meidän isä on parempi kuin teidän isä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
nyt kaikki osallistumaan, Meidän isä on parempi kuin teidän isä -sarjassa nähdään joka jaksossa neljä isä-lapsi paria, jotka kilpailevat keskenään niin fyysistä taitoa ja voimaa kuin nokkeluuttakin vaativissa tehtävissä ja joka jaksossa voittajaparille on luvassa koko perheen lomamatka. Meidän isä on parempi kuin teidän isä -sarja kuvataan kesäkuussa Lempäälän Ideaparkissa.

http://www.nelonen.fi/meidanisaonparempikuinteidanisa/

nfögjdpfxhkjuirtypkrtihtrgofjdgbifgklmbnkfgnhfkgbfodhbgfuihfdohgjguhfohjfdbgbbbbbjkbgdöfvdiughidnshcvjfdhbkghfubhgkiyfighihuijtiuhytughtruifgjomfiohgtigjrigrthuirugfkhgfjtrigfmkhgrithrjfjvmf,gnritgntrutikrothruigmjsioryjturgjfivgfkmvkfyghsfnruiywehrrng

mä pääsin siihen ohjelmaan isäni kautta. se voitti pelkokertoimen. tuottaja kysäisi sitä mukaan ja sen myötä päsin minäkin. ohjelma tulee tammi-helmi-maaliskuussa. jänskättää et mikä päivä meiän jakso tulee :DD siellä on rankkaa, mutta on se myös kivaa :DD en uskonut, että me päästiin sinne. oli ihan sika siistii. nyt sitte vaa ootetaan et se tulee ulos telkkarista:) (mä oon ollu mainoksissaki) <333

Alkuperäinen kirjoittaja team 2:
mä pääsin siihen ohjelmaan isäni kautta. se voitti pelkokertoimen. tuottaja kysäisi sitä mukaan ja sen myötä päsin minäkin. ohjelma tulee tammi-helmi-maaliskuussa. jänskättää et mikä päivä meiän jakso tulee :DD siellä on rankkaa, mutta on se myös kivaa :DD en uskonut, että me päästiin sinne. oli ihan sika siistii. nyt sitte vaa ootetaan et se tulee ulos telkkarista:) (mä oon ollu mainoksissaki) <333

Koskas teidän jakso tulee :)?

Yhteistyössä