Me ollaan miehen kanssa aika tiivis pariskunta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musupulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Musupulla

Aktiivinen jäsen
20.06.2009
1 384
0
36
Oon huomannut :) Me ei koeta yksityisyyden rikkomisena, jos käy lukemassa s-postin (ilmoittaa kuitenkin, että käy kattomassa onko sinne tullut tietty lasku tms.), tekstaritkin lukee se kumpi on lähempänä. Tunnetaan ja tiedetään toistemme kaverit, ovat kavereita molemmille. Kumpikaan ei harrasta mitään, satunnaisia lenkkikertoja lukuunottamatta. Silti meillä on kivaa, eikä kaivatakaan enempää :) Ok, paitsi ystäväpariskuntia saisi olla ehkä enempi :/

*muoks* Niin ja rahoja siirretään tililtä toiselle ristiin rastiin, kumpikin tiedetään toistemme pankkitunnukset, s-postin salasanat, kännykän pin-koodit jne.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mikä kullekin sopii =)
musta tollanen ois jotenkin .. ahdistavaa.haluun säilyttää itteni vaikka ollaankin "me".

Mä oon huomannut tommosia reaktioita myös =)
Mutta tää sopii meille. Kumpikin voi lähteä esim. baariin sillon kun siltä tuntuu, tai jonnekin muualle. Kumpikaan ei ole tässä pakon edestä.

Musta toi on tosi hienoa, ei oo kummallakaan epäilyksiä eikä kummallekkaan tule salattavaa :)

Mut ymmärrän kyllä endienkin fiiliksen, kukin tavallaan :)

Mä oon kokeillu kumpaakin tapaa ja tykkäsin tuosta musupulllan tyylistä enemmän, nyt meillä on omat kännyt ja omat mailit jne.

meilläkin saisi olla "lapsellisia" ystävä pariskuntia enemmän..

me kylläkin harrastetaan eri asioita, mä kävelyä.. leipomista askartelua ym
mies kaiken maailman urheilu lajeja..
rahat meilläkin kyllä siirrellään tielillä ristiin rastiin
mutta en mä kyllä lue miehen posteja tai viestejä..vaikkei niistä varmasti mitään salttavaa olekkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
kyllä meilläkin viestit luetaan yms... mutta kyllä pankkitunnukset on ihan omia juttuja.! jokainen toki tyylillään:)

Meillä on rahat yhteiset, joten sillä ei ole väliä kumpi tienaa ja kumpi maksaa. Välillä pitää vaan siirrellä eestaas jos toinen on lähdössä esim. yksin kaupoille (minä :saint: )

Kukin tyylillään. Meillä luetaan viestejä/ s-posteja vain luvan kanssa. Rahat on omat. Kavereita on omia.

Tukehtuisin, jos pitäisi hukata kokonaan itsensä parisuhteessa.

Meillä sama, paitsi molemmat käy 1-2 kertaa viikossa harrastamassa tai muuten vapaalla ja ystäväpariskuntia on paljon.. :) Helpompi ja mukavampi elää, kun on avoin ja tasa-arvoinen suhde. Ei tarvii miettiä turhia. :D

Mun mielestä on kuiten hyvä olla pieni oma "elämä", jottei mene liian ahtaaksi. Mitä vähemmän omaa tilaa on, sen tärkeämpää se on.

Meillä myös aika samalla tavalla,
paitsi et meillä on aika paljon omia kavereita lähinnä mulla tyttökavereita, joiden kanssa oon ilman miestä.
Ystäväpariskuntia ei oo montaa.
Miehellä myös oma harrastus.

kyllä meilläkin viestit luetaan yms... mutta kyllä pankkitunnukset on ihan omia juttuja.! jokainen toki tyylillään:)

Meillä sit toisinpäin. =) Omat tekstarit kyllä luetaan. s.posti riippuu asiasta ja molemilla toisensa pankkitunnukset tiedossa.

mä en tiedä,mut mun joku ystävä saattas joskus laittaa esim sellasen tekstarin et ei haluis et mun mies sitä lukis tai tietäs hänen asiaansa.
tuli mielee tällai. =)

No joo, kyllä meilläkin niin tehdään, jos mulle tulee viesti ja mies on lähempänä, niin kysyn että keltä. Ja jos se on joltain mun ystävältä ja tietäisin ettei asia oo mitään "tulkaa käymään" tms. niin lukisin itse. Ja sama toisinpäin.

