), kivesten ympärille kiinnitettävä rengas jne. Päivisin vyön käytössä ei ole mitään ongelmaa, mutta öisin herään noin tunnin välein (erektioon). Ja se aiheuttaa luonnollisesti kipua (mutta menee ohitse noin 3-5 min sisällä). Onko kenelläkään vyön käyttäjällä kokemusta, tottuuko "keho" tähänkin tilanteeseen, käyttäytyykö penis jollain tapaa erilailla ajanmyötä vai onko edessä jatkuvat tunnin väliset heräämiset öisin ;) Vai onko kenties kuitenkin kyse siitä, että esim kivesten ympärille kiinnitettävä rengas on liian "tiukka". Toisaalta jos se on yhtä kokoa löysempi, saa renkaan kenties keploteltua pois päältä.
 
lukittu mies
Voi olla että kuuluisi etsitään paria osastolle, mutta täällä on aika kohdennettu ryhmä. Löytyisikö CB-3000 käyttäjäkunnasta paria, jossa naiset voisivat vaihtaa vinkkejä ja ehkä yhdessä siivotuttaa miehillä asuntojaan, tai käskeä miehiä tarjoilemaan illallisen tms. Olisi aika kivaa jos vaimo saisi vinkkejä samaa harrastavalta.
 
myös lukittu mies
moi! minun avovaimo/valtiatar pitää minua cb:ssä välillä pitkiäkin aikoja. siivotuttaa asuntoa ja teettää kaikenlaista... lukittuna kaiken tekee mielellään.vaimosi voisi kysellä avovaimoltani vinkkejä ja vaihtaa ideoita. löytyy leikkikehästä nimimerkillä pimeyden valtiatar.
 
Ultrakinkysteri
Itse tein itselleni metallisen siveysvyön. Ei sitä paljon ole käytetty, mutta jo siitä puhuminen aiheuttaa melkoista kiihoittumista.

Yksi leikki-idea on sellainen, että jään kiinni masturboinnista (vähän niinkuin oikein yrittäisin jäädä kiinni), niin joudun pitämään siveysvyötä vuorokauden, jonka jälkeen minun pitää nuolla orgasmi vaimolleni, ja jos se ei onnistu, niin vietän vuorokauden kerrallaan siveysvyössä, kunnes onnistuu. :)

 
Superkinksteri
Alkuperäinen kirjoittaja Siveysvyön käyttäjä:
Meillä vyö hankittiin vaimoni ehdotuksesta ja vyö käytiin ostamassa yhdessä seksiliikkeestä. Liikkeen naismyyjä kysyi mitä meiltä on mielessä ja vaimoni kertoi myyjälle mitä olimme hakemassa ja miksi. Myyjä esitteli myymälässä olevat vyöt vaimoni ja myyjän keskustellessa vyön käytöstä päätyivät siihen, että minulle sopiva vyö olisi CB-3000. Tunsin itseni nöyryytetyksi. Lähtiessämme liikkeestä myyjä toivotti minulle hyvää vyön käyttöä ja onnitteli vaimoani hyvästä valinnasta miehen kurissa pitämiseen. Vaimoni mielestä vyötettynä olen huomaavaisempi, hellempi ja tottelevaisempi, tämän seurauksena vyön käyttö muuttui huomaamatta ja vastustamattani 24/7 käytöksi. 24/7 käyttö on ollut meillä vallitseva käytäntö yli kaksi vuotta. Vyö poistetaan tällä hetkellä vaimoni harkinnan/halujen mukaan (keskimäärin kerran viikossa) ja vaimon päätöksellä erikseen sovittujen tilaisuuksien ajaksi.
Nämä CB-muovihirvitykset ovat minusta aika naurettavia.
Kun teilläkin on tämä leikki näin hyvällä mallilla, niin suosittelen ihan ehdottomasti kokeilemaan ihan oikeaa metallista siveysvyötä. Siis sellaista mikä tosiaan on vyö eikä tuollainen kiveksienmurskaaja.
Kokeilin alkuun noita kiveksiin lukittavia, mutta ne eivät ole (yllättäen) ollenkaan niin huomaamattomia, ja huomattavasti epämukavampia.
 
