Meidän vauvalle puhkesi hammas :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hassu, miten hampaiden tulo vaihtelee.. miulla on 1v4kk ikäinen tyttö ja hällä puuttuu enää 4 poskihammasta, muuten on tulleet kaikki jo :D ja toisilla ei ole yhtään hammasta vielä vuoden ikäisenä.. hihi

meillä näköjään tulee vauva vauvalta aiemmin hampaat, esikoinen oli muistaakseni 9kk, kun ensimmäinen hammas puhkesi, ja toinen 5kk :)
nyt tällä herralla ikää on vähän päälle 4kk :), seuraava varmaan syntyy sit hampaat suussa :D

onko teillä esikoiset?mäki intoilin esikoisen kanssa,toisen hampaat vaan tuli,just ja just muistin kirjottaa vauvakirjaan minkä ikäisenä.saa nähdä kolmannen kanssa,mä varmaan vaan yhtäkkiä huomaan että jaa sillä on täys kalusto suussa :D

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
onko teillä esikoiset?mäki intoilin esikoisen kanssa,toisen hampaat vaan tuli,just ja just muistin kirjottaa vauvakirjaan minkä ikäisenä.saa nähdä kolmannen kanssa,mä varmaan vaan yhtäkkiä huomaan että jaa sillä on täys kalusto suussa :D

Meillä jo kolmas.:) Mut silti yhtä ihanaa kun hampaita tulee! :D

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:

Meillä jo kolmas.:) Mut silti yhtä ihanaa kun hampaita tulee! :D

se on mukavaa :D mulla on jääny monta asiaa hehkuttamatta kakkosen kans ku ne ei tuntunu enää niin valtavilta asioilta kuin ekan kanssa,paitsi tietty ensihymy ja ekat askeleet oli sellaisia joista piti hehkuttaa. :D saa nähdä miten kolmosen kans käy.

Meillä vauvalle kans putkahtanut 2 hammasta ihan peräjälkeen, ikää 7kk :D

Ei oo vielä jyystänyt tissiä verille :laugh:
Ja kyllä tän kakkosenkin hampaat on yhtä iso juttu mulle kun esikoisen, mahdan olla hieman vinkashtanut :xmas:

Mietin tässä yks päivä että äidit on kyllä yhden sortin masokistejä. Kuka tervejärkinen antaa tollaselle hampaalliselle pikku tyypille jolla ei oo mitään tajua että pureminen oikeesti Koskee tissin suuhun hyvillä mielin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Anzzu1984:
Hassu, miten hampaiden tulo vaihtelee.. miulla on 1v4kk ikäinen tyttö ja hällä puuttuu enää 4 poskihammasta, muuten on tulleet kaikki jo :D ja toisilla ei ole yhtään hammasta vielä vuoden ikäisenä.. hihi

Ja meille tuli kuudestoista hammas läpi pari kk sitten.. Pikku-ukko nyt reilu 1v2kk..

Yhteistyössä