Meidän uusi vauva tuli eilen, ,,Haisuli,, no eikun hänen nimi on Gucci, kuva

Jostain epämääräisestä kasvatuslatoksesta siis taas hankittu. Silmätkin rähmii :(
Haha en oo, mulla jokaisella koiralla passit ja kauppakirjat :ROFLMAO:. Vaikka jos jopa olisin hakenut mitä väliä, jos olisin nähnyt kadullakin koiran olisin pelastanut tai lasta, en vaan olisi saanut adoptoida mutta mä en ihmisiä enkä eläimiä erittelee passin tai rodun kautta, vain tuotteet minulle joku krääsä tai luxusta. Koiran suhteen vaan aina varmistan kun en halua ikäviä yllätyksiä tehdä lapsille...
 
vierailija
Mä on melko 24/7 töissä, onko sulla lapsia kotona? Mun kanssa Gucci tänään pääse mukaan
Käsittämätöntä toimintaa ja osoittaa täydellistä välinpitämättömyyttä ja tietämättömyyttä siitä miten uutta juuri tullutta koiranpentua pitäisi kohdella :( sitä ei raahata paikasta paikkaan autolla päivän ajan, ja siis lapsesi ovat vastuussa koirista koska itse tai toinen vanhempi ei ole kotona... ihan samaa p**kaa tämä sun eläintenhoito kuin ennenkin.

Tulee taas Tiuksi mieleen, sekin on taas onnistunut hankkimaan 3 uutta rääkättävää. Englannin bulldoggi ja pari pienempää ressukkaa..
 

Yhteistyössä