Meiän elämää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Meillä on vaan kaksi lasta ja asutaan maalla. Kaupunkiin on 8km ja mulla on oma auto. Ihan siltä varalta, jos jotain sattuu, että on pakko päästä äkkiä lähtemään. Aika turhanpäitenhän tuo tuossa seisoo pihalla, mut sillon kun sitä tarttee niin on se kyllä hyvä olla olemassa.

just näin. ihan lasten takia kun aina voi jotain sattua. ja jos ei kyytiä heti saa. lasten kanssa voi tulla tosi yllättäviä tilanteita. mökkihöperyyskin voi alkaa vaivata. ja kai sitä autoa vois vaikka haaveilla ihan että pääsee joskus lasten kanssa ajeleen. vaikkei oliskaan lääkäriä. kun ei se mitään lepolomaa ole noin monen lapsen kanss.

Miehen pitäis olla teillä kotona hoitamassa yksin lapsia just sellaisena päivänä, kun noita menoja on oikein paljon! Sen jälkeen tulisi auto taloon ja äkkiä!

Vajaamieliseksihän sitä tulee, jos on tuollaisen sakin kanssa ilman autoa kotona, eikä edes perusasioita/menoja voi hoitaa ilman ressiä ja kauheita järjestelyjä.

Ukolle autoksi joku halppiskauppakassi ja rouvalle kunnon auto!! Juuuu-u!!

mä mietin tälläistä, et kun ajelet 160km "turhaan", meneehän siihenkin bensaa, koska jos sä viet miehes ja haet, niin yhdelle päivälle SULLE tulee ajoa 320km+lääkärireissut.. et eikös se kakkosauto kuitenkin olis fiksumpi veto.. ei tarttis AINA ressata noista.. =)

Kyllä mun mielestä joskus voi vähän enemmän maksaa jostain asiasta, jos se paljonkin helpottaa arkiasioita. Ei muuta, ku ostat vaan auton, vaikkei se olisi sit niin taloudellista loppujen lopuksi

Yhteistyössä