Me mennään huomenna kattomaan sitä surmaluokkaa

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja Roskishaamu:
Eikö kukaan ole mun kanssa samaa mieltä? :| :ashamed:

todellakin samaa mieltä!

Olen todella samaa mieltä myös tosta mainoksesta. Suunnittelen deko lehden tilauksen lopettamista itseasiassa jo.

Mitä ap:n asiaan tulee, niin itse varmaan menisin tuonne luokkaan, siis koulun oppilaana. Uskon, että se selkeyttää ja jäsentää ajatuksia vielä tuosta päivästä. Voi samalla kelata niitä hetkiä ja tehdä sellaista surutyötä itsensä kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Iltalehdes oli näköjään luokasta kuvia. Paikallisuutisissa luki et koulul alkaa tunnit vasta ensi vuonna, ainoastaan apukeittiö on käytössä. Tänäänki siel pihassa oli vartiontiliike partioimassa.

Tarkoitin että opetuskeittiö.

Siellä on suurkeittiön lisäksi 5 pienempää keittiötä...Eli siis ne keittiöt otetaan käyttöön varmaan syysloman jälkeen.

Nyt on sitten käyty tuolla. Ennen tuota käyntiä meille oli juttelemassa kriisityöntekijöitä, psykologi ja erikoissairaanhoitaja. Jokainen kertoi missä oli tapahtumien alkaessa, kuinka kuuli että pitää poistua, mihin sen jälkeen, mitkä tuntemukset yms.

Ei siellä koululla sitten loppujen lopuksi ollut niin kamalaa. Nyt on helpompi olla kun näki itte mitä siellä on eikä mieti vain mielessään, että mitä missäkin paikassa on tapahtunut. Sitä surmaluokkaahan ei enää ole, se on paikka revitty täysin auki. Nokea on monessa paikassa, ei ole ollut palopaikkoja välttämättä, mutta ilmastoinnin mukana levinnyt noki moneen paikkaan. Aika lohdutonta oli kyllä kattella tuttuja paikkoja täysin mustana ja osaa paikoista osittain palaneena. Itte tapahtumapaikassa ei ollut oikeastaan enää mitään nähtävää, kun kerran kaikki poistettu.

Yhteistyössä