Me ollaan kuin ollaanki tavattu jo aikoja sitte....

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Miehen kans. Mie oon sille monet kerrat tuskaillu sitä miksen tavannu exän sijasta sitä sillon teinityttösenä, minun elämä ois lähteny niin eri suuntaan...
Yöllä juteltiin kaikenlaista, ko miehelle tuli joku fläsäri että hänhän on nähny minut. Ollaan tavattu. Kerto että oli ollu isänsä ja parin sukulaisen kans tuolla mettätiellä, olivat menossa ettimään jotaki karhua tms, mie olin kävelly siitä ohi ja miehen isä oli tunnistanu minut paikallisen maanviljelijän tyttäreksi :D No muistinhan mieki sen tapauksen, jotaki ne mulle jutteliki, ja muistan sen hyvin koska olin sillon matkalla kylälle ja samaisella reissulla näin exän ekan kerran ja ihastuin siihen ja siitäpä se minun elämän alamäki alko.
Mie muistan vaan miesporukan, en mie uskaltanu kattoa ko miehen isää, olin niin ujo :D Voi jospa oisin vilkassu tuota minun nykystä miestä niin oisin varmaan menettäny sydämeni sille :saint:

Tosin mies sano että oli naureskellu käkkäräpäistä tytönrääpälettä :laugh:
Jotenki lämmin olo kuitenki, tuo mies ollu jotenki niin lähellä kuitenki niinki pitkään. Vaikkei ollakkaan tunnettu :heart:

Aiemminki on hoksattu että on tavattu ennen niitä häitä mistä meän rakkaustarina alko, mut siinä oli kyse vain muutamasta vuodesta, tässä on kyse puolesta elämästä :D Kuitenki samoilta mailta ollaan kotosin, joten kai sitä on väistämättäki toisiinsa törmänny, vaan ei sitä ole tajunnu kummemmin.

Elämä on. Vaikka se ois voinu olla ihan toisin. Elämä siis. :snotty: Eikä sitä kannattis murehtia mut mie silti murehin. Olen suorastaan katkera. Miksen vaikka kompastunu johonki maasta pilkistävään juurakkoon ja kaatunu tuon minun miehen jalkoihin ja ah.... rakkautta ensi silmäyksellä. :'(

[QUOTE="höh";22758654]Elämäs vois jossitella loputtomiin. Se on vaan itsepetosta.[/QUOTE]

Näinhän se toki on. Ja ehkä mie lopulta taas hyväksyn sen mikä on tapahtunu ja miten elämä menny ja olen vaan onnellinen siitä että nyt olen kuitenki tuon miehen kans. Mut nyt vaan jotenki ketuttaa. : /

Mä olen pohtinut samoja asioita viimeaikoina,ihan viimeksi nyt tänä jouluna.
Että miksen mä tavannut nykyistä miestä kaksikymmentä vuotta sitten.Mikä on mua aina estänyt muuttamasta tälle nykyiselle paikkakunnalle vaikka monesti on pitänyt tänne muuttaa.Heti kun tänne muutin tuli olo että mä olen tullut kotiin.Ja kun tuon miehen tapasin,alun muutaman kuukauden vastaanhangoittelun jälkeen olen tiennyt että tässä se nyt on,viimeinkin,mun elämäni mies eikä muita enää tule.
Mä olen surullinen siitä ettei me saada koskaan yhteisiä lapsia,meidän geenit yhdistettyinä olis tuottanut loistoyksilön =)
Mulla olis henkisesti terveet lapset,mä en olis sairastunut itse jos mulla olis jääny lasten isä pois elämästä.
Sellasta se on.Hyvä että onni tuli kuitenkin edes tässä vaiheessa elämää.

