Meidän poijjaat.

"vieras"
En nyt sano tähän mitään, mun tekisi mieli rökittää kunnolla jokainen ihminen jolla on englanninbulldoggi, mopsi, ranskanbulldoggi tai muu hengitysvaivainen, tai muuten sairaaksi ylijalostettu reppana
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
[QUOTE="vieras";28878915]En nyt sano tähän mitään, mun tekisi mieli rökittää kunnolla jokainen ihminen jolla on englanninbulldoggi, mopsi, ranskanbulldoggi tai muu hengitysvaivainen, tai muuten sairaaksi ylijalostettu reppana[/QUOTE]

Jäkäti jäk. Nähnyt bullia muutenkin kuin kaupungilla ohimennessä ja hesarin sivuilla? Otappa asioista selkoa. Meidän bulli on niin terveestä suvusta, kuin bulli voi olla. Kasvattaja pyrkii kaikin keinon rodun jalostamista terveellisenmpään suuntaan. Ja se maksaa.
Tuo koira maksoi 2000€ ja maksoin sen mielelläni, jotta saan terveen bullin. Jopa eläinlääkäri kehui terveeksi.

Tai no, lyhyestä virsi kaunis;
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: päätön
"vieras"
Jäkäti jäk. Nähnyt bullia muutenkin kuin kaupungilla ohimennessä ja hesarin sivuilla? Otappa asioista selkoa. Meidän bulli on niin terveestä suvusta, kuin bulli voi olla. Kasvattaja pyrkii kaikin keinon rodun jalostamista terveellisenmpään suuntaan. Ja se maksaa.
Tuo koira maksoi 2000€ ja maksoin sen mielelläni, jotta saan terveen bullin. Jopa eläinlääkäri kehui terveeksi.

Tai no, lyhyestä virsi kaunis;
Selvä. Mä pyydän anteeksi, jos olet tosiaan ottanut koirasi tollaiselta vastuulliselta kasvattajalta ja itsekin pyrit siihen, että rotua tehtäisiin terveemmäksi.
Sua mä en arvostele ja olet ihan vastuullinen.
Anteeksi siis, vielä kerran.
 
[QUOTE="vieras";28879077]Selvä. Mä pyydän anteeksi, jos olet tosiaan ottanut koirasi tollaiselta vastuulliselta kasvattajalta ja itsekin pyrit siihen, että rotua tehtäisiin terveemmäksi.
Sua mä en arvostele ja olet ihan vastuullinen.
Anteeksi siis, vielä kerran.[/QUOTE]
Kiitos :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28880044:
Niinpä. :D Kuten mies aina sanoo "mutkun ne TAHTOO..."
Nii-i! On Tarmo meille loukkaantunutkin sydänjuuria myöten muutaman kerran... komennettiin saunasta pois -> mökötti kaksi tuntia nurkassa, ei edes katsonut päin. Ruskistin jauhelihaa meille ruoaksi ja annoin koirille "vaan-pelkkää-nappulaa", nirsoili mokoma. Vaikka onkin maailman ahnein koira....
 
  • Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
Nii-i! On Tarmo meille loukkaantunutkin sydänjuuria myöten muutaman kerran... komennettiin saunasta pois -> mökötti kaksi tuntia nurkassa, ei edes katsonut päin. Ruskistin jauhelihaa meille ruoaksi ja annoin koirille "vaan-pelkkää-nappulaa", nirsoili mokoma. Vaikka onkin maailman ahnein koira....
:D :heart:
Meidän poju suuttui, kun ei voitu ottaa sitä saunareissulle viimeksi. Tytöltä tuli tekstari että se ulvoo. Kun tultiin kotio koira sai varsinaisen hepulin, löysi miehen shortsit ja puisteli niitä hampaissaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
Sulo :heart: awwwwwwwww!!!

Pois tuommoiset kuvat täältä, ne nostattaa liikaa pentukuumetta! Tosin mä vähän luulen, että kunhan meille pennut tulee, niin mä tanssin ilosta ripaskaa pöydällä sinä päivänä, kun viimeinenkin pentu lähtee pois, enkä tasan tarkkaan jätä yhtäkään kotiin kämppääni jyrsimään.
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
Jäkäti jäk. Nähnyt bullia muutenkin kuin kaupungilla ohimennessä ja hesarin sivuilla? Otappa asioista selkoa. Meidän bulli on niin terveestä suvusta, kuin bulli voi olla. Kasvattaja pyrkii kaikin keinon rodun jalostamista terveellisenmpään suuntaan. Ja se maksaa.
Tuo koira maksoi 2000€ ja maksoin sen mielelläni, jotta saan terveen bullin. Jopa eläinlääkäri kehui terveeksi.

Tai no, lyhyestä virsi kaunis;
Eli kykenee puhdistamaan itsensä myös perseestä? Jaksaa juoksa kesälläkin helposti 20km lenkin kuten terveet koirat? Lonkat on kai myös A/A ja kyynärät 0/0? Ei ole poimuja, jotka tarviisivat puhdistamista? Koiralla ei ole brakykefaalista syndroomaa?

Jos kaikki tuo pitää paikkaansa niin onneksi olkoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
Eli kykenee puhdistamaan itsensä myös perseestä? Jaksaa juoksa kesälläkin helposti 20km lenkin kuten terveet koirat? Lonkat on kai myös A/A ja kyynärät 0/0? Ei ole poimuja, jotka tarviisivat puhdistamista? Koiralla ei ole brakykefaalista syndroomaa?

Jos kaikki tuo pitää paikkaansa niin onneksi olkoon.
Kyllä pystyy puhdistamaan.
10km lenkki meni heittämällä, oma kunto loppui kesken :D

Ei ole kuvattu vielä, mutta vanhemmilla (molemmilla) on A/A ja 0/0
Ei ole poimuja, joita tarvitsisi puhdistaa.
Koira röhisee ja rohisee silloin, kun nuuskuttaa jotain. Ei oikeastaan muuten.

Kiva, kun olet niin positiivinen :heart:
 
Kyllä pystyy puhdistamaan.
10km lenkki meni heittämällä, oma kunto loppui kesken :D

Ei ole kuvattu vielä, mutta vanhemmilla (molemmilla) on A/A ja 0/0
Ei ole poimuja, joita tarvitsisi puhdistaa.
Koira röhisee ja rohisee silloin, kun nuuskuttaa jotain. Ei oikeastaan muuten.

Kiva, kun olet niin positiivinen :heart:
Hankala olla positiivinen, etenkin kun rotuyhdistyskin on niin saatanan denialismissa elävä. Väittävät nykyistä ulkomuotoa alkuperäiseksi, ja paskat.
 

Yhteistyössä