Meidän reilu 2-vuotias nukkuu äipän ja iskän viekussa. Muita...?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieruuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
kylläpä on saamattomia vanhempia taas,lapsi opetetaan omaan sänkyyn nukkumaan,näin olen tehnyt kolmen kohdalla eikä kyl koskaan edes pyydä meidän viereen,kipeenä otetaan tarvittaessa.

Mitä saamatonta siinä on jos ei kiellä lapsiltaan läheisyyttä.
On eri asia jos itse on tyytymätön tilanteeseen eikä jaksa omaan sänkyyn kantamisrumbaa josta meillä ainakaan ei ole kysymys.

no lapselle pitää osata antaa läheisyyttä muulloin kun yöllä.

Eilisessä viestissä tyrmättiin lapsi epänormaaliksi, kun ei ole kuiva 2 1/2 vuotiaana. Se on sitten taas ihan normaalia, että ei nukuta omissa sängyissä vaikka ikää jo useampi vuosi. Nytkö nämä vanhemmat eivät ole saamattomia, niinkuin sen lapsen, joka vielä JOPA 2 1/2 vuotiaana käyttää vaippoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Meillä nukahtaa omaan sänkyyn, mutta joka yö sitten herätessään haluaa siirtyä isoon sänkyyn. Ei mua haittaa, oppii se aikanaan sitten nukkumaan koko yön omassaan. Siskonsa oli samanlainen.

Meidän 3 v tekee kans näin

Meillä 3v8kk tekee VIELÄKIN näin ja nyt alkaa oleen pikkuhiljaa ahdasta....

Meil ei muuten, mut toi pienin tykkää nukkua pää mun kainalossa ja jalat sit käy unien mukaan iskän kylkeen :laugh: Mies pari kertaa vissiin heränny mojovaan potkuun

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eilisessä viestissä tyrmättiin lapsi epänormaaliksi, kun ei ole kuiva 2 1/2 vuotiaana. Se on sitten taas ihan normaalia, että ei nukuta omissa sängyissä vaikka ikää jo useampi vuosi. Nytkö nämä vanhemmat eivät ole saamattomia, niinkuin sen lapsen, joka vielä JOPA 2 1/2 vuotiaana käyttää vaippoja?

Anteeks mut mä en todellakaan jaksa miettiä mitä muut ajattelee ja ei ole mitään tarvetta verrata omia lapsia toisiin millään osa-alueella. Meillä kehitytään ihan tasan siihen tahtiin kun on ja kukaan ei ota paineita :) Kunhan ollaan onnellisia ja tasapainoisia ja terveitä :) Huh, helpottaa kummasti elämistä kun suhtautuu asioihin suht. rennosti!

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Meillä nukahtaa omaan sänkyyn, mutta joka yö sitten herätessään haluaa siirtyä isoon sänkyyn. Ei mua haittaa, oppii se aikanaan sitten nukkumaan koko yön omassaan. Siskonsa oli samanlainen.

Meidän 3 v tekee kans näin

Meillä 3v8kk tekee VIELÄKIN näin ja nyt alkaa oleen pikkuhiljaa ahdasta....

Meil ei muuten, mut toi pienin tykkää nukkua pää mun kainalossa ja jalat sit käy unien mukaan iskän kylkeen :laugh: Mies pari kertaa vissiin heränny mojovaan potkuun

Täysin sama asento meidän kuopuksella! Ja tuttu tilanne miehen osalta :D

Alkuperäinen kirjoittaja +:
kylläpä on saamattomia vanhempia taas,lapsi opetetaan omaan sänkyyn nukkumaan,näin olen tehnyt kolmen kohdalla eikä kyl koskaan edes pyydä meidän viereen,kipeenä otetaan tarvittaessa.

Ite oot saamaton kun et ole saanut hommattua perhepetiin sopivan kokoista sänkyä.
Ihana kun pikku-ukko tuhisee vieressä :)

Yhteistyössä