V
Vepasto
Vieras
eilen keitin punaherukoista mehua ja tein tällä kertaa sen kokonaan ilman sokeria. Ei se niin väkevää ollut, etteikö sitä voisi juoda. Esikoinen halusi vähän sokeria sekaan, kuopukselle kelpasi sellaisenaan. Nyt pitäisi saada lisää punaisia marjoja ja mustiakin. Karviaisetkin olis kivoja.