Ultrakinkysteri
Alkuperäinen kirjoittaja Siveysvyön käyttäjä:
Omien kokemusteni mukaan erektioon herää vyötettynä, eikä siihen keho totu.
Itse kyllä tuppaan aamuerektioon heräämään muutenkin. En tiedä minkä takia voi nukkumista häiritä että jalkovälissä jöpöttää.
Ei se siihen paljoa eroa tee, jos on siveysvyö estämässä sitä jöpöttämistä. :)
 
Ultrakinkysteri
Alkuperäinen kirjoittaja vyön käyttäjä:
Toisaalta jos se on yhtä kokoa löysempi, saa renkaan kenties keploteltua pois päältä.
Kuten tuossa jo yhdessä postauksessa vihjailinkin, mulla oli itse tehty mutta metallinen CB-whatever kopio. Kokeilin siinä monenkokoisia renkaita, mitkä luonnollisesti tein itse, mutta siltikin, että puristus alkoi normaalitilassa olemaan jo lähes sietämätöntä ja vaikeuttaa kävelemistä, niin elin oli silti mahdollista keplotella ulos siitä härvelistä. Kivekset tosin jäi kyllä sinne väliin jumiin, mutta itse petyin siitä miten helppoa oli loppujenlopuksi päästä käsiksi elimeensä.

Jos en olisi neulakammoinen, hankkisin prinssi Albert lävistyksen, sillä kun sen kautta laittaa penisputkessa lukon, niin siinäpähän sitten olet. Vähissä on keinot ilman avaimia runkkailla :)
 
orgasmimaksu
On tuolla CB-putkilolla meilläkin leikitty. Ja oikein hyvä on meidän tarkoituksiin. Tai ainakin minun. Mieskin kun on tähän suostunut niin mikä ettei... Suomi24 keskusteluista on paljon kopioitu ideoita. Pientä maksua joskus otin "sääntörikkeistä". Ja tämän sovelsin itse. Välillä kun ei oikein mielellään siveysvyötä haluttaisi laittaa ja tulee joskus hiertymiäkin. Nyt otan 5euroa orgasmista. Tulee se sitten miehelle miten tai millä hyvänsä. Joka kerta se laittaa sen vitosen talteen ja antaa ne sitten minulle kun pyydän. Tammi-maaliskuussa tuli melkein 200ekee. Ihan hyvin. Homma toimii näin, orgasmi maksaa tosiaan sen vitosen. Munat lukkoon ja kun avaan teen sen orkun vaikka käsin ja tehköön itse toisen perään eli 10€. Sen jälkeen ei ole enään runkkaus pelkoa ja saa olla vapaana. Seuraavana päivänä vaikka sama juttu, tai jos ei suostu munat lukkoon. Ne saattaakin olla pitkään ja keksin muuta rangaistusta vielä lisäksi. Eipä ottanut riskiä kuin kerran. Oli kaksi viikkoa lukossa. Toisaalta pienellä kiusaamisella se haluttavuus lisääntyy. Ei tarvitse montaa vetoa tehdä, niin jo anellaan että älä lopeta. Tätä saa kopioida ihan vapaasti, meillä ainakin on molemmat ollut tyytyväisiä (luulisin) ja minä saan vähän extra taskurahaa.
 
Mies siveysvyössä
Moi

Itselläni on nytkin käytössä tuo CB-6000 siveysvyö jonka tyttöystäväni minulle hankki. Syy siihen on aika "perinteinen" mm se että asumme eri kaupungeissa ja näemme vain viikonloppuisin. Rakkaani on vähän mustasukkaista tyyppiä ja siveysvyö oli hyvä ratkaisu siihen ettei tekemisiäni ja menojani tarvinnut jatkuvasti seurata sillä se alkoi jo vähän käydä hermoille... Vaihtoehtoa ei siis jäänyt, joko siveysvyö tai parisuhde päättyisi siihen... :( Suostuin siveysvyöhön koska rakastan kultaani enkä halua hänen olevan huolissani minusta että "pettäisin" häntä, niin ei tule koskaan tapahtumaan mutta mitäpä en olisi valmis hänen vuokseen tekemään kerta se suo hänelle mielenrauhan :) Ja tämä jälkeen parisuhteen laatu muuttui OLEELLISESTI paremmaksi :)
Kokemukseni siveysvyöstä olivat alkuun aika negatiivisia mutta siihen tottui. Alkuun se hiersi ja hankasi eikä meinannut oikein löytää paikkaansa kalsareissa mutta ajan kanssa siihenkin tottui. Aamustondis tekee kipeää ja tuntuu että se repii pallit irti ja siihen valitettavasti ainakin minä herään aamuisin... :( Muuten sen olemassaoloa ei normi arjessa edes enää huomaa. Positiivisena puolena olen huomannut sen että himoni rakasta tyttöystävääni kohtaa ovat kasvaneet toiseen potenssiin sillä itsetyydytyksellä ei voi helpottaa oloaan viikon kuluessa kun on yksin kotona joten halut ovat ehtineet kasvaa aika suuriksi siihen mennessä ;)

Siveysvyö on vuosisatoja vanha keksintä joka toimii... vähän tyhmältä tuntuu sanoa tuo "miehenä" mutta niin se vain on :) Sitä voi käyttää jos epäilee että puoliso käy salaa masturboimassa tai jos on pettämis epäilyjä tai vain jos haluaa leikitellä ajatuksella että se oma mies on todellakin vain "omassa käytössä" eli pitää se "kahden keskisenä salaisuutena" ;) Noh, jokaisella on omat tarkoitusperänsä ja ajatuksensa asiasta ja hyvä niin :) Suosittelen testaamaan, mitä haittaa siitä muka voisi olla? Paitsi että ainakin "Paavi" tykkää ;D

 
Nainen 38v
Hankin miehelleni tuon saman vekottimen ja "pakotan" sen pihtaamisen uhalla pitämään sitä 24/7 ja mies on aivan villinä saadessaan sen pois ;) Hih, ihanaa!! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mies siveysvyössä:
Moi

Itselläni on nytkin käytössä tuo CB-6000 siveysvyö jonka tyttöystäväni minulle hankki. Syy siihen on aika "perinteinen" mm se että asumme eri kaupungeissa ja näemme vain viikonloppuisin. Rakkaani on vähän mustasukkaista tyyppiä ja siveysvyö oli hyvä ratkaisu siihen ettei tekemisiäni ja menojani tarvinnut jatkuvasti seurata sillä se alkoi jo vähän käydä hermoille... Vaihtoehtoa ei siis jäänyt, joko siveysvyö tai parisuhde päättyisi siihen... :( Suostuin siveysvyöhön koska rakastan kultaani enkä halua hänen olevan huolissani minusta että "pettäisin" häntä, niin ei tule koskaan tapahtumaan mutta mitäpä en olisi valmis hänen vuokseen tekemään kerta se suo hänelle mielenrauhan :) Ja tämä jälkeen parisuhteen laatu muuttui OLEELLISESTI paremmaksi :)
Kokemukseni siveysvyöstä olivat alkuun aika negatiivisia mutta siihen tottui. Alkuun se hiersi ja hankasi eikä meinannut oikein löytää paikkaansa kalsareissa mutta ajan kanssa siihenkin tottui. Aamustondis tekee kipeää ja tuntuu että se repii pallit irti ja siihen valitettavasti ainakin minä herään aamuisin... :( Muuten sen olemassaoloa ei normi arjessa edes enää huomaa. Positiivisena puolena olen huomannut sen että himoni rakasta tyttöystävääni kohtaa ovat kasvaneet toiseen potenssiin sillä itsetyydytyksellä ei voi helpottaa oloaan viikon kuluessa kun on yksin kotona joten halut ovat ehtineet kasvaa aika suuriksi siihen mennessä ;)

Siveysvyö on vuosisatoja vanha keksintä joka toimii... vähän tyhmältä tuntuu sanoa tuo "miehenä" mutta niin se vain on :) Sitä voi käyttää jos epäilee että puoliso käy salaa masturboimassa tai jos on pettämis epäilyjä tai vain jos haluaa leikitellä ajatuksella että se oma mies on todellakin vain "omassa käytössä" eli pitää se "kahden keskisenä salaisuutena" ;) Noh, jokaisella on omat tarkoitusperänsä ja ajatuksensa asiasta ja hyvä niin :) Suosittelen testaamaan, mitä haittaa siitä muka voisi olla? Paitsi että ainakin "Paavi" tykkää ;D
 
meilläkin
Tuota orgasmimaksua. Olin varma että mieheni ei suostu vetämään käteen minun katsoessa. Mutta pitkään lukittuna, oli todellinen yllätys kun suostui, vaikkakin vastahakoisesti. Nyt on ollut vapaana, mutta joka ilta ennen nukkumaan menoa pitää tulla kysymään: haluatko kulta että runkkaan? Vastaan siihen tietysti mitä haluan. Yleensä se sopii ja otan pienen maksun. Mies tietysti itse siivoaa sotkunsa. Tämä ei tietenkään pois sulje, että saatan käskeä runkkaamaan muuten vaan. Aina en kuitenkaan anna tehdä mitään, ja silloin laitan lukkoon varmuudenvuoksi. Vaikka vaan päiväksi. Jos tuo kysymys unohtuu ja olen jo mennyt yö unille, otan tuplamaksun seuraavilta kerroilta. Ihan kivaa leikkiä on ollut muutaman viikon. Katsotaan nyt kauanko jatketaan, vai keksinkö jotakin uutta...
 
Tuuteli
Mulla on iän myötä alkaneet paikat vähän kuivumaan ja muutenkin ei niin kovia fiiliksiä seksiin kuin nuorena.
Miehellä kulli seisoo vähän väliä ja jos en anna tai tee käsitöitä, niin se menee vessaan tumpulle.
Ajattelin hankkia siveysvyön ihan pitämään pienet kätösensä irti siitä lutkusta. Eihän mikään kestä kuunnella vessan sienän läpi sitä esinahan litinää ja sitten sitä voihketta kun spermaklöntti valuu lavuaariin. Siivottoman oloistakin kun tietää, etä äsken tuossa vielä lojui siemeniä lammikossa.
 
tiukka tyttö -76
Parempi se on tuo käteenveto tehdä valvotusti tai sitten ei tee ollenkaan. Minullakin on nyt jokin kausi ettei oikein seksi napaa. Nii miksi miehen pitäisi saada? Ja on leikkiin ryhtynyt. Viime sunnuntaina tosin yllätin pesulta muna pystyssä, kun oli lukot avattu. En tiedä oliko tehnyt mitään, vai seisoiko pelkästä pesusta. Se kun on seisokki aika herkässä parin viikon lukituksen jälkeen. No, en mieti sitä vaan joutuu tekemään itselleen 8 orgasmia ensi viikonloppuna. Ja minun pitää nähdä ne kaikki . Aikaa on lauantai aamusta sunnuntai iltaan. Ihanaa katseltavaa ja kun en itsekään tiedä missä välissä meinaa vedellä käteen. Meillä kun on muutakin ohjelmaa kuin olla kotona. Voi tulla kiire... Tuota pussit tyhjänä nukkumaan, korvausta vastaan kokeillaan meilläkin =) Mutta toisaalta joka ilta ei yksi kerta riitä...
 
Tuuteli
Keksin tässä joutessani ajatuksen, että vyön lisäksi voisi hankkia sellaisen moottoripimperon. Silloin kaikki seksuaalinen toiminta olisi yksin minun vallassani ja kädetkään ei väsyisi.
Eli ensin vaikka viikko vyössä ja sitten kun lutku on ihan räjähtämispisteessä, avaan vyön ja pujotan pippelin siihen härveliin. Käännän koneen täysille ( onko niissä säätö? ) ja saan nopean laukeamisen ilman itseni rasitusta ja hikoilua. Ehkä pikainen, valvottu pesu ja napukka uudelleen koneeseen. Se hurisee kuin yleiskone taikinan kimpussa ja kohta taas miehen silmät muljahtaa merkisi, että tyydytys on saatu. Jos mies sanoo, että kerta vielä, niin panenkin vyön päälle ja sanon, että lisää tulee kun ensin vähän siivoilet ja teet kotiaskareita.
Toki voisin ehkä ottaa pikku palkkion niistä laukeamisista, että saan kalliit laitteet kuoletettua:))
 
MissPeggy
Se petti kerran, petti toisenkin ja sitten ostin sille perkeleelle siveysvyön! Sanoin että jos se ei sitä suosiolla käytä niin tämä suhde loppuu siihen paikkaan ja sillä sekunnilla! Kiltisti on pitänyt jo noin vuoden! Avaimen pidän itselläni ja avaan sen vain kun olen itse sillä tuulella!! Luottamus alkaa palata pikkuhiljaa mutta todennäköisesti siveysvyö on jäänyt pysyäkseen tähän parisuhteeseen.
 
nuori vielä
Mielenkiinnolla luin mm. aloittajan suhtautumisesta juttuun. Oma suhtautuminen ei ollut viehättynyt ajatuksesta, mutta kokemuksienne innoittamana googlasin ja ihan jännältähän tuo vaikuttaa. Onko tuo vapaallakin pitäminen teidän naisten mielestä sitten tärkeää? kun mun mielestä voisi nainen laittaa sen halutessaan ja läsnäollessaan kiinni, ja siten kiusoitella ja hallita kumppanin haluja. Eli ajatus vapaallakin pitämisestä on aika kaukainen, mukavuussyistäkin.

Aloittajalle ja muillekin: miten hoiditte vihjailun siveysvyön käyttämisestä?
 

Yhteistyössä