Me nyt sitten muutetaan omaan taloon :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Jänskättää ja hihhuloittaa :D JEEEEE! Ja mikä parasta, tää on pk-seudun ulkopuolella.

Voisin itkeä. Niin paljon olen koko elämäni tällaista toivonut.

Vihdoinkin tulee se tilanne jossa voin sanoa dramaattisesti kun tulee hetki että viedään viimeistä muuttokuormaa että "hyvästi itä-helsinki, opetit liikaakin, mutta et saanut meitä, et saanut minua!".

Ei se nyt sitä tarkoita etteikö me täällä käytäisi, ja vielä tähän menee tovi ennen kuin muutetaan.. Mutta silti. Joskus uskoin että olen niin syöpynyt tähän maisemaan etten koskaan pääse pois. Nyt me sitten lähdetään. Helou uusi maailma :)

Omaa taloa ei mikään voita, onnea siitä! Onnea myös siitä että pääsette siitä suomen paskimmasta kaupungista pois! Sieltä pitäsi kyllä häipyä tooodella kauas.

No aivan huikeeta!! Isosti onnea talolliselle/tilalliselle :D :flower:! Niin karmean ikikulunut lausahdus kuin onkaan - ja kuuluu mun top most ällötyksiinikin - niin sanon sen kuitenkin :D - asioilla on tapana järjestyä! Ihanaa motivoitunutta muuttointoa ja kaikkea hyvää yhteisen kattonne alle!!! Muistakaa ensimmäisenä yönä ennen nukahtamistanne laskea kaikki talonne ikkunat - tuo kuulema onnea :heart:....

[QUOTE="vieras";24596562]Onnea. Millainen talo, kerro nyt jotain kivaa siitä.[/QUOTE]

Sellanen pikkunen, oliskohan ollut joku 70 neliötä?

Ei mikään perustönö vaan hieman erilainen. Oli sellanen että molemmat meistä kun näki sen oli heti ihan rakastunut :D Ja noita taloja on jo selailtu monet vuodet. Nyt vasta sitten tuli se hetki kun todettiin että "tää on ihan meidän näköinen". Laitan varmasti kuvia sitten kun muutetaan ;)

Ei siinä ole muuta ihmeellistä kuin se talon "henki" joka iski meihin. Enpä tiedä oliko siitä kukaan muu edes mitään tarjonnut :D

Yhteistyössä