Mehupaastosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Narsiscus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Narsiscus

Jäsen
07.03.2010
381
0
16
Noiden puhdistuskuuri ketjuja kun lueskelin niin kiinnostuin tuosta mehupaastosta.
Millaisia kokemuksia siitä on? Lähinnä kiinnostaisi se että uskallanko aloittaa kun kotona on myös 10kk ikäinen vauva hoidettavana? Vetääkö energiat ihan matalalle?

Olen yrittänyt kaksi kertaa. Kumpanakaan kertana en kestänyt kahta päivää pidempään! Ei se ruuatta oleminen, mutta mulle tulee heti ekan päivän jälkeen ihan mieletön migreeni ja sitten on pakko syödä se mitä sisällä pysyy. Jos olet päänsärkyherkkä ihminen niin en suosittele. Muutoin olen kuullut paljon hyviäkin kokemuksia.

Ystävä kokeilu tuota joskus kokeili. Oli luontaituotekaupasta hankittu paketti ja siihen sisältyi erilaisia vihannes ja hedelmä mehuja. Muistaakseni kesti neljä tai viisi päivää. Kaksi ekaa päivää oli hankalia mut sitten helpotti. Hommaan kuului tehdä myös suolihuuhtelu, kun ei kerran syönyt mitään kiinteää niin suoli piti saada tyhjäksi.
Eka kunnon ateria paaston jälkeen pisti kyllä vatsan sekaisin, olisi varmaan pitänyt aloittaa aika kevyellä ruualla ensin.

Yhteistyössä