Sä oot mun makuun tosi nätti, kiva tyyliAlkuperäinen kirjoittaja auryn:Profiilissa on, kertokee
Äh, tässä toinen samaan syssyyn.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=auryn&image_id=107590770
Kiitos merenneitonen! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja hkjk:Suzyanne, olet aika karseen näköinen ja kova meikki lisää rumuutta. Suosittelen että menisit opettelemaan meikkaamista-ikääntyvän meikkaus tyyliä. Aina kova meikki ei ole ratkaisu ikkäntymisen peittämiseen.
Siis kaunishan tuo Suzyanne on, ihan mun yhden lempinäyttelijän näköinen.
Hällä vaan taitaa olla tuommoiset jääsilmät ja kulmikkaat kasvot, joka ilmeisesti sun mielestä näyttää karseen rumalta.
Tiesitkö muuten, että kritiikin voi sano kauniistikin, sinulta puuttuu se taito.
Sulla on mun mielestä tosi kauniin muotoiset kasvot!Alkuperäinen kirjoittaja courage:Upeita naisia, rukoilijasirkka ja missmagic, vau!!!
tässä omaa naamaa http://www.aijaa.com/v.php?i=4881635.jpg
Suomalainen. Eikä ollenkaan negatiivisessä sävyssä, vaan jotenkin niin 'perisuomalaisen', lempeän ja hertaisen näköinen kaunis nainen.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
joo, oon! en pitkä, mutta leveyttä mulla on varmaan tuplasti sen mitä sulla. eikä mun painoindeksikään oo aivan niissä lukemissa mitä tahtoisinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ai säkö Tirsku oot jotenkin 'iso' vai? et ole.
Niin onkin, ja kaunis nainen kuvassa. Ihonväri, jos todella on oikea tuossa kuvassa, on hyvä. Kaunis luusto kasvoissa.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:hyvä kuva se onAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Painoindeksit voi vetää vessanpytystä alas.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:joo, oon! en pitkä, mutta leveyttä mulla on varmaan tuplasti sen mitä sulla. eikä mun painoindeksikään oo aivan niissä lukemissa mitä tahtoisinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ai säkö Tirsku oot jotenkin 'iso' vai? et ole.
samaten tän mun perseen, tai ainakin puolet siitä. ja siinä samalla vois huuhtoo pois puolet reisistä tai ainakin ne löllöt siirtää tisseihinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Painoindeksit voi vetää vessanpytystä alas.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:joo, oon! en pitkä, mutta leveyttä mulla on varmaan tuplasti sen mitä sulla. eikä mun painoindeksikään oo aivan niissä lukemissa mitä tahtoisinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ai säkö Tirsku oot jotenkin 'iso' vai? et ole.
sirkka on sitä tyyppiä joka näyttää aina hyvältä, meikillä, ilman meikkiä, missä vaatteissa hyvänsä, siis luonnonkaunisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpas rukoilijasirkka kaunis. oon kuvitellu et se on joku 60w mummo
sä nyt höpötät ihan höpöjäAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:samaten tän mun perseen, tai ainakin puolet siitä. ja siinä samalla vois huuhtoo pois puolet reisistä tai ainakin ne löllöt siirtää tisseihinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Painoindeksit voi vetää vessanpytystä alas.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:joo, oon! en pitkä, mutta leveyttä mulla on varmaan tuplasti sen mitä sulla. eikä mun painoindeksikään oo aivan niissä lukemissa mitä tahtoisinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ai säkö Tirsku oot jotenkin 'iso' vai? et ole.
et sä voi tietää, kun et oo nähny musta kun naamakuvan :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:sä nyt höpötät ihan höpöjäAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:samaten tän mun perseen, tai ainakin puolet siitä. ja siinä samalla vois huuhtoo pois puolet reisistä tai ainakin ne löllöt siirtää tisseihinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Painoindeksit voi vetää vessanpytystä alas.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:joo, oon! en pitkä, mutta leveyttä mulla on varmaan tuplasti sen mitä sulla. eikä mun painoindeksikään oo aivan niissä lukemissa mitä tahtoisinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ai säkö Tirsku oot jotenkin 'iso' vai? et ole.
en, mutta mä olen sitä mieltä, että naisella kuuluu olla upea iso ja pyöreä pylly....joka pyörii kahdeksikkoa kun käveleeAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:et sä voi tietää, kun et oo nähny musta kun naamakuvan :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:sä nyt höpötät ihan höpöjäAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:samaten tän mun perseen, tai ainakin puolet siitä. ja siinä samalla vois huuhtoo pois puolet reisistä tai ainakin ne löllöt siirtää tisseihinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Painoindeksit voi vetää vessanpytystä alas.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:joo, oon! en pitkä, mutta leveyttä mulla on varmaan tuplasti sen mitä sulla. eikä mun painoindeksikään oo aivan niissä lukemissa mitä tahtoisinAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ai säkö Tirsku oot jotenkin 'iso' vai? et ole.
pah, ne oli kännissä kun käet.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sitäpaitsi Tirsku sitä sun takalistoa kehuttiin tässä yks ehtoo
lait nyt vaan....mullakin on kuulemma horoperse....Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:pah, ne oli kännissä kun käet.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sitäpaitsi Tirsku sitä sun takalistoa kehuttiin tässä yks ehtoo
ois mulla tuolla tallessa yks persekuva, mutta taidan kuitenkin jättää laittamatta sen tänne