mä en tiedä,mut mun joku ystävä saattas joskus laittaa esim sellasen tekstarin et ei haluis et mun mies sitä lukis tai tietäs hänen asiaansa.
tuli mielee tällai. =)

Just näin. Ei meillä mitään kieltoakaan ole asian suhteen, mutta just siks ei nyt mennä lukemaan viestejä tai sähköposteja ellei pyydetä, että ne asiathan ovat sille vastaanottajalle tarkoitettu eikä suinkaan tämän puolisolle.
Toki kiikutetaan toisillemme puhelin jos piippaa, ja vastatakin voimme toistemme puhelimiin jos toinen ei ole paikalla.
Pankkitunnukset ovat meillä yhteiset kun tilikin on.

tuli mielee tällai. =)

No joo olis se kyllä kamalaa jos mun ukko lukis kuinka mun sisko tuskailee menkkakipujen kans tai kuinka sen ukko teki taas tyhmästi tehdessään niin tai näin :p
Tai jos vaikka mun siskon mies lukis kuinka pohdiskelen esim. laihdutuksen sujumista tms.
Toki meillä on "pahempiakin" tekstareita siskosten kesken, mitä ei soisi miesten lukevan, mutten ny viitti niitä tänne kirjoitella :saint:

tuli mielee tällai. =)

No just ton takia en mäkään lue mun miehen tekstareita tai halua, et se lukee mulle tulevia tekstareita ja fb-yksityisviestejä. Kumminkin kaikkia kavereiden asioita en haluu hälle kertoa, ja samoin en halua tietää hänen kavereidensa asioita. Sähköpostia se lukee, kun sinne tulee lähinnä joukkueen viestejä yms.

Pankkitunnukset on myös molempien hallussa, kun välillä tarvii käydä toisten tileillä, lähinnä minä hoidan meidän raha-asiat.

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä81:

Meillä sit toisinpäin. =) Omat tekstarit kyllä luetaan. s.posti riippuu asiasta ja molemilla toisensa pankkitunnukset tiedossa.

Ei mekään mennä toisen s-postia lukemaan hetken mielijohteesta, että "haa, voiskin käydä kattomassa sen meilit". Ei, vaan juurikin tuota laskunmaksua ajatellen tms.

Ollaan mekin kyllä todella tiivis pariskunta, mutta laskut sun muut ollaan saatu maksettua ilman, että tarvii tietää toisten salasanoja. Ja ihan itse luemme tekstarimme, vaikka kummallakaan mitään salattavaa ei olekaan. Ties vaikka käytännöt muuttuis vuosien kuluessa, nyt näin. :)

Mä ahdistuisin, jos mies kyttäis kaikki mun tekemiset ja varmasti ois sama homma toisinpäin. Kun on riittävästi luottamusta ja kaikki pelaa, niin miksi ihmeessä mua kiinnostais miehen tekstiviestit tai sähköpostit. Just oltiin viikko toisilla puolen maapalloa toisistamme.

Alkuperäinen kirjoittaja kodin hengetär:
Mä ahdistuisin, jos mies kyttäis kaikki mun tekemiset ja varmasti ois sama homma toisinpäin. Kun on riittävästi luottamusta ja kaikki pelaa, niin miksi ihmeessä mua kiinnostais miehen tekstiviestit tai sähköpostit. Just oltiin viikko toisilla puolen maapalloa toisistamme.

Sä taisit ymmärtää jotain väärin? Ei me kytätä, tai ei meitä kiinnosta ne viestit. Luottamusta on, ei kyse ole siitä.

Mun mielestä kuulostaa ihan hyvältä ap:n suhde, varsinkin jos siihen on itse tyytyväinen. =) Mun ystäväpariskunnat on kyllä kaikki kanssa aika kiinteitä paketteja mutta... joissain tilanteissa mua kyllä ehkä hiukan... vaivais jon mun kaverin mies lukee mun viestejä jotka olen sille kaverille tarkoittanut. Mulla on varsin hyvä suhde kaikkien mun kavereiden miehiinkin, mutta en mä ainakaan mitään alapää- tai kuukautisjuttuja niiden kanssa lähtisi jakamaan. :ashamed:

Itse en tulevaisuudessa varmaan kyllä haluaisi antaa miehelleni (jos sellainen joskus tulee) ainakaan ihan heti mitään pankkitilin tunnuksia/salasanoja koska edellisen kanssa kävi niin, että kun alkoholismi vei miestä niin tili tyhjeni rahoista ja sitten ei ollutkaan ruokarahaa yhtään..

Yhteistyössä