Meidän vauvasta tuli Vili-Pertti Oskari :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oikeesti tullut? Lapsi raukka. Ei ole kiva, kun vanhemmat keksii lapsilleen "hauskoja" merkitysnimiä, joiden kanssa lapsi joutuu elämään koko ikänsä. Olisi edes ollut ilman väliviivaa.

Meidän tytöstä tuli Filo-Sofia.

Mutta joo. Oikeasti kaikki mukamas hauskat ja/tai ah niin söpöt yhdistelmänimet on hyvä läppä ajatuksen tasolla, ja huono vitsi kun nimen oikeasti jollekin antaa.

Miten niin koko ikänsä? Nimen voi aina vaihtaa kun täyttää 18v...
Niinpä niin. Niin minäkin tein, olin kirkkoherranviraston oven takana jonottamassa jo ennen kahdeksaa 18-vuotispäiväni aamuna, onneksi se oli arkipäivä!, ja olin alkanut käyttää toista nimeäni jo aiemmin.

Arvaa vaan millä nimellä äitini minua yhä kutsuu? Sillä nimellä, mikä on jo vähemmän kuin puolet elämästäni minulla ollut. Vähän väliä tulee vastaan joku vanha naapuri tai koulukaveri, joka sen vihaamani nimen lausuu.

Ei siitä tule ikinä pääsemään täydellisesti eroon.

Niinpä niin. Niin minäkin tein, olin kirkkoherranviraston oven takana jonottamassa jo ennen kahdeksaa 18-vuotispäiväni aamuna, onneksi se oli arkipäivä!, ja olin alkanut käyttää toista nimeäni jo aiemmin.

Arvaa vaan millä nimellä äitini minua yhä kutsuu? Sillä nimellä, mikä on jo vähemmän kuin puolet elämästäni minulla ollut. Vähän väliä tulee vastaan joku vanha naapuri tai koulukaveri, joka sen vihaamani nimen lausuu.

Ei siitä tule ikinä pääsemään täydellisesti eroon.

Mikä muka oli niin kauhea nimi että piti vaihtaa?

Yhteistyössä