T
Tönt
Vieras
Kyllä mullakin on ylhäällä kaikki nimet, mutta ei mitään muuta. Ei ole mitään kuvauksia tms. ja on huomattavasti vähemmän ollut miehiä kuin mitä ap:n miehellä naisia.
mielenkiinnon takia kysyn että miksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä mullakin on ylhäällä kaikki nimet, mutta ei mitään muuta. Ei ole mitään kuvauksia tms. ja on huomattavasti vähemmän ollut miehiä kuin mitä ap:n miehellä naisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23086437:mielenkiinnon takia kysyn että miksi?
Huvin vuoksi ja siksi, että en mä muuten muistaasi kaikkia.Ei niitä siis mitään älytöntä määrää ole, mutta joku saattaa unohtua joukosta.
Huvin vuoksi ja siksi, että en mä muuten muistaasi kaikkia.Ei niitä siis mitään älytöntä määrää ole, mutta joku saattaa unohtua joukosta.
Siis pelkät seksikumppanit vai onko muitakin tuttuja listassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23086569:jos on tarpeeks hyvää kyytiä ei tarvii kattoa listaa, muistaa ilmankin
Aivan.![]()
Siis mitä muita tuttuja? :O Miehet joiden kanssa olen pannut. Mikä tuossa oli niin vaikiaa käsittää?
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23086904:ahaa..onko se niinku listana että tietää kenelle EI kannata soittaa jos haluaa laatupuuhaa. miks mä en tajunnu tota ku olin sinkku..? |O
Aika erikoista. Jos et pidä kanssa listaa vaikka puhelinnumeroista tai muista.
Pidät listaa pelkästään panoista?
Listalle ei pääse jos mies tuli yöks mutta ette panneet?
Eihän tuo ole paljoa...
Jos on oikeen onneton, niin kyllä sekin jää mieleen.![]()