No mutta ehkäpä tällä oli tarkoitus mennä näin. Meinaan, ilman tuota kusipäistä exää et ehkä osaisi arvostaa sitä mitä sulla nyt on. Eli onni onnettomuudessa.

ehkä et ois kuitenkaan kiinnittänyt mieheesi huomiota, vaikka oisitkin kompastunut tämän jalkoihin? ehkä et ollut vielä sellaiseen suhteeseen "kypsä"? ehkä et olisi tyytynyt rauhalliseen mieheesi, vaan luulit silloin haluavasi "pahan pojan", jollainen exäsi oli?

mun mummo sanoi kerran, että on erikseen miehet joita riiataan ja joiden kanssa mennään naimisiin.. oisinpa itte ymmärtäny ton viisauden ennenkö oli jo liian myöhästä :D

Ihana ja hassu juttu :).

Monilla ihmisillä on kuitenkin niin, että tarvitsee niitä huonoja kokemuksia aluksi, että osaa arvostaa sellaisia tasapainoisempia tyyppejä. Voipi olla, että nykyinen mies olisi jäänyt muutaman vuoden suhteeksi, jos olisitte silloin tutustuneet paremmin ja nyt olisit suhteessa jonkun huonon kanssa ja haikailisit nuoruuden rakkautesi perään :D.

ehkä et ois kuitenkaan kiinnittänyt mieheesi huomiota, vaikka oisitkin kompastunut tämän jalkoihin? ehkä et ollut vielä sellaiseen suhteeseen "kypsä"? ehkä et olisi tyytynyt rauhalliseen mieheesi, vaan luulit silloin haluavasi "pahan pojan", jollainen exäsi oli?

mun mummo sanoi kerran, että on erikseen miehet joita riiataan ja joiden kanssa mennään naimisiin.. oisinpa itte ymmärtäny ton viisauden ennenkö oli jo liian myöhästä :D

Tuossa on kyllä itua. Exässä nimenomaan ihastuin siihen että se oli semmonen "paha poika". Nähny jo maailmaa jne. Kuitenki olin koko elämäni eläny aika suojeltuna keskellä mettää, ja teininä toki alko olla mielenkiintoa nähä vähän muuallekki ko tuttuihin maisemiin...
Valokuvien perusteella tiiän että varmasti oisin miehen ulkonäköön kyllä ihastunu jo sillon :D Mut oisko siitä sitte tosiaan ollu riittävästi haastetta mulle, aina ollu rauhallisemmanpuoleinen tapaus. Normaali ihminen. Ex taas omasi kaikki narsistin piirteet, nosti minut jalustalle ja piti ko prinsessaa aina siihen asti että sai minut kokonaan valtaansa ja näytti todellisen luontonsa.

Mut se ei kyllä minun henkiselle kasvulle tehny yhtään hyvää että exän kans siinä iässä aloin olla. Pari vuotta myöhemmin oisin ollu jo vähän vähemmän muokattavissa, mitä sillon... : / Nytkö mietin niin ehkä mie kuitenki vaan olen tyytyväinen että mulla edes NYT on tuo nykynen mies :D

[QUOTE="vieras";22758823]Ihana ja hassu juttu :).

Monilla ihmisillä on kuitenkin niin, että tarvitsee niitä huonoja kokemuksia aluksi, että osaa arvostaa sellaisia tasapainoisempia tyyppejä. Voipi olla, että nykyinen mies olisi jäänyt muutaman vuoden suhteeksi, jos olisitte silloin tutustuneet paremmin ja nyt olisit suhteessa jonkun huonon kanssa ja haikailisit nuoruuden rakkautesi perään :D.[/QUOTE]

Hmm. Ihan järkevää :D Ehkä mie tosiaan oon tarvinnu tuon kaiken ennen tätä nykystä miestä. :rolleyes: No jos mietin, niin nimenomaan alussa kiinnitin huomiota tässä nykyisessä miehessä siihen sen rauhallisuuteen, normaaliin olemukseen ja järkeviin puheisiin, tasa-arvon tunteeseen ja siihen kunnioitukseen minkä siltä sain. Jos oisin sen kans teininä alkanu olemaan niin varmaan oisin jossaki vaiheessa kaivannu menevämpää meininkiä :D

Yhteistyössä