Me nyt sit vissiin erotaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin se nyt on..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missään en ole nähnyt sellaista vasaraa, jossa lukisi, että naisilta kielletty. Ja kirvesmiehiä löytyy vaikka keltaisilta sivuilta. Selvästi miehelläsi on jonkinasteisia ongelmia projektien loppuunsaattamisessa. Ehkä sun pitäisi tehdä jotain sen eteen, että hommat alkaa edetä.

En minä osaa enkä ehdi remontoida täällä, minä hoidan kuitenkin suurimmalta osalta kodin. Eikä minulla ole varaa maksaa kirvesmiehelle. Kyllä miehelläkin pitää joku vastuu olla, ei se niin mene että toinen hoitaa kotona aivan kaiken. En minä ainakaan jaksa sellaista vastuuta.

Minä olen ehdottanut että muutetaan vaikka rivarikämppään, jossa ei ole yhtä paljon työtä, mutta sitäkään mies ei halua.

Sitten vaan sanot miehellesi, että jos sä et muutu, tulee ero. Vai joko olet sanonut? Kyllä luulisi että eron mahdollisuuden alla mieskin korjaisi käytöstään, jos haluaa jatkaa sun kanssa. Toisaalta taas, toista ei pysty muuttamaan sellaiseksi kun itse haluaisi. Jos suhteen alusta asti olet ollut sitä mieltä, että miehessä on vikaa, niin ihmettelen kuinka olet noinkin kauan hänen kanssaan ollut?

Olen sanonut, monta kertaa. Viimeksi eilen illalla. Nyt ei sit mies enää pistänyt vastaan vaan alkoi tappelun. Ilmeisesti hänkin loppu tämän tilanteen takia. On se silti vain niin sääli. :( Rakkautta kuitenkin on, se vain ei yksin riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen sanonut, monta kertaa. Viimeksi eilen illalla. Nyt ei sit mies enää pistänyt vastaan vaan alkoi tappelun. Ilmeisesti hänkin loppu tämän tilanteen takia. On se silti vain niin sääli. :( Rakkautta kuitenkin on, se vain ei yksin riitä.

Mä en usko tuohon "rakkaus ei riitä" -juttuun. Mihin se ei riitä? Toisen kunnioittamiseen, toisen hyvään kohteluun? Rakkaus ei riitä siihen, että olisi vittuilematta toiselle?

Mä en usko, että sellainen ihminen, joka kohtelee toista huonosti ja vittuilee hänelle, rakastaisi. Jos mieheni jatkuvasti aukoisi mulle päätään ja kohtelisi huonosti, ei hän kyllä rakastaisi mua. Jos toista rakastaa, ei halua aiheuttaa toiselle pahaa mieltä.

Jos jatkuvasti vaan riitelee ja tappelee, kannattaakin erota.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä en usko tuohon "rakkaus ei riitä" -juttuun. Mihin se ei riitä? Toisen kunnioittamiseen, toisen hyvään kohteluun? Rakkaus ei riitä siihen, että olisi vittuilematta toiselle?

Mä en usko, että sellainen ihminen, joka kohtelee toista huonosti ja vittuilee hänelle, rakastaisi. Jos mieheni jatkuvasti aukoisi mulle päätään ja kohtelisi huonosti, ei hän kyllä rakastaisi mua. Jos toista rakastaa, ei halua aiheuttaa toiselle pahaa mieltä.

Jos jatkuvasti vaan riitelee ja tappelee, kannattaakin erota.

Rakkaus ei yksin riitä pitämään suhdetta koossa. Sen eteen pitää tehdä töitä. Ja jos toisella ei ole intoa siihen, niin ei kukaan voi sitä yksinkään kovin pitkään kannatella.

Eilen mies tuli vähän vastaan ja sanoi, ettei halua erota. Minä annoin hänelle aikaa todistaa voivansa muuttua niin kauan, että saan säästettyä pari kk vuokran. Tyhjän päälle kun en voi lähteä. Meillä on jo nyt hirveät velat niskassa, pitää saada rahatilanne ensin kuntoon.

Ainakaan eilen illalla eikä tänä aamuna näkynyt mitään muutosta käytöksessä. Mainitsin asiasta, sillä haluan, että hän oikeasti yrittää ja tiedostaa missä vika on. Jotta voi sitten ymmärtää myös eron syyt, jos ei pysty muuttumaan.

Yhteistyössä