oho
tosi kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja peikkopojan äiti:http://i41.tinypic.com/aewl5t.jpg
tosi kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja peikkopojan äiti:http://i41.tinypic.com/aewl5t.jpg
totta se on kuitenkin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:plääh, turha selitellä. koulukiusattuna oleminen aikanaan sai sen aikaan, että mä en osaa itsestäni uskoa enää mitään hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei vaan sinua on vain yksiAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:meikäläisiä vaan mahtuu 13 tusinaanAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Höpö höpö! Ei pidä itseään verrata muihin Maailma olis aika tylsä paikka jos kaikki olis samanlaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:kun kattelee näitä tämänkn ketjun tyyliniekkoja, niin vähemmästäkin tulee itselle alennuskompleksi. mä oon tavis, joka viihtyy verkkareissa ja collegehupparissa, eli siis tylsiö.
sä voit alottaa...mä en osaaAlkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:pikkuisen saa ilkeillä kuitenkin...ihan pikkuisen vaan
on se jännä ku kerranki saa luvan kans ilkeillä ja kukaan ei sano yhtikäs mitään
kuules, ei se ole selittelyä, sä olet ainutlaatuinen ja täydellinen sinä juuri siksi kun ei tässä maailmassa ole ketään täysin samanmoista.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:plääh, turha selitellä. koulukiusattuna oleminen aikanaan sai sen aikaan, että mä en osaa itsestäni uskoa enää mitään hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei vaan sinua on vain yksiAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:meikäläisiä vaan mahtuu 13 tusinaanAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Höpö höpö! Ei pidä itseään verrata muihin Maailma olis aika tylsä paikka jos kaikki olis samanlaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:kun kattelee näitä tämänkn ketjun tyyliniekkoja, niin vähemmästäkin tulee itselle alennuskompleksi. mä oon tavis, joka viihtyy verkkareissa ja collegehupparissa, eli siis tylsiö.
no sä olet niin kaunis ettei edes yrittämällä löydä mitään kenkkua sanottavaaAlkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:pikkuisen saa ilkeillä kuitenkin...ihan pikkuisen vaan
on se jännä ku kerranki saa luvan kans ilkeillä ja kukaan ei sano yhtikäs mitään
:hug: Jotain yhteistä muutakin siis löytyy. Ite oon aikoinani ollut ja koulukiusattu ja nyt vasta paljon myöhemmin oppinut itteni hyväksymään sellaisena kuin olen. Oon mikä oon ja muuks muutu en! Se joka ei tälläisenä minuu hyväksy niin olkoot hyväksymättä.. ei se mun maailmaa kaada.. Sen tajuaminen helpotti elämää kummasti.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:plääh, turha selitellä. koulukiusattuna oleminen aikanaan sai sen aikaan, että mä en osaa itsestäni uskoa enää mitään hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei vaan sinua on vain yksiAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:meikäläisiä vaan mahtuu 13 tusinaanAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Höpö höpö! Ei pidä itseään verrata muihin Maailma olis aika tylsä paikka jos kaikki olis samanlaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:kun kattelee näitä tämänkn ketjun tyyliniekkoja, niin vähemmästäkin tulee itselle alennuskompleksi. mä oon tavis, joka viihtyy verkkareissa ja collegehupparissa, eli siis tylsiö.
Voi jummi, ooksä leventäny tota kuvaa, vai onko sulla todella noin upeet muodot tuollaiseksi keijukaiseksi? Wautsi!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:totta se on kuitenkin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:plääh, turha selitellä. koulukiusattuna oleminen aikanaan sai sen aikaan, että mä en osaa itsestäni uskoa enää mitään hyvää
*painuu sohvan nurkkaan märehtimään omaa oloaan ja miettimään teidän sanomisia*Alkuperäinen kirjoittaja merianna:kuules, ei se ole selittelyä, sä olet ainutlaatuinen ja täydellinen sinä juuri siksi kun ei tässä maailmassa ole ketään täysin samanmoista.
...ja tiedän kyllä mitä on olla koulukiusattu...
98% ajasta mä oon ihan sinut itteni kanssa, mutta sitten tulee näitä helvetin alemmuuskohtauksia :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla::hug: Jotain yhteistä muutakin siis löytyy. Ite oon aikoinani ollut ja koulukiusattu ja nyt vasta paljon myöhemmin oppinut itteni hyväksymään sellaisena kuin olen. Oon mikä oon ja muuks muutu en! Se joka ei tälläisenä minuu hyväksy niin olkoot hyväksymättä.. ei se mun maailmaa kaada.. Sen tajuaminen helpotti elämää kummasti.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:plääh, turha selitellä. koulukiusattuna oleminen aikanaan sai sen aikaan, että mä en osaa itsestäni uskoa enää mitään hyvää
Onnellisuuden kannalta tärkeintä ei ole se, mitä muut sinusta ajattelevat, vaan se, mitä itse itsestäsi ajattelet.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:totta se on kuitenkin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:plääh, turha selitellä. koulukiusattuna oleminen aikanaan sai sen aikaan, että mä en osaa itsestäni uskoa enää mitään hyvää*painuu sohvan nurkkaan märehtimään omaa oloaan ja miettimään teidän sanomisia*Alkuperäinen kirjoittaja merianna:kuules, ei se ole selittelyä, sä olet ainutlaatuinen ja täydellinen sinä juuri siksi kun ei tässä maailmassa ole ketään täysin samanmoista.
niitä alemmuuskohtauksia välillä tulee, joskus inhoan itseäni ja erityisesti ulkonäköäni niin että haluaisin ryömiä kiven alle piiloon, mutta sitten kumminkin mä tiedän kuka mä olen ja mitä mä olen, ja se riittää mulle.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:totta se on kuitenkin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:plääh, turha selitellä. koulukiusattuna oleminen aikanaan sai sen aikaan, että mä en osaa itsestäni uskoa enää mitään hyvää*painuu sohvan nurkkaan märehtimään omaa oloaan ja miettimään teidän sanomisia*Alkuperäinen kirjoittaja merianna:kuules, ei se ole selittelyä, sä olet ainutlaatuinen ja täydellinen sinä juuri siksi kun ei tässä maailmassa ole ketään täysin samanmoista.
