Me kerromme minkä näköinen olet (kilpaileva ketju kuvilla)

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja hkjk:
Suzyanne, olet aika karseen näköinen ja kova meikki lisää rumuutta. Suosittelen että menisit opettelemaan meikkaamista-ikääntyvän meikkaus tyyliä. Aina kova meikki ei ole ratkaisu ikkäntymisen peittämiseen.
:eek:
Siis kaunishan tuo Suzyanne on, ihan mun yhden lempinäyttelijän näköinen.
Hällä vaan taitaa olla tuommoiset jääsilmät ja kulmikkaat kasvot, joka ilmeisesti sun mielestä näyttää karseen rumalta.
Tiesitkö muuten, että kritiikin voi sano kauniistikin, sinulta puuttuu se taito.
Kiitos merenneitonen! :hug:
Se on ihan totta, että mulla on persoonalliset kasvot joista ei kaikki tykkää, ja nämä ristiriitaiset kommentit on erittäin tuttuja. En pahastu kritiikistä, sillä "niin monta mieltä kuin miestäkin".:) Kasvonpiirteilleni en mitään mahda, aion hyväksyä siis luojan luoman.:)))

Mutta laitan tähän vielä sen alkuperäisen kuvan ilman kuvankäsittelyn tummentamia meikkejä. Alkuperäistä käsittelemätöntä kuvaa mulla ei enää ole, mutta koitan palauttaa kaikki tekemäni muutokset mahdollisimman alkuperäisiksi. Ikäni toki näkyy, 37, mutten allekirjoita sitä että meikkiä olisi ainakaan törkeästi liikaa, tosin paljon normaalia enemmän tuossakin, normaalisti en ehdi kuin vähän sipaista.

Suzyanne sun kasvonpiirteissä ei ole mitään vikaa, kuvassa sullä näyttää olevan korkeahkot poskipäät,ja ennemmin hiukan kolmiomainen kasvojen muoto kuin kulmikas, siis pienehkö ja selkeä linjainen leuka sekä kauniit silmät joissa jotain samaa kuin kohtalokkailla naisilla elokuvissa... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Ai säkö Tirsku oot jotenkin 'iso' vai? :eek: et ole.
joo, oon! en pitkä, mutta leveyttä mulla on varmaan tuplasti sen mitä sulla. eikä mun painoindeksikään oo aivan niissä lukemissa mitä tahtoisin
Painoindeksit voi vetää vessanpytystä alas.
samaten tän mun perseen, tai ainakin puolet siitä. ja siinä samalla vois huuhtoo pois puolet reisistä tai ainakin ne löllöt siirtää tisseihin

Boogy
joo, oon! en pitkä, mutta leveyttä mulla on varmaan tuplasti sen mitä sulla. eikä mun painoindeksikään oo aivan niissä lukemissa mitä tahtoisin
samaten tän mun perseen, tai ainakin puolet siitä. ja siinä samalla vois huuhtoo pois puolet reisistä tai ainakin ne löllöt siirtää tisseihin
sä nyt höpötät ihan höpöjä :D

Suzyanne
Kiits Boogy. =)

Heh, oikeastaan oli ihan jännää että joku sanoi minua karseaksi. Kukaan ei ole täällä koskaan aiemmin sanonut, kiva että joku uskalsi olla rehellinen, koska ei kakkien naamat miellytä, eikä mun varsinkaan :D Joo mutta vakavasti puhuen, kyllä asiat voi nätimminkin sanoa, ihan jo käytöstapojen puitteissa. En kuitenkaan valita, itsehän tänne kuvni laitoin näytille. :whistle:

Joo mut se siitä, en jää tätä pyörittelemään. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
et sä voi tietää, kun et oo nähny musta kun naamakuvan :kieh:

Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
et sä voi tietää, kun et oo nähny musta kun naamakuvan :kieh:
en, mutta mä olen sitä mieltä, että naisella kuuluu olla upea iso ja pyöreä pylly....joka pyörii kahdeksikkoa kun kävelee :D

Boogy
Sitäpaitsi Tirsku sitä sun takalistoa kehuttiin tässä yks ehtoo ;)
pah, ne oli kännissä kun käet.

ois mulla tuolla tallessa yks persekuva, mutta taidan kuitenkin jättää laittamatta sen tänne :whistle:
lait nyt vaan....mullakin on kuulemma horoperse....

Yhteistyössä