Mehun teko

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
päällimmäiseen marjoja ja sokeria vuorotellen.

Varmaan teidät mutta varo se mehu on sitten kuumaa.
Ja sen letjun alle kannattaa laittaa sanko koska sieltä saattaa tippua mehua ja tiedät varmaan että pullot pitää olla kuumia ja korkit on meillä ollut kuumassa vedessä. Muista patakäsineet ;)
 

Yhteistyössä