Meihellä TODELLA paljon naisia ennen mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marilyn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsehän olen melkein neitsyt kun on vain 5 erikumppanista kokemusta. Sitä vain ihmettelen miten jollain voi olla 122 seksikumppania ja kaikki samaa sukupuolta, luulisi että jossain välissä olisi kokeillut jotain muutakin..

[QUOTE="vieras";23086400]Jos ei jonkun mielestä ole outoa pitää kirjaa panoistaan, niin ainakin se on helvetin lapsellista, ainoa syy miksi pitää kirjaa on sukupuolitaudista jälkikäteen ilmoittaminen...[/QUOTE]

Miksei jossain asioissa saa olla lapsellinen?
Ihmiset nyt pitää listaa,kuka mistäkin.Mä luen paljon kirjoja ja pidän listaa mun lukemista kirjoista.En tiedä miksi,kuhan vaan huvikseni:D

[QUOTE="Mamma italiana";23086117]hei ap, ota jutun positiivinen puoli huomioon: miehesi on vaimonsa huolella valinnut, olet parempi kuin nuo 122 muuta ;)[/QUOTE]

:D voi kauheeta :ashamed:

Muistan joskus lukeneeni tuollaisesta harrastuksesta, kutsuiko ne itseään panomiehiksi vai mikskä, mutta tarkoitus oli hankkia niin monta eri kokeilua kuin mahdollista, ja pitää tosiaan niistä kirjaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23086904:
ahaa..onko se niinku listana että tietää kenelle EI kannata soittaa jos haluaa laatupuuhaa. miks mä en tajunnu tota ku olin sinkku..? |O

Jos on oikeen onneton, niin kyllä sekin jää mieleen. :laugh:

Yhteistyössä