Meidän 2v puheet:(

Juu tuttua juttua. Meidän 2-vuotias keksi tuossa yks ilta loistavan sanan paska, kun äitillä oli huono päivä ja mesosin täällä miehelle, että kun on koko kämppä taas täynnä paskaa. Nyt onneksi jo alkaa unohtamaan tuota sanaa kun äiti ja isi muistaa olla tarkkoina puheissaan. Meillä ei vanhempia sisaruksia tuolle pojalle olekaan..
 
Meillä kans isäntä "opetti" silloin vajaa 2 veelle paska sanan merkityksen. :D Kireätunnelmaisen illan pääteeksi putos tytön hammasharja pesukoneen taakse, ja isäntä sanoi "voi paska". Neiti ei kommentoinut mitenkään, mut seuraavana aamuna katsoi pesukoneen taakse ja totes "voi paska". :LOL: No, se unohtu onneks sen jälkeen... :D On isäntä nykyään miettinyt mitä sanoo... :whistle:

Mä en kovin paljon kiroile, mut korvikkeita käytän; voi kettu ja tsiisus on yleisimmin käytössä... :ashamed: Neiti aina itsekseen välillä toteaa "voi siisus". :D Se nyt sinällään ei oo paha sanonta... :hug:
 
tiukkis
Minulta on lipsahtanut kiukkupäissäni jos jotakin rumaa sanaa, joita tenava sitten toistelee kun tilaisuus tulee. Ja mies moittii. MInua.

Ipana on tosin lähemmäs 4 v. (2-vuotiaana ei puhunut kuin muutaman sanan, joten silloin ei voinut suuta siistiä :X)

PÖLKKYPÄÄ on hyvä sana, jota minä käytän, ja osoitan sen tietyille lapsille, ja niinpä tämä minun valopääni kajautteli koko viime viikonlopun kyseisille lapsille iloisesti ja ystävällisesti että senkin pölkkypää, sinä olet pölkkypää, tuu leikkii mun kaa senkin pölkkypää. *huoh*

Vessasanat sanotaan vessassa, päiväkodin opit sentään menee perille. Niinpä ipana istuu vessassa ja huutaa antaumuksella: "pitta kakka piedu!!!""

Vessasanat
 

Yhteistyössä