Meidän juttu kaatuu siihen, että en suostu miehen ehdotuksiin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Niin.. meillä on oikein ihanaa yhdessä, mutta mä en pysty toteuttamaan hänen outoja pyyntöjään (sänkyhommat). Ollaan keskusteltu, mutta hän ei ymmärrä, että se mistä hän pitää ällöttää minua tosi paljon ja pidän niitä ihan epänormaaleina juttuina :(

Onko jollain ollut vastaavaa ja onko suhde päättynyt vai oletteko päässeet yhteisymmärrykseen ja miten?

No ei kai kannata mitään sellasta alkaa tehdä, mitä ei itse kerta kaikkiaan halua. Juutu kaatuu silloin hänen puoleltaan, jos hän vaatii sinulta jotain, mitä et suostu tekemään.

En halua tarkemmin kertoa, mutta mm. pissa- ja kakkaleikkejä sekä "ulkopuolisten" mukana oloa, kuvaamista yms. Hän haluaa "jakaa" minut muiden kanssa, mutta mä en halua sellasta.

[QUOTE="surullinen";23020518]En halua tarkemmin kertoa, mutta mm. pissa- ja kakkaleikkejä sekä "ulkopuolisten" mukana oloa, kuvaamista yms. Hän haluaa "jakaa" minut muiden kanssa, mutta mä en halua sellasta.[/QUOTE]

Joo, en mäkään rupeis. eritejutut on mun mielestä epähygieenisiä ja ällöjä ja jakaminen olisi vastaan minun ajatusta rakkaudesta. Yäh. En alkas. Enkä varmaan niin kauheesti perään itkisi, kun tommoset mieliteot on kuitenkin ehkä sen verran harvinaisia, että löydät suurella todennäköisyydellä jonkun sellaisen, joka tykkää sinun mielestäsi normaalista seksistä.

[QUOTE="surullinen";23020518]En halua tarkemmin kertoa, mutta mm. pissa- ja kakkaleikkejä sekä "ulkopuolisten" mukana oloa, kuvaamista yms. Hän haluaa "jakaa" minut muiden kanssa, mutta mä en halua sellasta.[/QUOTE]

No ei todellakaan kuulosta normaalilta parisuhteen seksiltä. Anna jutun kaatua, ei se ainakaan siitä parene, että tuollaisiin suostuisit vasten tahtoasi.

Suoraan sanoen en suostuis minäkään tuollaisiin, ja silloin on vaan paras panna loppu koko hommalle. Mä oon joskus kauan sitten ollut sellaisen miehen kans jonkun aikaa, eikä sen kanssa olisi silloin pystynyt tavalliseen parisuhteeseen. Jos miehellä on kokeilukausi ja etsintä meneillään, hän tehköön sen sitten yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja tämä kiinnostaa;23020503:
mitä hän sitten pyytää, mitä et halua? jotain pervoa? suihinottoa? a-rappua? pissa ja kakkaleikkejä? mikä voi olla niin kamalaa?

'A-rappu' on kylläkin se puoli, johon on tarkoituskin sohia pissamarinoitua lihaa

Sou? Sitten se kaatuu siihen! Seksielämä kuten koko parisuhde on kahden kauppa ja kompromisseja täynnä. Kun kerran mieltymykset ovat niin erilaiset, niin se on sitten siinä. Ei voi suostua sellaiseen, mikä ei itsestä tunnu hyvältä! Pikkujuttuja voi puolin ja toisin tehdä, mutta teillä on ilmeisesti kyseessä kokonaan erilaiset mieltymykset. Kai nämä ovat tulleet suhteen alussa esille, vai onko kyseessä yhtäkkiset halut tehdä toisin kuin ennen?

No joo ei tollaseen tarvii ryhtyä. Eri asia ehkä, jos olisi joatin normisettiä ja sinä vain ahdasmielinen, mutta ei noi kyllä ole. Jos nuo kuitenkin on miehelle kovin tärkeitä, niin ei kai sille sitten mitään voi. Kai se on parempi lopettaa homma lyhyeen, kuin riidellä samasta aiheesta 10v ja sitten erota katkerana vanhana eukkona...?

Hänellä ei missään tapauksessa ole oikeutta vaatia sinua tekemään mitään, mitä et halua. Anna jutun kaatua vaan, jos hän ryhtyy painostamaan sinua tosissaan noihin.

Parempi onkin, että kaatuu, jos tuollaisia vaatii sinulta. Pelasta itsesi ja lähde suhteesta nopsaa. Kyllä niitä normaalejakin miehiä löytyy. Seksuaalisesti kieroutuneen pervon kanssa jatkamalla pilaat vain oman elämäsi.

Ei hemmetti,kuulostaa inhottavalta,älä missään nimessä suostu sellaiseen,mitä et halua ja inhottaa sua! Anna vaan miehes ehtiä sellaisen kynnysmaton,joka suostuu ja alistuu kaikkeen.
Anna vaan liiton kaatua,jos mies ei tajua ettet halua tuollaista seksiä!

[QUOTE="vieras";23020546]Sou? Sitten se kaatuu siihen! Seksielämä kuten koko parisuhde on kahden kauppa ja kompromisseja täynnä. Kun kerran mieltymykset ovat niin erilaiset, niin se on sitten siinä. Ei voi suostua sellaiseen, mikä ei itsestä tunnu hyvältä! Pikkujuttuja voi puolin ja toisin tehdä, mutta teillä on ilmeisesti kyseessä kokonaan erilaiset mieltymykset. Kai nämä ovat tulleet suhteen alussa esille, vai onko kyseessä yhtäkkiset halut tehdä toisin kuin ennen?[/QUOTE]

Kyllä hän alusta asti pyydellyt kaikenlaista, mutta nyt suhteen edestessä enemmän. Musta se tuntuu painostukselta sekä hyvin ahdistavalta. Jotenkin musta tuntuu, etten riitä tälläisenä kuin nyt olen. Mies sanoo, että sänkyhommat menee aina niinkuin mä tahdon ja tottahan se kait onkin, kun en halua noita juttuja, joita hän haikailee. Vaikea on miehestä päästää irti, hän on muutoin mukava, reipas, komea..

on sulla syy erolle! mikset vois kokeillajtn. mitä mies ehdottaa? voit jopa vain yllättyä jos vahingossa tykkäisitkin jostain. ei pidä olla juuttunu niin kaavoihinsa!

[QUOTE="surullinen";23020588]Kyllä hän alusta asti pyydellyt kaikenlaista, mutta nyt suhteen edestessä enemmän. Musta se tuntuu painostukselta sekä hyvin ahdistavalta. Jotenkin musta tuntuu, etten riitä tälläisenä kuin nyt olen. Mies sanoo, että sänkyhommat menee aina niinkuin mä tahdon ja tottahan se kait onkin, kun en halua noita juttuja, joita hän haikailee. Vaikea on miehestä päästää irti, hän on muutoin mukava, reipas, komea..[/QUOTE]

Siitä huolimatta sun ei tarvia suostua sellaiseen seksiin vastentahtoisesti!
Kunnioita itseäsi ettet alistu mihin tahansa avioliiton takia.
Jos suostut,tulet varmasti tuntemaan enemmän ahdistusta. :(

Yhteistyössä