Meidän tyttö tänään 2 vuotta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PangPang
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PangPang

Aktiivinen jäsen
06.08.2004
2 272
0
36
niin se aika vaan menee =) :heart:

on vaan jotenki niin surkee olo, ku 2 vuotta sit tuntuu ku olis ollu viikko sitten vasta... :( Mä en kestä tätä nykyelämää, ku on aina niin kiire ja kaikkialle, että tuntuu välillä et elämä menee ihan ohi.. nyt sit roikun tossa mein 4kk ikäisessä siinä toivossa ettei se ikinä siitä kasvais.. :D
Vanhinki on jo tokalla ja toinenki täyttää jo 5 kohta.. hohhoijaa... ei tää elämä saa mennä näin lujaa............... :( :(

oisko alkava 30v kriisiä....

Onnea teillekin :D :D meilläkin juhlitaan tänään :heart:
pitäis mennä väsään pitsaa ja leivoksia,
mut jämähdin tähän sohvalle.. niinhän se elämä menee, ei ole mullakaan enää vauvoja, mutta toisaalta, puolensa ja puolensa, nyt voi keskittää voimavarojaan vähän myös työelämään....

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mut jämähdin tähän sohvalle.. niinhän se elämä menee, ei ole mullakaan enää vauvoja, mutta toisaalta, puolensa ja puolensa, nyt voi keskittää voimavarojaan vähän myös työelämään....

Niin juu ku teilläki juhlitaan!!! Onnea!!! :flower: =)

Mä sit taas tahtoisin ottaa takaisin menetettyjä vuosia ja keskittyä lapsiin vaan... mut ku toi pienin tosta kasvaa, niin eipä niitä vuosia enää takas saa... :( byhyäääääääääääääääää :'( =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:

Mä sit taas tahtoisin ottaa takaisin menetettyjä vuosia ja keskittyä lapsiin vaan... mut ku toi pienin tosta kasvaa, niin eipä niitä vuosia enää takas saa... :( byhyäääääääääääääääää :'( =)

ei niitä vuosia saa enää takaisin, mutta mua ei kaduta yksikään päivä meidän mukeloiden vauva-ajasta :heart: olen saanut siitäkin nauttia =) kaikissa elämänvaiheissa on hyvät ja huonot puolensa =) ja onhan se teidän pikkuisin vielä kaaauuuaaaan ihan vauveli =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:

ei niitä vuosia saa enää takaisin, mutta mua ei kaduta yksikään päivä meidän mukeloiden vauva-ajasta :heart: olen saanut siitäkin nauttia =) kaikissa elämänvaiheissa on hyvät ja huonot puolensa =) ja onhan se teidän pikkuisin vielä kaaauuuaaaan ihan vauveli =)

No niin on =) Mut ku pelottaa että sekin kasvaa yhtä nopeaan 2 vuotiaaksi ku tää mein kolmonen....... Mä en pysy ajan perässä, se mättää :( On mulla ongelmat taas.... Mut sitä vaan huomaa että miten paljon kaikkeen ei oleelliseen on aikaansa tuhlannut kun ei huomaa edes että lapset kasvaa.. :(

juu-u, jokaisesta päivästä pitäisi osata nauttia, mutta se ei ole helppo taito... vielä kun saatte projektin kunnolla käyntiin, niin siinähän se aika vasta oikein hurahtaa... joojoo, ei suolaa haavoihin :D
mutta nyt, hyvää juhlapäivää!! :hug: