Me otettiin joskus aikoinaan kytkypuhelimet miehen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joo"

Vieras
DNA:lta ne otetiin ja oltiin tietoisia että se on kahden vuoden sopimus. No, sieltä tuli lähestulkoon sadan euron laskuja, vaikkei kumpikaan, minä eikä mies, puhuttu koskaan niin paljoa! No, vaihdettiin sitten liittymää telefinlandiin ja sieltä tulee parin kolmen kympin laskuja. No, pari laskua jäi maksamatta meiltä, koska taloudellinen tilanne romahti meillä. Tuli kallis autoremppa joka oli pakko hoitaa jotta mies pääsee käymään autolla töissä. Nyt sitten emme saa kumpikaan suljettua liittymiä, ettei sieltä puskis joka kuukausi laskua, ja kaiken lisäksi emme saa edes vaihdettua liittymätyyppiä, jollemme maksa tämän hetkisiä velkojamme sinne, ja kuukausimaksu on ihanat 50 €. Ärsyttävää ja minusta jotenkin niin väärin vaan, oikeasti. Kun emme edes liittymiä enää käytä, niin miksi niitä ei vaan voisi sulkea. No tottakai siksi, että tämä DNA vi**u päät saa sitä rahaa ja meillä menee vain koko ajan rahaa niille. Kertomani opetus, älä koskaan ota mitään kytkyhommia!

Itse olet suostunut kytkyn sopimusehtoihin. Opetus: älä laita nimeä alle lukematta papereita. Joistain kytkyistä saa poistettua palvelusopimuksen eli maksat vain laitteesta mutta et liittymästä. Ja kyllähän siitäkin ongelmia tulee jollei laskujaan hoida.

[QUOTE="vieras";22196324]Olisko kannattanut miettiä silloin kun sopimuksen dnan kanssa teitte?? Turha itkeä kun pas...a on jo housuissa.[/QUOTE]

No kun voi hitto kun tietäski että autoon todella tulee niin iso remppa että talous romahtaa... Ja lähinnä se mun pääpointti oli, että ärsyttää, että DNA rahastaa ja tekee vain ja ainoastaan kiusaa. Maksamme koko ajan siitä, mitä emme edes käytä. Minusta se on niin törkeää :( Ja toinen pointti, että halusin teitä muita varoittaa...

[QUOTE="alkup.";22196344]No kun voi hitto kun tietäski että autoon todella tulee niin iso remppa että talous romahtaa... Ja lähinnä se mun pääpointti oli, että ärsyttää, että DNA rahastaa ja tekee vain ja ainoastaan kiusaa. Maksamme koko ajan siitä, mitä emme edes käytä. Minusta se on niin törkeää :( Ja toinen pointti, että halusin teitä muita varoittaa...[/QUOTE]

Minusta se ei ole ollenkaan törkeää. Te olette tehneet sopimuksen!!

Meillä sama homma. Perintätoimistoon maksan pätkällä. Paitsi että mulla ei määräaikaista sopimusta. Eivät vaan suostu sulkemaan koska maksut perässä.

Ja ne on perässä kun vitutti maksaa. Kun laskua vaan pukkas, eivät sulkeneet liittymää kun pyysin viime keväänä... silloin ei ollut edes maksut myöhässä.

Asiassa on lievää ironiaa ;)

[QUOTE="vieras";22196351]Ai jäi pari laskua maksamatta? Kai te nyt sentään ilmotitte asiasta, ettekä vaan jättäneet maksamatta?[/QUOTE]

No tottakai ilmoitettiin!

Kai menonsa pitää suunnitella niin että talous ei kaadu yllättävään menoon kun niitäkin tulee? Ja todellakin sillä DNA:lla on oikeus veloittaa teitä jos olette itse sopimuksen tehneet. Miksi olette ostaneet palveluita/laitteita jota että käytä tai tarvitse?

Tottakai he vaativat rahan koska olette tehneet sopimuksen.

Arvaa vituttiko minua, kun kytkypuhelin liittymineen varastettiin ja jouduin melkein sen kaksi vuotta sitä maksamaan vaikkei koko puhelin ollut enää käytössä. Mutten minä operaattoria siitä syyttänyt, itse olen sopimuksen tehnyt.

[QUOTE="jaa";22196367]Meillä sama homma. Perintätoimistoon maksan pätkällä. Paitsi että mulla ei määräaikaista sopimusta. Eivät vaan suostu sulkemaan koska maksut perässä.

Ja ne on perässä kun vitutti maksaa. Kun laskua vaan pukkas, eivät sulkeneet liittymää kun pyysin viime keväänä... silloin ei ollut edes maksut myöhässä.

Asiassa on lievää ironiaa ;)[/QUOTE]

Voi ei, meillä siis sama homma että laskut tulee perässä ja koko ajan tulee maksettujen laskujen jatkoksi uutta maksua, jatkuva kierre siis siitä mitä ei koskaan käytä!

No, mies tuossa lopetti juuri puhelun DNA:lle ja liittymät on nyt suljettu, joten lisämaksua ei tule. Eli kaikille niille jotka valitti että "itsepähän olette sopimuksen sopineet" niin eipä niissä kyllä moista asiaa edes mainita!

Koko ajan käytetään niitä puhelimia mutta emme halunneet käyttää liittymää, josta molemmille tuli lähes sadan euron laskuja ja kun vaihdoimme liittymät, pieneni laskut yli puolella.

[QUOTE="jaa";22196367]Meillä sama homma. Perintätoimistoon maksan pätkällä. Paitsi että mulla ei määräaikaista sopimusta. Eivät vaan suostu sulkemaan koska maksut perässä.

Asiassa on lievää ironiaa ;)[/QUOTE]

Hei kannattaa teidänkin yrittää soittaa uudestaan asiasta. aika paljon näyttää olevan siitä kiinni, millainen ihminen puhelimen toisesta päästä vastaa...

Kytkypuhelimessa laskutetaan kuukausittain sekä PUHELINLAITETTA että liittymää. Kyllähän teillä oli tiedossa, että olette ostaneet x arvoiset puhelimet, joita maksatte x euroa kuukaudessa. Jos puhelinlaite ei ole liittymään pakotettu, voitte vapaasti vaihtaa liittymää, jos sitä sopimuksessa ei ole kielletty. Toki teidän täytyy ILMOITTAA, että ette enää aio käyttää liittymää ja palautatte sim-kortin tarvittaessa. LUE SE SOPIMUS ENNEN KUIN LAITAT NIMESI ALLE!

Vähän sama asia kuin valittaisi auton osamaksuista, että "enhän mä sillä autolla niin paljon aja, en taho maksaa".

[QUOTE="neiti";22196489]Kytkypuhelimessa laskutetaan kuukausittain sekä PUHELINLAITETTA että liittymää. Kyllähän teillä oli tiedossa, että olette ostaneet x arvoiset puhelimet, joita maksatte x euroa kuukaudessa. Jos puhelinlaite ei ole liittymään pakotettu, voitte vapaasti vaihtaa liittymää, jos sitä sopimuksessa ei ole kielletty. Toki teidän täytyy ILMOITTAA, että ette enää aio käyttää liittymää ja palautatte sim-kortin tarvittaessa. LUE SE SOPIMUS ENNEN KUIN LAITAT NIMESI ALLE!

Vähän sama asia kuin valittaisi auton osamaksuista, että "enhän mä sillä autolla niin paljon aja, en taho maksaa".[/QUOTE]

Voi elämä. Koita nyt sitten selvittää jotain asiaa täällä netin välityksellä eikä kukaan urpo sitä tajua. Siis, olemme jo maksaneet puhelimet pois! Aikoja sitten. Nyt vain maksamme olemattomista kuukausimaksuista. Mutta emmepä maksa enää kun saimme linjoille sellaisen asiakaspalvelijan joka sanoi miten asiat oikeasti voi tehdä. Piste. Ja kyllä, olemme lukeneet sopimusehdot. Antakaa jo olla, kun ette näytä tajuavan mistään mitään. Kiitos.

Ja ei, ei se ole lainkaan sama asia kuin tuo sun idiottimainen vertaukses auton käytöstä.

[QUOTE="alkup.";22196620]Voi elämä. Koita nyt sitten selvittää jotain asiaa täällä netin välityksellä eikä kukaan urpo sitä tajua. Siis, olemme jo maksaneet puhelimet pois! Aikoja sitten. Nyt vain maksamme olemattomista kuukausimaksuista. Mutta emmepä maksa enää kun saimme linjoille sellaisen asiakaspalvelijan joka sanoi miten asiat oikeasti voi tehdä. Piste. Ja kyllä, olemme lukeneet sopimusehdot. Antakaa jo olla, kun ette näytä tajuavan mistään mitään. Kiitos.

Ja ei, ei se ole lainkaan sama asia kuin tuo sun idiottimainen vertaukses auton käytöstä.[/QUOTE]

No aika huonosti sinä tilanteenne selititkin. Kyllä siitä varmaan kaikille jäi se kuva, että teillä oli vielä määräaikainen sopimus voimassa ja maksoitte edelleen puhelimia.