Boogy
ollaanpas sitä maireenaAlkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Proffassa kesältä
ollaanpas sitä maireenaAlkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Proffassa kesältä
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Sulla on melkoinen pottunokka ja pitkä väli nenän ja suun välissä!Alkuperäinen kirjoittaja eräs palstailija:
Kyl mä saan laittaa siinä kuin muutkin. Saa kommentoida.
no perskeles, menkööt ny tän kerranAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:lait nyt vaan....mullakin on kuulemma horoperse....Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:pah, ne oli kännissä kun käet.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sitäpaitsi Tirsku sitä sun takalistoa kehuttiin tässä yks ehtoo
ois mulla tuolla tallessa yks persekuva, mutta taidan kuitenkin jättää laittamatta sen tänne
Tässäkö ne paljon puhutut, kohutut pitsilegginssit med säärystimet ja korkokengätAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
ei tullu kuvaaAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:no perskeles, menkööt ny tän kerranAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:lait nyt vaan....mullakin on kuulemma horoperse....Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:pah, ne oli kännissä kun käet.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sitäpaitsi Tirsku sitä sun takalistoa kehuttiin tässä yks ehtoo
ois mulla tuolla tallessa yks persekuva, mutta taidan kuitenkin jättää laittamatta sen tänne
tuo vaaaleempifarkkunen oon minä, ja syy miks nukutaan kaverin kans noin, oli se, että pojat oli vallannu kaikki muut punkat
mä sanoin, että puhut ihan höpöjä....Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:ny pitäis näkyyAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei tullu kuvaa
Hei vähän huumoria peliin, naiset! Kuitenkin käytte huvipuistojen peilitaloissakin katsomassa samantapaisia kuvia itsestänneAlkuperäinen kirjoittaja huoh:Jaaha, sun piti sitten tulla pilaamaan tää ketju. Miksi, jos saan kysyä?Alkuperäinen kirjoittaja hulda:
koskaan ei voi tietää
Pysy poissa näistä ketjuista, jos et osaa käyttäytyä.
no onha siinä liikaa, vaikka kahdelle naiselle jakaaAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä sanoin, että puhut ihan höpöjä....Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:ny pitäis näkyyAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei tullu kuvaa
eikä ole....Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:no onha siinä liikaa, vaikka kahdelle naiselle jakaaAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä sanoin, että puhut ihan höpöjä....Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:ny pitäis näkyyAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei tullu kuvaa
Toi pentu on aivan ihana!Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
IHANA kuva :heart:
Voi vitsit, tästä voi vaan sanoa että olet ihana! Aidosti kaunis, sun hymy tarttuu jo kuvankin välityksellä. Oi =)Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Tyyli on aika suhteellista. Noistakin kuvista osa on niitä vähemmän tyylikkäitä, muutamien kilpaa kehututkin. Sulla itsellä ei ole mitään häpeämistä!Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:kun kattelee näitä tämänkn ketjun tyyliniekkoja, niin vähemmästäkin tulee itselle alennuskompleksi. mä oon tavis, joka viihtyy verkkareissa ja collegehupparissa, eli siis tylsiö.
Huomaa kyllä ketkä palstalaiset on suosiossa ja ketkä ei.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyli ja "tyyli"?:Tyyli on aika suhteellista. Noistakin kuvista osa on niitä vähemmän tyylikkäitä, muutamien kilpaa kehututkin. Sulla itsellä ei ole mitään häpeämistä!Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:kun kattelee näitä tämänkn ketjun tyyliniekkoja, niin vähemmästäkin tulee itselle alennuskompleksi. mä oon tavis, joka viihtyy verkkareissa ja collegehupparissa, eli siis tylsiö.
ai mää vai...Alkuperäinen kirjoittaja totta:Huomaa kyllä ketkä palstalaiset on suosiossa ja ketkä ei.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyli ja "tyyli"?:Tyyli on aika suhteellista. Noistakin kuvista osa on niitä vähemmän tyylikkäitä, muutamien kilpaa kehututkin. Sulla itsellä ei ole mitään häpeämistä!Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:kun kattelee näitä tämänkn ketjun tyyliniekkoja, niin vähemmästäkin tulee itselle alennuskompleksi. mä oon tavis, joka viihtyy verkkareissa ja collegehupparissa, eli siis tylsiö.
Eräskin ilkeä, piikittelevä ja aivan tavallisen arkisen näköinen nainen on saanut niiiiiin paljon kehuja. En ymmärrä.
No et TODELLAKAAN!Alkuperäinen kirjoittaja merianna:ai mää vai...Alkuperäinen kirjoittaja totta:Huomaa kyllä ketkä palstalaiset on suosiossa ja ketkä ei.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyli ja "tyyli"?:Tyyli on aika suhteellista. Noistakin kuvista osa on niitä vähemmän tyylikkäitä, muutamien kilpaa kehututkin. Sulla itsellä ei ole mitään häpeämistä!Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:kun kattelee näitä tämänkn ketjun tyyliniekkoja, niin vähemmästäkin tulee itselle alennuskompleksi. mä oon tavis, joka viihtyy verkkareissa ja collegehupparissa, eli siis tylsiö.
Eräskin ilkeä, piikittelevä ja aivan tavallisen arkisen näköinen nainen on saanut niiiiiin paljon kehuja. En ymmärrä.
minusta taas aika monella on sellainen tyyli joka heille sopii.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyli ja "tyyli"?:Tyyli on aika suhteellista. Noistakin kuvista osa on niitä vähemmän tyylikkäitä, muutamien kilpaa kehututkin. Sulla itsellä ei ole mitään häpeämistä!Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:kun kattelee näitä tämänkn ketjun tyyliniekkoja, niin vähemmästäkin tulee itselle alennuskompleksi. mä oon tavis, joka viihtyy verkkareissa ja collegehupparissa, eli siis tylsiö.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Höpö höpö! Ei pidä itseään verrata muihin Maailma olis aika tylsä paikka jos kaikki olis samanlaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:kun kattelee näitä tämänkn ketjun tyyliniekkoja, niin vähemmästäkin tulee itselle alennuskompleksi. mä oon tavis, joka viihtyy verkkareissa ja collegehupparissa, eli siis tylsiö.
niin juurikin jokainen omansalainen. kaikki omalla tavalla kauniita....Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Höpö höpö! Ei pidä itseään verrata muihin Maailma olis aika tylsä paikka jos kaikki olis samanlaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:kun kattelee näitä tämänkn ketjun tyyliniekkoja, niin vähemmästäkin tulee itselle alennuskompleksi. mä oon tavis, joka viihtyy verkkareissa ja collegehupparissa, eli siis tylsiö.