Siis ilman vanhempiaan. Nyt oodottelen josko pienenmpi heistä palautetaan kuitenkin kotiin
Hope not...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Siis ilman vanhempiaan. Nyt oodottelen josko pienenmpi heistä palautetaan kuitenkin kotiinHope not...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Siis ilman vanhempiaan. Nyt oodottelen josko pienenmpi heistä palautetaan kuitenkin kotiinHope not...
Onko lasten jättäminen yökylään jokin suoritus? Haluavatko lapset mennä vai pakottavatko vanhemmat tai isovanhemmat? Minusta on ihanaa, kun saan olla kotona lasten kanssaEn vie lapsia yöksi hoitoon, kun ei tarvitse. Meillä hoidetaan ihmissuhteita päivällä, ei siihen yötä tarvita. Ja lapset ovat pieniä vain vähän aikaa. Yökyläilyn aika tulee, kun ovat isompia ja koulussa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Siis ilman vanhempiaan. Nyt oodottelen josko pienenmpi heistä palautetaan kuitenkin kotiinHope not...
Onko lasten jättäminen yökylään jokin suoritus? Haluavatko lapset mennä vai pakottavatko vanhemmat tai isovanhemmat? Minusta on ihanaa, kun saan olla kotona lasten kanssaEn vie lapsia yöksi hoitoon, kun ei tarvitse. Meillä hoidetaan ihmissuhteita päivällä, ei siihen yötä tarvita. Ja lapset ovat pieniä vain vähän aikaa. Yökyläilyn aika tulee, kun ovat isompia ja koulussa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hö:Joillekin lapsille tuo yökyläily on pakko. Eräs tuttavan lapsi itkee, että ei halua mummolaan yöksi, mutta sinne se viedään, onhan äidin ja isän saatava "rentoutua" rankan työviikon jälkeen baarissa (lapsihan ei rentoutusta eikä vanhempien seuraa kaipaa rankan hoitoviikon jälkeen???) Ja lapsiparka "joutuu" mummolaan vähintään joka toinen viikonloppu. Kurjaa. Ymmärrän yökyläilyn silloin tällöin, jos se on LAPSEN PARHAAKSI ja lapsi sinne itse haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ai:5v kaveriyökylään? minkäsikäinen toinen on?
ei kyllä meilläpäin tuon ikäiset kavereilla yökyläile, vasta koululaisena
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja hö:Joillekin lapsille tuo yökyläily on pakko. Eräs tuttavan lapsi itkee, että ei halua mummolaan yöksi, mutta sinne se viedään, onhan äidin ja isän saatava "rentoutua" rankan työviikon jälkeen baarissa (lapsihan ei rentoutusta eikä vanhempien seuraa kaipaa rankan hoitoviikon jälkeen???) Ja lapsiparka "joutuu" mummolaan vähintään joka toinen viikonloppu. Kurjaa. Ymmärrän yökyläilyn silloin tällöin, jos se on LAPSEN PARHAAKSI ja lapsi sinne itse haluaa.
No mä en aio syyllisyyttä tuntea, sillä 5 vuoden aikana olen ollut 24/7 lasteni kanssa ja nyt sitten itse tahtoivat yhdeksi yöksi kylään.
Esikoinen on 5 ja omasta mielestään NYT oli kypsä yökylään. Aikaisemmin ei ole halunnut, vaikka häntä on niin mummo, täti kun kaverin äitikin pyytänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja hö:Joillekin lapsille tuo yökyläily on pakko. Eräs tuttavan lapsi itkee, että ei halua mummolaan yöksi, mutta sinne se viedään, onhan äidin ja isän saatava "rentoutua" rankan työviikon jälkeen baarissa (lapsihan ei rentoutusta eikä vanhempien seuraa kaipaa rankan hoitoviikon jälkeen???) Ja lapsiparka "joutuu" mummolaan vähintään joka toinen viikonloppu. Kurjaa. Ymmärrän yökyläilyn silloin tällöin, jos se on LAPSEN PARHAAKSI ja lapsi sinne itse haluaa.
No mä en aio syyllisyyttä tuntea, sillä 5 vuoden aikana olen ollut 24/7 lasteni kanssa ja nyt sitten itse tahtoivat yhdeksi yöksi kylään.
Esikoinen on 5 ja omasta mielestään NYT oli kypsä yökylään. Aikaisemmin ei ole halunnut, vaikka häntä on niin mummo, täti kun kaverin äitikin pyytänyt.
ei mun mielestä syyllisyyttä tarvitsekkaan tuntea =) pitkän uran kotiäitinä olet jo tehnyt, jos lapset nyt ekaa kertaa hoidossa. ja saa sitä välillä olla omaa aikaa.tekee hyvää parisuhteellekkin olla välillä kaksin, nyt vietätte kivan illan ukkos kanssa =)
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Voiko tällaisesta mukavasta yökylä-aiheestakin saada riidan ja syyllistämisketjun aikaiseksi??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Toivottavasti yökyläily menee mukavastiMeillä oikein tosiaan joutui tyttö pienempänä mummolaan yökylään silloin tällöin viikonloppuisin; teimme molemmat vuorotyötä miehen kanssa. Eipä tuo ole siitä pilalle mennyt, päinvastoin
Ja oli jo 4-vuotiaana eka kertaa yökylässä, oli nukkunut tätinsä ja serkkunsa välissä. Aamulla kun hain, kertoi innoissaan, kuinka "vähän meinasi unille mennessä itkettää, mutta sitten se meni ohi ja mulla oli tosi kivaa."
Voiko tällaisesta mukavasta yökylä-aiheestakin saada riidan ja syyllistämisketjun aikaiseksi??![]()
![]()