Meidän perhe on aika outo, tajusin sen taas ku luin lehdestä että isyys tekee miehestä viisaan..
Mihinköhän se meidän miehellä on viisaus jääny?
Olo on kuin yksinhuoltajalla vaikka sormus löytyy nimettömästä.
Mies on nyt sellaisessa töissä että 6 päivää on kotoa pois ja sitten 8 päivää kotona vapaalla.
Miksi oon niin kiltti että en voisi kerrankin raivostuu hänelle että hoida lapsi tää päivän niin saan vain olla?
pesihän se pari viikkoa sitten kerran pojalta takamuksen ku sanoin et nyt on sun vuoro.
Olen vielä sellaista tyyppiä että asioiden pitää tapahtua heti ja osaan laittaa tärkeimmät asiat tärkeys järjestykseen.
Miehellä tärkeimmät ovat kaverit ja sitten vasta lapsi.
Ja pamaus vielä tämäkin, meille on tulossa toinen.
Itse en ole käynyt ulkona sen jälkeen ku esikoinen syntyi eikä kyllä edes haluta. Mulle lapsi on tärkeintä koko maailmassa.
Olisiko täällä miehiä sanomaan mikä minun miestä "vaivaa"?
Onko poikamies elämä jäänyt kenties lyhyeksi ku pitää nyt rellestää?
Mihinköhän se meidän miehellä on viisaus jääny?
Olo on kuin yksinhuoltajalla vaikka sormus löytyy nimettömästä.
Mies on nyt sellaisessa töissä että 6 päivää on kotoa pois ja sitten 8 päivää kotona vapaalla.
Miksi oon niin kiltti että en voisi kerrankin raivostuu hänelle että hoida lapsi tää päivän niin saan vain olla?
pesihän se pari viikkoa sitten kerran pojalta takamuksen ku sanoin et nyt on sun vuoro.
Olen vielä sellaista tyyppiä että asioiden pitää tapahtua heti ja osaan laittaa tärkeimmät asiat tärkeys järjestykseen.
Miehellä tärkeimmät ovat kaverit ja sitten vasta lapsi.
Ja pamaus vielä tämäkin, meille on tulossa toinen.
Itse en ole käynyt ulkona sen jälkeen ku esikoinen syntyi eikä kyllä edes haluta. Mulle lapsi on tärkeintä koko maailmassa.
Olisiko täällä miehiä sanomaan mikä minun miestä "vaivaa"?
Onko poikamies elämä jäänyt kenties lyhyeksi ku pitää nyt rellestää?