Alkuperäinen kirjoittaja hö:http://www.sikainfluenssa.fi/raskaus/
mutta eihän tuossakaan kehoiteta odottamaan raskaaksi tulemista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hö:http://www.sikainfluenssa.fi/raskaus/
Alkuperäinen kirjoittaja ..:tuo tiedetään että voi olla vaarallinen raskaana oleville, mitään uutta ei noissa linkeissä ollut. ei niissä sanottu ettei kannata raskautua..
Alkuperäinen kirjoittaja peesi:Alkuperäinen kirjoittaja ..:tuo tiedetään että voi olla vaarallinen raskaana oleville, mitään uutta ei noissa linkeissä ollut. ei niissä sanottu ettei kannata raskautua..
Minusta kuulostaa aika oudolta, että olisi kehotettu välttämään raskautta. Entä sitten, jos vaikka äiti ei ole sairastanut vesirokkoa eikä myöskään rokotettu sitä vastaan? Eikö esim. se ole vaarallisempi kuin flunssa?
Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:ei pidä paikkaansa tämä. ei todellakaan. montako vuotta sitten raskautumista pitää välttää sinun lääkärisi mukaan kun ainakin kolmena vuonna tämä tauti tulee olemaan olemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja peesi:Alkuperäinen kirjoittaja ..:tuo tiedetään että voi olla vaarallinen raskaana oleville, mitään uutta ei noissa linkeissä ollut. ei niissä sanottu ettei kannata raskautua..
Minusta kuulostaa aika oudolta, että olisi kehotettu välttämään raskautta. Entä sitten, jos vaikka äiti ei ole sairastanut vesirokkoa eikä myöskään rokotettu sitä vastaan? Eikö esim. se ole vaarallisempi kuin flunssa?
Jeps, raskaana sairastettu vesirokko on vaarallisempi kuin sikainfluenssa. Sikainfluenssan vaarallisuus raskaana oleville on toisaalta siinä mielessä vaarallisempi että useampi sairastuu siihen koska se leviää herkemmin kuin vesirokko, jonka saamista on helpompi vältellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miksi??:Sairastatko itse? Vai miten ihmeessä? Eihän se perhanan lääkäri sitä päätä milloin te meinaatte vauvaa alkaa yrittää vai ootteko yksityisellä???
Ei olla yksityisellä, mutta taudin vaarallisin vaihe tulee ensi keväänä kuulemma.
Alkuperäinen kirjoittaja joopa-joo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Arvoiden mukaan (perustuvat edellisiin pandemioihin) sikainfluenssapandemia kestäisi vuodesta kahteen, yksi arvio esim. 12-18kk.
Näin sanoi lääkärinikin ja kehoitti edes sen aikaa odottamaan, että toimiva ja VAARATON rokoite keksitään.
HAH-HAH-HAAA! Sitten pitääkin odottaa vielä aika monta vuotta, että TIEDETÄÄN VARMASTI että se rokote on myös VAARATON!
Ihan täyttä bulshittia koko aloitus. Pelkkä provo minunkin mielestäni.
Ei kukaan järkevä ihminen ala siirtämään raskauden yrittämistä jonkun taudin pelossa. Uusia tauteja tulee 100% varmasti tulevaisuudessakin, mutta kukaan ei pysty ennustamaan sairastutko JUST SINÄ siihen. kyllä just JÄRKEVÄ ihminen voi siirtää raskautumistaan sen pelossa että voi menettää sikiön sairastuessaan tai aiheuttaa vakavia vammoja mahdollisen influenssa lääkityksen takia ja voi myös itse kuolla jos lääkitystä ei voida aloittaa raskauden takia.minulla on kolme lasta ja neljäs on suunnitelmissa.lapsettomuuden kokeneena en haluaisi odottaa enkä siksi kun ikäerosta tulee edellisen lapsen kanssa niin suuri,mutta kyllä tuo taudin uhka panee miettimään!
Alkuperäinen kirjoittaja ELä kun vielä olet elossa:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:mä oon kahen vaiheilla. mulla alkais elokuus lapsettomuushoidot joilla sit saatan tulla raskaaksi mutta sikainfluenssan takia vielä harkitsen sen siirtämistä. Ellei sit tulis se rokote ja sen varmaan sais sit raskaana.......
Sama täällä, hoidot alkamassa elo-syyskuussa, enkä aio siis tän takia niitä siirtää... Voihan olla, että ensi vuonna on taas joku uusi villitys ja sitä seuraavana toinen ja sitten kolmas ja sitten...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten minä en osaa pelätä koko sikatautia?kai olen tyhmä.kerran muka otin influenssa rokotteen ja voi juma että eläissään en niin sairaana ole ollut ja pitkään.koko talven.
nyt olen raskaana ja jos tauti tulee niin se tulee.tuli paskatautikin ja ei auttanut kuin ripuloida.
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:ei pidä paikkaansa tämä. ei todellakaan. montako vuotta sitten raskautumista pitää välttää sinun lääkärisi mukaan kun ainakin kolmena vuonna tämä tauti tulee olemaan olemassa.
Miten n iin kolmena vuonna tulee olemaan olemassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Totuus:WHO arvioi pandemian kestävän vuoden tai kaksi. Edellisen kerran WHO julisti pandemiaksi hongkongilaiseksi kutsutun influenssan 41 vuotta sitten.
Kaikki aiemmat influenssa-aallot ovat kestäneet noin 2-3 vuotta ja sellaiseen kestoon EU-maissa hallitukset varautuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miksi??:Sairastatko itse? Vai miten ihmeessä? Eihän se perhanan lääkäri sitä päätä milloin te meinaatte vauvaa alkaa yrittää vai ootteko yksityisellä???
Ei olla yksityisellä, mutta taudin vaarallisin vaihe tulee ensi keväänä kuulemma.
Ensi keväänä? Mistä se lääkäri on sellaista kuullut? Pahin aaltohan on ennustettu nyt syksylle. Vuoden päästä saattaa tulla sitten toinen aalto missä virus on muuttunut. Nyt sairastuneet eivät sairastu siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja korjataas oikein!!:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miksi??:Sairastatko itse? Vai miten ihmeessä? Eihän se perhanan lääkäri sitä päätä milloin te meinaatte vauvaa alkaa yrittää vai ootteko yksityisellä???
Ensi keväänä? Mistä se lääkäri on sellaista kuullut? Pahin aaltohan on ennustettu nyt syksylle. Vuoden päästä saattaa tulla sitten toinen aalto missä virus on muuttunut. Nyt sairastuneet eivät sairastu siihen.
Väärin. tänä syksynä on lievä aalto johon kuolee suomessa vain 6000 ihmistä jos sitäkään ja ensi keväänä tulee toinen aalto, joka yleensä aina ensimmäistä aaltoa kohtalokkaampi.
Ja kyllä voit saada taudin toisenkin kerran. Ei siihen mitään immuniteettiä synny, saat vain hieman enemmän vastustuskykyä tautia vastaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Alkuperäinen kirjoittaja korjataas oikein!!:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miksi??:Sairastatko itse? Vai miten ihmeessä? Eihän se perhanan lääkäri sitä päätä milloin te meinaatte vauvaa alkaa yrittää vai ootteko yksityisellä???
Väärin. tänä syksynä on lievä aalto johon kuolee suomessa vain 6000 ihmistä jos sitäkään ja ensi keväänä tulee toinen aalto, joka yleensä aina ensimmäistä aaltoa kohtalokkaampi.
Ja kyllä voit saada taudin toisenkin kerran. Ei siihen mitään immuniteettiä synny, saat vain hieman enemmän vastustuskykyä tautia vastaan.![]()
Meinaatko siis että rokotuskaan ei suojaisi kuin ensimmäiseltä aallolta jos se siihedn kerkiäisi? Mistä tietosi on peräisin?