Meen lääkäriin huomenna..

  • Viestiketjun aloittaja yks vakkari todellaki harmaana
  • Ensimmäinen viesti
jah
100% ehkäisykeinoksi voi sanoa sitten kun lopettaa seksielämän kokonaan ja raskaaksi ei ole tullut. Idiootti täytyy olla jos luulee että se keskeytetty yhdyntä olisi niin toimiva ettei tee edes testiä ennen lääkäriin menoa. Nauraahan ne siellä sulle :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks vakkari todellaki harmaana:
en enää tajua mistä voi johtua jatkuva älytön väsymys sekä mahan kasvu, näytän ihan ku olisin raskaana ja muualta en oo lihonut! maha on ihan outo:(
tuntuu koko ajan niinku joku muljais mun mahassa ja toi on tollanen kova möykky..voiko olla koko ajan ilmavaivoja??
En käytä ehkäsyä meillä ollut ainoastaan keskeytetty yhdyntä käytössä, ei olla päästetty sisään ollenkaa..
menkat on tullut aika normaalisti niin en oo tehny testiä mut nyt kyl haluun tietää mistä tää mahan järjetön pömpöttäminen johtuu yhtäkkiä..
Oikeasti, en ymmärrä mistä näitä ihmisiä tulee. Aikuiset ihmiset puhuu yllätysraskaudesta vaikka ovat olleet yhdynnässä ilman ehkäisyä. Jepjep |O .
 
hei
olisin halunnut kuulla koska itse samassa tilanteessa. Ja en todellakaan kuvittele raskautta kun menkat tulleet normaalisti ja ovulaationkin tunnistin. Että pitääkö sitä kasvaimen pelossa varata lääkäri?

Mun paino ei ole noussut mutta vyötärönympärys 10cm ja ihme nykimisiä mahassa :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
olisin halunnut kuulla koska itse samassa tilanteessa. Ja en todellakaan kuvittele raskautta kun menkat tulleet normaalisti ja ovulaationkin tunnistin. Että pitääkö sitä kasvaimen pelossa varata lääkäri?

Mun paino ei ole noussut mutta vyötärönympärys 10cm ja ihme nykimisiä mahassa :(
no tee testi?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
olisin halunnut kuulla koska itse samassa tilanteessa. Ja en todellakaan kuvittele raskautta kun menkat tulleet normaalisti ja ovulaationkin tunnistin. Että pitääkö sitä kasvaimen pelossa varata lääkäri?

Mun paino ei ole noussut mutta vyötärönympärys 10cm ja ihme nykimisiä mahassa :(
Tee testi ja jos on nega niin vika on suolistossa. Syö enemmän kuituja ensi alkuun. Jos on kovaa närästystä lisäksi niin mene lääkäriin, pääset tähystykseen.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
olisin halunnut kuulla koska itse samassa tilanteessa. Ja en todellakaan kuvittele raskautta kun menkat tulleet normaalisti ja ovulaationkin tunnistin. Että pitääkö sitä kasvaimen pelossa varata lääkäri?

Mun paino ei ole noussut mutta vyötärönympärys 10cm ja ihme nykimisiä mahassa :(
Tee testi ja jos on nega niin vika on suolistossa. Syö enemmän kuituja ensi alkuun. Jos on kovaa närästystä lisäksi niin mene lääkäriin, pääset tähystykseen.
Kiitos neuvosta! Tuota suolistohommaa epäilen ja koitan nyt lisätä kuituja. Niitä tulee kyllä syötyä liian vähän.

 

Yhteistyössä