mitä muuta rotua teidän koirassa on?Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Oi ei ranskis :heart: IHANA. Meidän seropi ranskis hallitsee nukkumisen jalon taidon myös hyvin
http://www.aijaa.com/v.php?i=5421371.jpg
karjalan karhukoiraaAlkuperäinen kirjoittaja ap:mitä muuta rotua teidän koirassa on?Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Oi ei ranskis :heart: IHANA. Meidän seropi ranskis hallitsee nukkumisen jalon taidon myös hyvin
http://www.aijaa.com/v.php?i=5421371.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja ap:KukkaAlkuperäinen kirjoittaja joo::heart: Ihanainen Mikä sen nimi on?
mikä tuo ruskee turkki tossa päällä on ?Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ja vielä yksi nukkumiskuva
Tähän!Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:Mitä ihanaa on koirassa joka ei kykene hengittämään normaalisti kun ihminen on jalostanut siltä kuonon pois. En ole ikinä tavannut ranskista joka hengittäisi rohisematta.
Mikä rotu? Husky?Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mä nyt jaan oman sydänkäpyni kuvan toivottavasti ei tule kauhean suurena
HuskypentuAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:mikä tuo ruskee turkki tossa päällä on ?Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ja vielä yksi nukkumiskuva
Juu, huskyAlkuperäinen kirjoittaja s:Mikä rotu? Husky?Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mä nyt jaan oman sydänkäpyni kuvan toivottavasti ei tule kauhean suurena
Aivan ihana!Alkuperäinen kirjoittaja :):Juu, huskyAlkuperäinen kirjoittaja s:Mikä rotu? Husky?
Nekin on hyvin ihania koiria Meillä tuo husky on lähes malamuutin kokoinen ja näköinen nykysin. Ihmiset harvemmin sitä nykyisin enää huskyksi erottaa. Meilläkin alkuun pohdittiin malamuuttia, mutta todettiin husky helpommaksi roduksiAlkuperäinen kirjoittaja s:Aivan ihana!Alkuperäinen kirjoittaja :):Juu, huskyAlkuperäinen kirjoittaja s:Mikä rotu? Husky?
Meillä haaveissa muutti.
Mun mielestä 'kasvojenpiirteistä' erottaa, ainakin tuon lähikuvan perusteella arvioituna. Muuteilla on yleensä mielestäni vähän 'pehmeämmät' piirteet.Alkuperäinen kirjoittaja :):Nekin on hyvin ihania koiria Meillä tuo husky on lähes malamuutin kokoinen ja näköinen nykysin. Ihmiset harvemmin sitä nykyisin enää huskyksi erottaa. Meilläkin alkuun pohdittiin malamuuttia, mutta todettiin husky helpommaksi roduksiAlkuperäinen kirjoittaja s:Aivan ihana!Alkuperäinen kirjoittaja :):Juu, huskyAlkuperäinen kirjoittaja s:Mikä rotu? Husky?
Meillä haaveissa muutti.
Juu, tuossa kuvassa erottaa vielä huskyksi Tuossa meidän ukko on 7kk ikäinen eli nuori ukko vielä. Nykyisin kasvonpiirteet on hyvin malamuuttimaisen pehmoiset yksi malamuuttikasvattajakin juoksi kerran meidän perässä lenkillä ja alkoi kyselemään kenen malamuuttikasvattajan kasvatti meillä onAlkuperäinen kirjoittaja s:Mun mielestä 'kasvojenpiirteistä' erottaa, ainakin tuon lähikuvan perusteella arvioituna. Muuteilla on yleensä mielestäni vähän 'pehmeämmät' piirteet.Alkuperäinen kirjoittaja :):Nekin on hyvin ihania koiria Meillä tuo husky on lähes malamuutin kokoinen ja näköinen nykysin. Ihmiset harvemmin sitä nykyisin enää huskyksi erottaa. Meilläkin alkuun pohdittiin malamuuttia, mutta todettiin husky helpommaksi roduksiAlkuperäinen kirjoittaja s:Aivan ihana!Alkuperäinen kirjoittaja :):Juu, huskyAlkuperäinen kirjoittaja s:Mikä rotu? Husky?
Meillä haaveissa muutti.