Meidän koira on ihan paras!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mee"

Vieras
Mä en ole ikinä ollut mikään koiraihminen, enkä erityisesti ole pitänyt koirista. Nyt sitten joku aika sitten meidän perheeseen hankittiin koira. Syitä siihen en ala sen enempää tässä puimaan, mutta yhdessä perheenä päädyimme siihen ratkaisuun. Ajattelin, että kyllä mä kestän ja varmasti opin myös pitämäänkin suloisesta pennusta ja kiinnyn siihen niin, että siitä tulee rakas mulle.

No pentu tuli, mutta ei se mun mielestä ollutkaan mitenkään erityisen suloinen ja lutuinen. Tajusin kuitenkin tässä joku aika sitten että se on kiva koira, todella hyvä koira, juuri meidän perheeseen täysin sopiva koira. Pentu on rauhallinen, ei ole tuhonnut mitään, se on kiltti ja hyvä luonteinen. Pentu oppi nopeasti sisäsiistiksi ja sen turkista ei lähde karvaa. Se antaa nätisti harjata ja kuivata tassut ulkoilun jälkeen. Se oppi hyvin nopeasti, että sohvalle ei saa mennä ja ettei sillä ole mitään asiaa yläkertaan. Eikä se edes yritä mennä ottamaan lasten lelukorista leluja, vaan tyytyy omiinsa. Ja minä ihan oikeasti pidän siitä ja olen iloinen siitä että meillä on juuri tuo koira!

Halusin vaan jakaa tämän asian jonkun kanssa :D

• Tykkää
Reactions: lauantaipussi

Yhteistyössä