Megablockseja kauheasti

Elikkäs meillä on kauhea kasa megablockseja ja jostain olisi jo karsittava leluhuoneestakin ja noista vois ehkä jo luopua, eli on merirosvolaiva,2 nalle puh-junarataa (veturit ei taida kunnolla tosin pyöriä enää) nalle puh-laiva, maatila, ja kuormuri ja vielä siskon luona heppatalli, jota ei kuvissa ole, paljon erilaisia ja kokoisia palikoita ja paljon ukkeleita, nalle puhia, merirosvoja, eläimiä yms. paljokohan tollasesta satsista voisi saada





anteeksi huonot kuvat, mut kamerasta salama rikki, joten kuvan laatu huono
 
Mä ostin tuon samaisen maatilan huutiksesta 6 eurolla + postarit. Oli ihan sopiva hinta käytetyksi. Kaikki osat oli mukana (tietääkseni ainakin).

Kirppikseltä ostin sitten sellaisen kaupan ostospussin täynnä pelkkiä palikoita 15 euroa ja sitten avaruusalus oli 4 euroa (mutta siitä puuttuikin palasia).
 
Näissä on kaikki tallella ja niillä ei paljoa ole leikitty...no kuopus on parista merirosvosta imeskellyt silmämaalit pois, mutta pesun kautta nuo meiltäkin vasta myyntiin lähtis kaikki toimivia paitti ne 2 junan veturia nalle puh radoissa taitaa olla rikki että eivät pahemmin eteenpäin mene mutta musiikit yms kyllä kuuluu
 
vieras
Tälläkin hetkellä BR-leluissa on toi Nalle Puh rata 26.95 ja muita osia alta 10e, joten en kyllä maksaisi puolta ostohinnasta. Jossain nimittäin oli tuo nalle puh rata sen n.50e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
nalle puh rata ollaan itse ostettu 24,95
Senkin eteenpäin myymisessä rajoittaa se, että veturi ei oikein pyöri.
Pistä kaikki pakettina huuto.nettiin ja kokeile paljonko tulee.
juup, kattonut olenkin huutonetista, mutta siellä ei ole tuollaisia isoja paketteja myynnissä ollenkaan niin ei oikein auta hintahaitaria miettimään
 
vieras
No ehdottomasti liikaa toi puolet uuden hinnasta, jos on silmätkin "imeskelty" pois. Musta maksimihinta noista on 30-40 euroa ja luulen et 40? on jo yläkanttiin. Ei kai kukaan lapselleen leluja osta sillä ajatuksella, että kauheet voitot niistä tekee sit kun rikkinäisinä pois myy...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ehdottomasti liikaa toi puolet uuden hinnasta, jos on silmätkin "imeskelty" pois. Musta maksimihinta noista on 30-40 euroa ja luulen et 40? on jo yläkanttiin. Ei kai kukaan lapselleen leluja osta sillä ajatuksella, että kauheet voitot niistä tekee sit kun rikkinäisinä pois myy...
parista ukkelista on maalit lähteneet , ei se tarkoita että kaikista ois...
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ihan selvästä tää Mutzilla koittaa tässä saada ton kaupaks kun koko ajan nostaa yhtä vaivasta palikkaketjua :D
niin varmaan joo , on se jännä kun minä en saa koskaan kysellä mitään, mut sitten muut kyllä saa kysellä hinta-apuja sun muita...noita kun ei täällä enää ole myynnissä niin eikä kirppareilla niin hankala tietää mitä noista menis pyytään.. ja jos ny heti sen kaupaksi haluisin niin onhan se kirppisosio erikseen
 
ferref
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ihan selvästä tää Mutzilla koittaa tässä saada ton kaupaks kun koko ajan nostaa yhtä vaivasta palikkaketjua :D
niin varmaan joo , on se jännä kun minä en saa koskaan kysellä mitään, mut sitten muut kyllä saa kysellä hinta-apuja sun muita...noita kun ei täällä enää ole myynnissä niin eikä kirppareilla niin hankala tietää mitä noista menis pyytään.. ja jos ny heti sen kaupaksi haluisin niin onhan se kirppisosio erikseen
no sulle ei kelpaa noi ehdotukset, myy kalliilla sitte jos vaa saat kaupaks!
 
huutikseen
laita lähtöhinta 0 ekee ja hintavaraus sen mitä tahtoisit saada.. sit vaan testaat tarjooko kukaan niin paljoa että hintavaraus ylittyy. jos niin myyt jos ei niin jätät myymättä
 
Alkuperäinen kirjoittaja ferref:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ihan selvästä tää Mutzilla koittaa tässä saada ton kaupaks kun koko ajan nostaa yhtä vaivasta palikkaketjua :D
niin varmaan joo , on se jännä kun minä en saa koskaan kysellä mitään, mut sitten muut kyllä saa kysellä hinta-apuja sun muita...noita kun ei täällä enää ole myynnissä niin eikä kirppareilla niin hankala tietää mitä noista menis pyytään.. ja jos ny heti sen kaupaksi haluisin niin onhan se kirppisosio erikseen
no sulle ei kelpaa noi ehdotukset, myy kalliilla sitte jos vaa saat kaupaks!
onko harmaalla paha päivä? on se kumma jos ei saa kysellä useampia mielipiteitä, tämähän on keskustelupalsta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ihan selvästä tää Mutzilla koittaa tässä saada ton kaupaks kun koko ajan nostaa yhtä vaivasta palikkaketjua :D
niin varmaan joo , on se jännä kun minä en saa koskaan kysellä mitään, mut sitten muut kyllä saa kysellä hinta-apuja sun muita...noita kun ei täällä enää ole myynnissä niin eikä kirppareilla niin hankala tietää mitä noista menis pyytään.. ja jos ny heti sen kaupaksi haluisin niin onhan se kirppisosio erikseen
Ei tuo varmasti ollut ihan pahalla huomautettu, minullekin tuli mieleen sama. Täällä kun on se myynti kielletty ja monenmoista ketjua näkynyt. =)
Itse laittaisin reippaasti alle puolet hinnasta ja huutikseen, näkeehän sen sitten siellä meneekö kaupaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ihan selvästä tää Mutzilla koittaa tässä saada ton kaupaks kun koko ajan nostaa yhtä vaivasta palikkaketjua :D
niin varmaan joo , on se jännä kun minä en saa koskaan kysellä mitään, mut sitten muut kyllä saa kysellä hinta-apuja sun muita...noita kun ei täällä enää ole myynnissä niin eikä kirppareilla niin hankala tietää mitä noista menis pyytään.. ja jos ny heti sen kaupaksi haluisin niin onhan se kirppisosio erikseen
Ei tuo varmasti ollut ihan pahalla huomautettu, minullekin tuli mieleen sama. Täällä kun on se myynti kielletty ja monenmoista ketjua näkynyt. =)
Itse laittaisin reippaasti alle puolet hinnasta ja huutikseen, näkeehän sen sitten siellä meneekö kaupaksi.
en tosiian myymässä niitä täällä ole vaan kyselemässä apuja..kirpparille meinasin viedä noita kun se opn parin viikon päästä, voit jätkä poistaa tämän ketjun niin ei harmaat polta päreitään :D
 

Yhteistyössä