me saadaan tyttö <3 oon niin täpinöissäni, ja sitten nimiehdotuksia saa antaa? :))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mam"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mam"

Vieras
neljä poikaa löytyy, ultrassa täti kertoi että tyttö olis masussa.. en jotenki uskalla 100% uskoa, pelottaa et kasvais pallit.. (siis poikaa oon odottanut,ja luulin tosiaanet ei saada kuin poikia,oli kiva yllätys)

niin ja poikien nimet alkaa Jo.., Je.., Ju.., Ji... eli viidennen pitäs alkaa Ja.. :))
terve vaan jos joku tuttu tätä lukee,ei oo vaikee arvata et se olen minä :)

Onnea pikkuisesta.
Jaana, Janita, Janika, Jade.
Miun suosikki olisi Julia, vaikka alkaakin Ju eikä Ja. :)

Onnea tyttölupauksesta! :)

Miettisin silti vielä, että kannattaako nyt pakolla jatkaa jotain kaavaa, kun aika vähiin jää sit nimivaihtoehdot. Mun mielestä Ja-alkusia nimiä tytöille ei ole yhtään kivaa. Laittakaa vaan joku, josta tykkäätte ja, joka sopii veljien nimiin noin niin kuin muuten.

Onnea pikkuisesta.
Jaana, Janita, Janika, Jade.
Miun suosikki olisi Julia, vaikka alkaakin Ju eikä Ja. :)

mullakin oli joskus tytölle valmiiksi Jenna nimi, mutta niitä löytyy parikin tuttavapiiristä ja koska noita lapsia on siunaantunut noin paljon ja sillon ekaa odottaessa päätin ett kaikki alkaa J-kirjaimella niin aattelin sitä jatkaa.. sattumalta kolme ekaa poikaa alkoi eri vokaalilla..eli siis Jo..je..ju.. niin aattelin neljännen saatuani että stäkin vois jatkaa.. Ja..alkuisiakin nimiä on paljon tuttavapiireissä et siks myös hankalaa.. Jade olis ollut kiva,mutta ei voi ottaa.. Janita on kiva nimi myös :)

Janniina
Jasmin/Jasmiina
Jarinna
Jamina

Ja vielä semmonenkin aatos, että onko pakko jatkaa ylipäätään J-sarjaa (kuten joku aiemminkin mietiskeli), kun kerran sukupuolikin vaihtuu??