98% ajasta mä oon ihan sinut itteni kanssa, mutta sitten tulee näitä helvetin alemmuuskohtauksia :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla::hug: Jotain yhteistä muutakin siis löytyy. Ite oon aikoinani ollut ja koulukiusattu ja nyt vasta paljon myöhemmin oppinut itteni hyväksymään sellaisena kuin olen. Oon mikä oon ja muuks muutu en! Se joka ei tälläisenä minuu hyväksy niin olkoot hyväksymättä.. ei se mun maailmaa kaada.. Sen tajuaminen helpotti elämää kummasti.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:plääh, turha selitellä. koulukiusattuna oleminen aikanaan sai sen aikaan, että mä en osaa itsestäni uskoa enää mitään hyvää
Mutta huom, kengät jäävät ulos kuvasta. Eikä tuo nyt mun itteni mielestä niin kamalaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja Heljä:Tässäkö ne paljon puhutut, kohutut pitsilegginssit med säärystimet ja korkokengätAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
no näkkyy joAlkuperäinen kirjoittaja kissu83:
Josko nyt näkyis vähän isompana.. :ashamed:
...ööö, pitikö olla jotain kamalaa? Ei näy ei, vaikka kuinka tuijottaisiAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta huom, kengät jäävät ulos kuvasta. Eikä tuo nyt mun itteni mielestä niin kamalaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja Heljä:Tässäkö ne paljon puhutut, kohutut pitsilegginssit med säärystimet ja korkokengätAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ku siis, se kuulemma on, kamalaa, legginssit, säärystimet ja korkokengät. Olen saanut oikean leginssipäähänpinttymän, olen tehnyt monta legginssiaiheista aloitustakin, varmaan bannia tulee jo kohta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:...ööö, pitikö olla jotain kamalaa? Ei näy ei, vaikka kuinka tuijottaisi
Hei haloo, miksi noin pitää edes tulla sanomaan? |O Ei normaali ihminen tule noin sanomaan kellekään.Alkuperäinen kirjoittaja minä:kissu83 on sen näkönen nainen, että mietin, kuka tuollasta viittii ees panna . sori vaan. tällai tuli mieleen.
Sä et ole tainnut nähdä suomalaisia miehiä...Alkuperäinen kirjoittaja minä:kissu83 on sen näkönen nainen, että mietin, kuka tuollasta viittii ees panna . sori vaan. tällai tuli mieleen.
jaa, no ei ne legginssit ainakaan sun päälläsi kamalalta näytä...kun on tuollaset säihkysääret niin hyvältä näyttääAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ku siis, se kuulemma on, kamalaa, legginssit, säärystimet ja korkokengät. Olen saanut oikean leginssipäähänpinttymän, olen tehnyt monta legginssiaiheista aloitustakin, varmaan bannia tulee jo kohta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:...ööö, pitikö olla jotain kamalaa? Ei näy ei, vaikka kuinka tuijottaisi
jaa. minusta hän on ruma. se on mun mieleipide. mitäs laitatte kuvianne tähän jos niitä saa vaan ihastella ja lässyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hei haloo, miksi noin pitää edes tulla sanomaan? |O Ei normaali ihminen tule noin sanomaan kellekään.Alkuperäinen kirjoittaja minä:kissu83 on sen näkönen nainen, että mietin, kuka tuollasta viittii ees panna . sori vaan. tällai tuli mieleen.
Minusta hyvännäköinen nainen, vaikkakin lasit peittävät piirteitä tuossa kuvassa.
Tai minä.. B)Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Tyyli ja "tyyli":Niiiiiin, se yx tumma, vanha rupsu...Alkuperäinen kirjoittaja totta:Huomaa kyllä ketkä palstalaiset on suosiossa ja ketkä ei.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyli ja "tyyli"?:Tyyli on aika suhteellista. Noistakin kuvista osa on niitä vähemmän tyylikkäitä, muutamien kilpaa kehututkin. Sulla itsellä ei ole mitään häpeämistä!Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:kun kattelee näitä tämänkn ketjun tyyliniekkoja, niin vähemmästäkin tulee itselle alennuskompleksi. mä oon tavis, joka viihtyy verkkareissa ja collegehupparissa, eli siis tylsiö.
Eräskin ilkeä, piikittelevä ja aivan tavallisen arkisen näköinen nainen on saanut niiiiiin paljon kehuja. En ymmärrä.
...siis sittenkin mä, koska olen tämän ketjun vanhin, tummin ja eniten rupsahtanut ...
no huh huh... käy silmälääkärissä ja pian...vaikka eihän se kyllä järjen köyhyyttä ja käytöstapojen puutetta korjaa...Alkuperäinen kirjoittaja minä:kissu83 on sen näkönen nainen, että mietin, kuka tuollasta viittii ees panna . sori vaan. tällai tuli mieleen.
Virve Rosti tulee mieleen!Alkuperäinen kirjoittaja kissu83:
Josko nyt näkyis vähän isompana.. :ashamed: