Me mennään huomenna kattomaan sitä surmaluokkaa

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Meidän luokka siis, ne jotka on paikalla. Pakko sinne ei ole mennä. Luokanvalvoja ja kaksi kriisityöntekijää tulee meidän mukana. Tähän piti kysyä lupa, että saadaanko me mennä sinne. Ennen tuota koululle menoa me käydään asioita läpi näiden kriisitukihenkilöiden kanssa, käydään läpi meidän tuntemukset ja puhutaan.

Se luokka on kuitenkin jo aikalailla siivottu ja taitaa olla remontti menossa. Seinät käytävän puolelle revitty auki ja tänään kuultiin, että siitä tilasta ei ilmeisesti tehdä enää luokkatilaa. Ja kuka siihen luokkaan haluaisikaan mennä opiskelemaan...?

Yksi meidän luokasta sanoi ettei aio tulla. Hän alkoi kyllä miettiä, että voisi ehkä kuitenkin tulla, mutta suuresti epäröi. Ittelläkin on vähän ristiriitaiset tunteet. Me halutaan nähdä tuo paikka lähinnä sen takia, että on tullut vain pyöritettyä mielessä asioita, kun ei ole itte paikalla käynyt. Kun kyse kuitenkin ittelle tutusta luokasta. Ja varmaan käydään kattomassa muita tuhoutuneita paikkoja.

Mä tiedän, että mulla tulee sydän jyskyttämään tuhatta ja sataa, kun menemme sinne käytävälle. :/

Miksei siihe kukaan haluais mennä opiskelemaan? Mulle ei olis mitään merkitystä onko jossain joskus tapahtunu jotain vai ei. No siinä tapauksessa ehkä jos tapauksesta jää sinne vahvat negatiiviset energiat jotka häiritsee.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Enpä taitais itte pystyä menemään tossa tilanteessa. Oot siis ite opiskellu siellä?Ootko vielä samassa koulussa vai miten sinne menet?

Siis mä olen tuon koulun opiskelija, opiskelen kolmatta vuotta suurtalouskokiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Miksei siihe kukaan haluais mennä opiskelemaan? Mulle ei olis mitään merkitystä onko jossain joskus tapahtunu jotain vai ei. No siinä tapauksessa ehkä jos tapauksesta jää sinne vahvat negatiiviset energiat jotka häiritsee.

No tuskin kovin moni koulun tämän hetkisistä oppilaista haluaisi mennä opiskelemaan siihen luokkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Uskon että tulee olemaan varmaan kova paikka monelle ensinnäkin mennä koko koulun tiloihin missä ko. teurastus tapahtui :/ varsinkin kun tuo olisi voinut tapahtua missä luokassa tahansa.

Me ollaan jo oltu koululla. Oppilasryhmien pitää siivota kaikki opetuskeittiöt, pestä kaikki mahdolliset astiat, heittää menemään avatut kuiva-aineet. Terveystarkastajan määräys, tätä ennen keittiöillä ei saa tehdä mitään. Mutta osa keittiöistä jo siinä kunnossa, että niissä voidaan toimia.

Mutta ei kaikki ole tulleet paikalle, eivät ole halunneet tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mutta ei kaikki ole tulleet paikalle, eivät ole halunneet tulla.

Kukapa siivota haluaisi. Veikkaan että suurimpana poissaolon syynä oli lorvikatarri. :)

No ei ainakaan sillä ihmisellä jonka kanssa puhuin! :kieh: Itte en ollut maanantaina koululla siivoamassa. Tuli aikamoista paskaa henkilökohtaisessa elämässä enkä olisi jaksanut mennä kouluun, enkä kyllä edes tiennyt että siellä on jotakin siivousta.

Iltalehdes oli näköjään luokasta kuvia. Paikallisuutisissa luki et koulul alkaa tunnit vasta ensi vuonna, ainoastaan apukeittiö on käytössä. Tänäänki siel pihassa oli vartiontiliike partioimassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Iltalehdes oli näköjään luokasta kuvia. Paikallisuutisissa luki et koulul alkaa tunnit vasta ensi vuonna, ainoastaan apukeittiö on käytössä. Tänäänki siel pihassa oli vartiontiliike partioimassa.

Tarkoitin että opetuskeittiö.

Yhteistyössä