Meidän isännälle menee pukinkonttiin TÄMÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo

Vieras
Just paketoin:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=525557&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=13157&categoryId=3161919

Onko vähän ongelmia henkilökohtaisen hygienian kanssa...?

Meillon tätä: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=525529&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=13157&categoryId=3161919 Ihan paskaa!! Mikä tahansa muu tökötti on parempaa karvojen siistimiseen kun tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No en kyllä joululahjaksi kehtaisi antaa.

Öö...miksi et?
Siksi, että tapana ei ole antaa arkisia hygieniajuttuja lahjaksi. Toihan on vähän sama kuin vetäisi käsisaippua pakettiin.

Okei, toi on vähän erilainen tuote että siinä mielessä lahjaksi hyväksyttävä, voisin minäkin vaikka jonkun hienon käsintehdyn saippuan laittaa. Nyt ensimmäisenä ajatuksena kuitenkin tulee mieleen että koet miehelläsi olevan ongelmia tuolla saralla.

Ja ruikuttaa vielä suuseksiä joka välissä, eikö vaan? :)

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No en kyllä joululahjaksi kehtaisi antaa.

Öö...miksi et?
Siksi, että tapana ei ole antaa arkisia hygieniajuttuja lahjaksi. Toihan on vähän sama kuin vetäisi käsisaippua pakettiin.

Okei, toi on vähän erilainen tuote että siinä mielessä lahjaksi hyväksyttävä, voisin minäkin vaikka jonkun hienon käsintehdyn saippuan laittaa. Nyt ensimmäisenä ajatuksena kuitenkin tulee mieleen että koet miehelläsi olevan ongelmia tuolla saralla.

Ja ruikuttaa vielä suuseksiä joka välissä, eikö vaan? :)

Itseasiassa mulla on sille pahvilaatikollinen pesuaineita. Shampoota, hoitoainetta (joka itseasiassa on mulle), käsisaippuaa, suihkugeeliä, deodoranttia, hammasharjoja, hammastahnaa. Tuo oli niin extra erikoinen, että ostin tuon sitten sinne laatikkoon mukaan myös.
En haluu ostaa mitään krääsää. Nuo tulee ainakin vuoden aikana käytetyksi!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Siis onko teillä joku isäntä? En tajua miks puolisoa sanotaan isännäksi/emännäksi :o :o

No jos se puoliso on vaikka emäntä tai isäntä? Täällä maalla ainakin on paljon emäntiä ja isäntiä ihan oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
miksi lahjaksi? eik toi kuulu samaan sarjaan hammastahnan kanssa?

Älä huoli. Sitäkin on paketissa. Miksi ostaa jotain turhaa ihmiselle jolla on kaikkea. Kuhan ny hänkin saa paketin ettei lapset luule, että isi ollu kovinkin tuhma koko vuoden...

Älä huoli. Sitäkin on paketissa. Miksi ostaa jotain turhaa ihmiselle jolla on kaikkea. Kuhan ny hänkin saa paketin ettei lapset luule, että isi ollu kovinkin tuhma koko vuoden...

toi on ihan totta! Hyvä, hyvä :)

Ai nii,ja toisen laatikollisen annan lahjaksi mausteita. Riittääpähän taas pariks vuodeks.

Mä annan hyvän vinkin, osta kolmas laatikollinen erilaisia jauhoja koko vuoden tarpeiksi. Ja neljäs laatikollinen erilaisia karkkeja koko vuodeksi....

Eikös olis vaan helpompi selittää lapsille että pukki tuo lahjoja vain lapsille, koska aikuiset hankkii omaa rahaa ja ostaa itse sen mitä tarvitsee...?

Mä en oikein ymmärrä tuollaista "pakkolahjomista" että paketoidaan tyyliin sukkia ja shampoota ihan vaan siksi kun on pakko joku paketti saada kasaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai nii,ja toisen laatikollisen annan lahjaksi mausteita. Riittääpähän taas pariks vuodeks.

Mä annan hyvän vinkin, osta kolmas laatikollinen erilaisia jauhoja koko vuoden tarpeiksi. Ja neljäs laatikollinen erilaisia karkkeja koko vuodeksi....

Hei,tosi hyvä idea!!!! Esim. myös yks paketti kaikkii puuroja ja jauhoja!!! Yes!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

Eikös olis vaan helpompi selittää lapsille että pukki tuo lahjoja vain lapsille, koska aikuiset hankkii omaa rahaa ja ostaa itse sen mitä tarvitsee...?

Mä en oikein ymmärrä tuollaista "pakkolahjomista" että paketoidaan tyyliin sukkia ja shampoota ihan vaan siksi kun on pakko joku paketti saada kasaan.

Ei toi ole mitään pakkolahjomista vaan minusta erittäin hyvä idea.

Minä en ymmärrä sellasia että ostetaan jotain sormuksia toisilleen joululahjaks, ei ei. Kudoin ukolle jo ekajouluna kun yhessä oltiin teininä niin villasukat!

Ei toi ole mitään pakkolahjomista vaan minusta erittäin hyvä idea.

Minä en ymmärrä sellasia että ostetaan jotain sormuksia toisilleen joululahjaks, ei ei. Kudoin ukolle jo ekajouluna kun yhessä oltiin teininä niin villasukat!

Erittäin hyvä idea siksikin, kun ukko aina valittaa, että suihkugeelit loppu jne.

No itse tehdyt villasukat onkin Lahja isolla ällällä. Toisin kuin saippua tai puurohiutaleet. Ennemin ei lahjaa ollenkaan kuin jotain ns. perustarviketta. Minusta vaan hammastahna ja suihkusaippua ei ole lahja. Sama kun vetäis vessapaperia pakettiin.

No itse tehdyt villasukat onkin Lahja isolla ällällä. Toisin kuin saippua tai puurohiutaleet. Ennemin ei lahjaa ollenkaan kuin jotain ns. perustarviketta. Minusta vaan hammastahna ja suihkusaippua ei ole lahja. Sama kun vetäis vessapaperia pakettiin.

Vessapaperikin ois hyvä idis! Seki aina loppu!

Yhteistyössä