A
AinaHarmaa
Vieras
Siis ihan ulkoilutus jne, vanhuksia paljon. Mun nuorin on 7, aloittaa koulun syksyllä, jos teen tätä niin saako hän olla mukana? En jätä yksinkään kotiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi omaisten pitäs luottaa sulle, ehkä kouluttamattomalle ja vieraalle, jolla ei ole edes velvoittavaa työehtosopimusta, omaisensa? Tuskin onnistuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi omaisten pitäs luottaa sulle, ehkä kouluttamattomalle ja vieraalle, jolla ei ole edes velvoittavaa työehtosopimusta, omaisensa? Tuskin onnistuu![]()
Vapaaehtoistyössä ei ole siitä kyse. ja kyllä, mun työhistorialla tekee vaikka mitä =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi omaisten pitäs luottaa sulle, ehkä kouluttamattomalle ja vieraalle, jolla ei ole edes velvoittavaa työehtosopimusta, omaisensa? Tuskin onnistuu![]()
Vapaaehtoistyössä ei ole siitä kyse. ja kyllä, mun työhistorialla tekee vaikka mitä =)
?? Mistä ei ole kyse? Tuskin tekee, jos säännökset sen kieltää.
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi omaisten pitäs luottaa sulle, ehkä kouluttamattomalle ja vieraalle, jolla ei ole edes velvoittavaa työehtosopimusta, omaisensa? Tuskin onnistuu![]()
Heh, siis tiedätkö mitä se "vapaaehtoistyö" edes on?
Ja kyllä, myös mun koulutukseni on vallan riittävä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi omaisten pitäs luottaa sulle, ehkä kouluttamattomalle ja vieraalle, jolla ei ole edes velvoittavaa työehtosopimusta, omaisensa? Tuskin onnistuu![]()
Heh, siis tiedätkö mitä se "vapaaehtoistyö" edes on?
Ja kyllä, myös mun koulutukseni on vallan riittävä.
Johan sä tuossa sanoit mitä se vois sulle olla![]()