Me ollaan majatalo kaikille elämän koettelemille näköjään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonna_Äiti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jonna_Äiti harmaana

Vieras
Teini tuo milloin ketäkin kotonaan riitaantunutta tänne yöksi. Viimeksi oli yksi somalipoika jolla ilmeisesti aika rankkaa kotona ja eilen illalla tuli yksi tyttö. Noh, pääasia tietenkin että ovat turvassa eikä kadulla!

Varmistithan kotoa/sijoituspaikasta, että lupa "yökyläilyyn" on? Olisi kamalaa etsiä kadonnutta lasta pitkin kaupunkia, kun joku "hyväsydäminen" olisi ottanut hänet kotiinsa yöksi.

[QUOTE="vieras";26009248]Varmistithan kotoa/sijoituspaikasta, että lupa "yökyläilyyn" on? Olisi kamalaa etsiä kadonnutta lasta pitkin kaupunkia, kun joku "hyväsydäminen" olisi ottanut hänet kotiinsa yöksi.[/QUOTE]

tottakai. Mutta joskus myöskään niitä vanhempia ei kiinnosta missä lapsi on..

Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti harmaana;26009265:
tottakai. Mutta joskus myöskään niitä vanhempia ei kiinnosta missä lapsi on..

Totta. Itse olin vain mukana etsimässä erästä lastenkodista kadonnutta 13- vuotiasta, ja ihmettelin oikeasti, millainen ihminen majoittaa kotiinsa moneksi päiväksi tuonikäisen lapsen, keskellä kouluviikkoa, kysymättä/tarkistamatta että lupa kyläilyyn on...

Valtavan hienoa, että pystyt olemaan oikealla tavalla tukena hankalassa elämäntilanteessa olevalle nuorelle :)

[QUOTE="vieras";26009278]Totta. Itse olin vain mukana etsimässä erästä lastenkodista kadonnutta 13- vuotiasta, ja ihmettelin oikeasti, millainen ihminen majoittaa kotiinsa moneksi päiväksi tuonikäisen lapsen, keskellä kouluviikkoa, kysymättä/tarkistamatta että lupa kyläilyyn on...

Valtavan hienoa, että pystyt olemaan oikealla tavalla tukena hankalassa elämäntilanteessa olevalle nuorelle :)[/QUOTE]

Pakko, ei voi uloskaan heittää.

No onneksi tyttö tuli meille! Kuulin just koko jutun.
Eli tän joka oli meillä yötä ja on vieläkin, piti olla kaverillaan yökylässä mutta joutui lähtemään sieltä koska kaverilla ja hänen isällään tuli riitaa. ( kirjoitan tietty mahd epäselvästi )
Kaveri oli eilen otettu huostaan isän väkivaltaisuuden vuoksi.

Tämä tyttö taas joka on meillä asuu pitkän matkan päässä ja on nyt lomalla koska käy kotikoulua. On ihan luvallista lomaa, tarkistettu. Tuli tänne Helsinkiin tapaamaan kaveriaan ja kävikin näin ettei voinut olla heillä yötä. Hänellä jäi tavaroita eilen kaverin kotiin ja menevät yhdessä mun pojan kans hakemaan niitä myöhemmin.

Yhteistyössä