meidän perhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maikki 85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maikki 85

Jäsen
10.06.2008
595
0
16
Meidän perhe on aika outo, tajusin sen taas ku luin lehdestä että isyys tekee miehestä viisaan..

Mihinköhän se meidän miehellä on viisaus jääny?

Olo on kuin yksinhuoltajalla vaikka sormus löytyy nimettömästä.
Mies on nyt sellaisessa töissä että 6 päivää on kotoa pois ja sitten 8 päivää kotona vapaalla.
Miksi oon niin kiltti että en voisi kerrankin raivostuu hänelle että hoida lapsi tää päivän niin saan vain olla?
pesihän se pari viikkoa sitten kerran pojalta takamuksen ku sanoin et nyt on sun vuoro.

Olen vielä sellaista tyyppiä että asioiden pitää tapahtua heti ja osaan laittaa tärkeimmät asiat tärkeys järjestykseen.
Miehellä tärkeimmät ovat kaverit ja sitten vasta lapsi.
Ja pamaus vielä tämäkin, meille on tulossa toinen.

Itse en ole käynyt ulkona sen jälkeen ku esikoinen syntyi eikä kyllä edes haluta. Mulle lapsi on tärkeintä koko maailmassa.

Olisiko täällä miehiä sanomaan mikä minun miestä "vaivaa"?
Onko poikamies elämä jäänyt kenties lyhyeksi ku pitää nyt rellestää?

Mä veikkaan et miehelles jää ikäänkuin päälle se että se saa 6pv olla "omillaan". Ja miehethän ei normaalisti tee ilman sanomista mitään eli rennosti vaan sanomaan mutta yritä kuitenkin sanoa niin ettei mies ajattele et nipotat. Toki, anna aikaa rentoutuakki ettet heti ala paasaamaan kun toinen alottaa vapaansa. Se 8pv vapaa kyllä pitäs tuntua sunkin olemises jotenkin.

en minä osaa edes sitä käskyttää. Joskus olen huvikseni vienut aamiaisen sänkyyn ku olen hyvyyttäni ajatellut että "tee se toiselle minkä toivot hänen tekevän sinulle".

meille on niin monesti tullut riita juuri siitä aiheesta kun hän ei tee mitään.
olen vain yrittänyt sanoa että tuothan sinä rahaa taloon.
ja pari kuukautta sitten oli sellainen aihe pitkään pinnalla että hänen kaverit ovat sanoneet että hän ei ole hyvä isä.
Minä yritän selittää että jokainen on hyvä isä lapselleen ja mistä ne sen tietäs ku ei ole nähnyt, mutta sydämessäni ajattelen että "ehkäpä ovat oikeassa, korjaa tilanne."

Koeta ehdotella ystävällisesti itsellesi lepohetkiä. Miehet on Marsista! Puhu niin lempeällä äänellä kuin osaat ja meikkaa ja käytä naisellisia aseita. Älä masennu, miesten maailma on niin kummallinen mutta niiden kanssa voi tulla toimeen.

Yhteistyössä