Meandit tuli :D

Meille tulee nyt ekat meandit. Ennen en niistä tykänny mut viime viikolla kävin ekoilla kutsuilla ja ihastuin niihin täysin! Mut onhan ne aika kalliita, toivottavasti on niin laadukkaita kun kehutaan.
 
mia
Kääk, mulle ei oo vielä tullu!! Haluan ne ÄKKIÄ!!!! Mitä tilasit ap? Mä tytölle kisumekon, kaupunkitunikan, ruskean etanapaidan ja päärynätunikan, pojalle mörköpaidan, motskari teepparin ja mustat plyysihousut.
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Kääk, mulle ei oo vielä tullu!! Haluan ne ÄKKIÄ!!!! Mitä tilasit ap? Mä tytölle kisumekon, kaupunkitunikan, ruskean etanapaidan ja päärynätunikan, pojalle mörköpaidan, motskari teepparin ja mustat plyysihousut.
ja maksoi paljon? :O
 
replica
Alkuperäinen kirjoittaja juup:
noi jotkut on suht samanlaisia kun lindexin ne retro bodyt sun muut..
Mistäs luulet, että Lindex on ne kopsannu!? Nyt on myös Lindexillä Juicy Couture kopioita myynnissä. Mielenkiinnolla odottelemme, mitä kopioivat seuraavaksi...

 
hurahtanut
Alkuperäinen kirjoittaja mie kans:
tykkään mut ei tod. varaa niihin..... en ymmärrä mite työ raaskitte.... kateellinen vaan olen :( :)
Kopiot tukee kertakäyttökulttuuria ja ovat heikkoa laatua. Värit haalistuvat pesussa, saumat repeilevät ja tahrat pinttyvät.

Meandin vaatteet kestää ja kestää ja kestää. Vaikka 3 lasta! Jälleenmyyntiarvo on huippuhyvä!

 
mia
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Kääk, mulle ei oo vielä tullu!! Haluan ne ÄKKIÄ!!!! Mitä tilasit ap? Mä tytölle kisumekon, kaupunkitunikan, ruskean etanapaidan ja päärynätunikan, pojalle mörköpaidan, motskari teepparin ja mustat plyysihousut.
ja maksoi paljon? :O
No mitä sittten??? Ei sun tartte niitä maksaa, mä maksan ne ihan itse :D
 
kuulkaas
Mut taitaa myös me&i kopsata Lindexiä. Nimittäin ostin vuosi sitten tytölleni vihreän paidan, jossa edessä painettu valkoinen kissa. Kauluksessa pinkki reunus. Värit on just samat. HIEMAN yhdennäköisyyttä tän kanssa: http://www.meandi.se/fi/tuotteet/092111.aspx
 

Yhteistyössä